Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Katonrajassa 3 cm pitkä hämähäkki. Tuli ikävä sitä vihreää Ohisaloa syksyllä, joka koki liiskaantumisen meidän oven väliin.

Tuo on harmaanmusta. En vielä koe lämpimiä tunteita, mutta kaipa otan tuonkin suojelukseeni.

Tää meidän kämppä rempattiin just, ni eipä oo näkynyt hämähäkin hämähäkkiä. Toivottavasti kevät muutta tilanteen. Jätän ikkunat raolleen heti ku lämpö ei karkaa.

4 viljan puuro on mun mielestä parempaa kuin pelkkä kaurainen. Mun mielestä ne tarjoo hotelleissa ja ravintoloissa just 4 viljan puuroa.
Juur tuota tarkoitin, tuota löytyy kaapista tälläkin hetkellä.
Mites on, syökkö puuron makeana vai suolaisena?*miettii miksi edes kysyä tällasta makealle persolta eloveenalta*
Mulle puuro kuin puuro suolaisena ja tästä en neuvottele!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobis
Mitäs veikkaat, saako NHL-pelaaja Ovetskin potkut? Hän ei ole tuominnut ainakaan Venäjän touhuja...
En usko että saa, mutta elää tästä eteenpäin suu supussa. Pelkää, kuten "kunnon venäläisen" pitääkin...

Esimerkki Ovetskinille siitä, miten voi käydä.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Iltoja!

Kierrettiin puolet eteläisestä ja suuri osa läntisestä suomesta ja jopa on eroa lumimäärissä!

Hullua, ku muualla pellot ovat paljaina ja korsossa on melkis metrinen hanki.
Meillä on täällä -Oulun alapuolella ja etelä-Suomen yläpuolella :sneaky: - niin moneen kertaan lumet tulleet katolta, että ikkunoitten edessä on n.metrin korkuiset kinokset.

Koira pinkaisi aamulla pihalle, ja huvitti kun se haukkui takaisin sisälle meidän keittiön ikkunan takana, samalla korkeudella. Melkein naama kiinni lasissa. :)

Yhteistyössä