Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja huomenet.

Jäikin sit mun edellinen viesti tas syyniin. Koetanpa suomeksi saman.

Olin siis saanut facebookiin kaveripyynnön joltain mukajenkiltä. Espanjaksi! Ja tää on kaikkien aikojen paras! (juu käytin kääntäjää, en mä moisia lirkutteluja opiskellut ole)

"Hei mitä kuuluu? Joka tapauksessa, en mitenkään poistunut sivultasi kun näin kuinka mahtavan kauniilta näytät, täytyy sanoa, että kauneutesi ylitti lähes kaikkien maailman naisten mielikuvituksen, no, en halua lähettää kaveripyyntöä ilman suostumustasi, jos et välitä voit lähetä minulle kaveripyyntö paremman keskustelun vuoksi....... Parhaimmat onnitteluni"

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ja huomenet.

Olin siis saanut facebookiin kaveripyynnön joltain mukajenkiltä. Espanjaksi! Ja tää on kaikkien aikojen paras! (juu käytin kääntäjää, en mä moisia lirkutteluja opiskellut ole)

"Hei mitä kuuluu? Joka tapauksessa, en mitenkään poistunut sivultasi kun näin kuinka mahtavan kauniilta näytät, täytyy sanoa, että kauneutesi ylitti lähes kaikkien maailman naisten mielikuvituksen, no, en halua lähettää kaveripyyntöä ilman suostumustasi, jos et välitä voit lähetä minulle kaveripyyntö paremman keskustelun vuoksi....... Parhaimmat onnitteluni"
Awww

Tuon tismalleen saman viestin on saanut monet muutkin, yleensä tyyppi väittää sotivansa Irakissa ja olevansa amerikkalaissotilas, joka on jumissa Irakissa tai myös Syyriassa ja alkaa jossain vaiheessa ruinaamaan rahaa.

Ja huomenet.

Tunnusta, joku kanarialainen Manolito tarttui reissusta messiin :sneaky:

• Haha
Reactions: Elena777
Olivan niin lyhyenläntiä siellä, että penkillä istuessaan heiluttelivat jalkojaan. Me taas, miehen kanssa, ei mahduttu istumaan paikallisessa ratikassa vastakkain ku ei vaan mahduttu! Ois pitänyt leikata toiselta polvet veks.
Onhan tuohon vastakkain istumiseen olemassa se tapa, jossa istutaan "lomittain" (sinä hajareisin) ja hieman liikutaan...
Manolitotkin olisivat saaneet piristystä päiväänsä.

Mutta miksi miehen pitäisi olla pidempi? Eikö näin naistenpäivänä olisi mukavaa, että mies katsoisi sinua ylöspäin?

Onhan tuohon vastakkain istumiseen olemassa se tapa, jossa istutaan "lomittain" (sinä hajareisin) ja hieman liikutaan...
Manolitotkin olisivat saaneet piristystä päiväänsä.

Mutta miksi miehen pitäisi olla pidempi? Eikö näin naistenpäivänä olisi mukavaa, että mies katsoisi sinua ylöspäin?

Ei kuule auttanut vaikka miten yritti limikkäin tai sivuttain tai vierekkäin.

Ja ei. Mun miehen pitää olla isompi ja vahvempi mua :)

Yhteistyössä