Entäs isännän lihakset? Miten niille kävi?Sauna lötkisti viimeisetkin meikäläisen lihakset.
Vasin rentoutunut fiilis <3
Entäs isännän lihakset? Miten niille kävi?Sauna lötkisti viimeisetkin meikäläisen lihakset.
Vasin rentoutunut fiilis <3
Entäs isännän lihakset? Miten niille kävi?
Emmä mitään oo poistanu. Marinin ja Kaja Kallaksen kuva on äskeisellä sivulla.Ilmeisesti @Echo poisti jonkin kuva ketjusta ja siitä keskustellaan? Oliko liikaa aasialaisten kauneusihanteiden mukainen?
Liian laiha mutta sievä naamastaanIlmeisesti @Echo poisti jonkin kuva ketjusta ja siitä keskustellaan? Oliko liikaa aasialaisten kauneusihanteiden mukainen?
Ei ainakaan minulle näy, sellainen sen sijaan löytyy "kumman kaa"-ketjusta?Emmä mitään oo poistanu. Marinin ja Kaja Kallaksen kuva on äskeisellä sivulla.
Hieman muotoa, ilman naamaa.Liian laiha mutta sievä naamastaan
Niinpä näkyy olevan.Hieman muotoa, ilman naamaa.
AwwwJa huomenet.
Jäikin sit mun edellinen viesti tas syyniin. Koetanpa suomeksi saman.
Olin siis saanut facebookiin kaveripyynnön joltain mukajenkiltä. Espanjaksi! Ja tää on kaikkien aikojen paras! (juu käytin kääntäjää, en mä moisia lirkutteluja opiskellut ole)
"Hei mitä kuuluu? Joka tapauksessa, en mitenkään poistunut sivultasi kun näin kuinka mahtavan kauniilta näytät, täytyy sanoa, että kauneutesi ylitti lähes kaikkien maailman naisten mielikuvituksen, no, en halua lähettää kaveripyyntöä ilman suostumustasi, jos et välitä voit lähetä minulle kaveripyyntö paremman keskustelun vuoksi....... Parhaimmat onnitteluni"
Tuon tismalleen saman viestin on saanut monet muutkin, yleensä tyyppi väittää sotivansa Irakissa ja olevansa amerikkalaissotilas, joka on jumissa Irakissa tai myös Syyriassa ja alkaa jossain vaiheessa ruinaamaan rahaa."Hei mitä kuuluu? Joka tapauksessa, en mitenkään poistunut sivultasi kun näin kuinka mahtavan kauniilta näytät, täytyy sanoa, että kauneutesi ylitti lähes kaikkien maailman naisten mielikuvituksen, no, en halua lähettää kaveripyyntöä ilman suostumustasi, jos et välitä voit lähetä minulle kaveripyyntö paremman keskustelun vuoksi....... Parhaimmat onnitteluni"
Sun täytyy kans viestitellä kansainvälisiin ryhmiin silleen että laitat kuvasi julkiseksi. Heti tärppää!höh, ei mulle ole tullu yhtään kaveripyyntöä kersanttikaroliinoilta
häätyypä alkaa laitteleenS
Sun täytyy kans viestitellä kansainvälisiin ryhmiin silleen että laitat kuvasi julkiseksi. Heti tärppää!
Näemmä. Yksi maisemakuva ja tossa tulos.
Tunnusta, joku kanarialainen Manolito tarttui reissusta messiinJa huomenet.
Jäikin sit mun edellinen viesti tas syyniin. Koetanpa suomeksi saman.
Olin siis saanut facebookiin kaveripyynnön joltain mukajenkiltä. Espanjaksi! Ja tää on kaikkien aikojen paras! (juu käytin kääntäjää, en mä moisia lirkutteluja opiskellut ole)
"Hei mitä kuuluu? Joka tapauksessa, en mitenkään poistunut sivultasi kun näin kuinka mahtavan kauniilta näytät, täytyy sanoa, että kauneutesi ylitti lähes kaikkien maailman naisten mielikuvituksen, no, en halua lähettää kaveripyyntöä ilman suostumustasi, jos et välitä voit lähetä minulle kaveripyyntö paremman keskustelun vuoksi....... Parhaimmat onnitteluni"
Tunnusta, joku kanarialainen Manolito tarttui reissusta messiin
Onhan tuohon vastakkain istumiseen olemassa se tapa, jossa istutaan "lomittain" (sinä hajareisin) ja hieman liikutaan...Olivan niin lyhyenläntiä siellä, että penkillä istuessaan heiluttelivat jalkojaan. Me taas, miehen kanssa, ei mahduttu istumaan paikallisessa ratikassa vastakkain ku ei vaan mahduttu! Ois pitänyt leikata toiselta polvet veks.
Onhan tuohon vastakkain istumiseen olemassa se tapa, jossa istutaan "lomittain" (sinä hajareisin) ja hieman liikutaan...
Manolitotkin olisivat saaneet piristystä päiväänsä.
Mutta miksi miehen pitäisi olla pidempi? Eikö näin naistenpäivänä olisi mukavaa, että mies katsoisi sinua ylöspäin?