Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voidaan ottaa milloin?
Toivon etteivät ihan hetkessä ole antamassa niitä varoja takaisin, eivät ainakaan ennenkuin venäläiset saavat paremman johtajan itselleen.
Tarkoitinkin, että noita varoja ei ehkä koskaan anneta venäläisille takaisin vaan korvaukset suoritetaan ukrainalaisille noista rahoista, ilman venäläisten suostumusta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sotahan on vaan lisänny Putinin suosiota Venäjällä. Kannatus 70 % luokkaa. Ei ne oo sitä sotamummelia vaihtamassa toiseen johtajaan pitkään aikaan.

Taitaa takki käntyä yhdellä ja toisellakin kunhan tajuavat että sota on ihan oikeasti.

Tai mistäs tiedetään, ovatko jo tajunneet. Kun ei kai meille oikeaa mielipidemittauksen tulosta julkaista.

Taitaa takki käntyä yhdellä ja toisellakin kunhan tajuavat että sota on ihan oikeasti.

Tai mistäs tiedetään, ovatko jo tajunneet. Kun ei kai meille oikeaa mielipidemittauksen tulosta julkaista.
No nyt ne yhä vähemmän saa oikeaa tietoa mistään. Ja yli 30-40-vuotiaat venäläiset on nationalisteja ja sotiminen ei heitä hetkauta.
Mut nuorissa on siellä toivoa...

No nyt ne yhä vähemmän saa oikeaa tietoa mistään. Ja yli 30-40-vuotiaat venäläiset on nationalisteja ja sotiminen ei heitä hetkauta.
Mut nuorissa on siellä toivoa...
Saa ne edelleen, osaavat kiertää paljon noita sääntöjä. Laittavat viestiä mm. sukulaisilleen ulkomailta ja ympäri Venäjää ravintoloiden ja kahviloiden nettisivuille missä arvostellaan ko. mestoja.

• Tykkää
Reactions: Echo
Saa ne edelleen, osaavat kiertää paljon noita sääntöjä. Laittavat viestiä mm. sukulaisilleen ulkomailta ja ympäri Venäjää ravintoloiden ja kahviloiden nettisivuille missä arvostellaan ko. mestoja.
Niin ja jos niillä on yhtään älliä päässään, niin niillä herää vaan suurempi kiinnostus ulkomaiden versiota kohtaan: mikä Facebookissa on niin pelottavaa että meidän suuren ja kunnioitetun Johtajamme tulee se kieltää?

• Tykkää
Reactions: Elena777
4 viljan puuro on mun mielestä parempaa kuin pelkkä kaurainen. Mun mielestä ne tarjoo hotelleissa ja ravintoloissa just 4 viljan puuroa.

Mä syön mielellän vaihdellen. 4-viljaa, kauraa tai ruista. Ohrakin käy jos sen keittää maitoon. Mut vehnähiutalepuuro on kaameaa. Liian kuituista, ihan ku söisi leikattuja kynnenpaloja.

Yhteistyössä