Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mistäs arvasit että mun mies oli kovimmalla? Se on meistä se, jolla on vielä oireet päällä. Mut on se oikeestikin kovilla, eikä vaan miesflunssamaisesti: sillä on yskä ja lämpöä vieläkin.
Ikä, miessukupuoli, iskämaha, verenpaine. Kaikki mukavuudet. :(

Neverending story oli tajunnanräjäyttävä biisi mun lapsuudessa!
Ei tuo kummoisia ennustajanlahjoja vaadi. Olet hieman kuvaillut miehesi fyysisiä ominaisuuksia ja se, että miehet sairastuvat virusinfektioihin keskimäärin vakavammin, on biologinen tosiasia. Edes estrogeenilisä ei auttaisi.... o_O
Pidä huolta, ettei siippasi poistu levosta liian aikaisin - voisin tuosta kertoa oikeasti ikävän esimerkin. Korona kannattaa sairastaa loppuun, kesti mitä kesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Teinipoika oli seuraamas penkkariajeluja ja toi sitä karkkia.

Miksei opetusministeriö voi panostaa kunnon karkkeihin, ja abit heittelisi Geishoja ja Wiener Nougateja, eikä tuommosia hammaspaikat irrottavia, tahmeita kiviä?
Itse ne karkit pitää tehtailta kinuta. Ne lähettää sitten jotain vanhoja eriä... Tai näin oli 30 vuotta sitten
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Keksin äsken vitsin.

Mikä on älykkään muskelimiehen (jos sellaisia nyt ylipäänsä on) toinen nimi?
Habanero.


Saa nauraa nyt hervottomasti, kieriskellen pöydän alla ja räkää pyyhkien poskelta.
9
On niitä, määki tunnen parikin jotka oli nuorramiessä hirveitä lihaskimppuja ja silti hyvin älykkäitä


Ruutis on niin korkea arvoinen ettei hänelle saa vastata ilman lupaa
Lupa myönnetty
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvää illtaa jokaiseen torppaan!❤

Tulipa tehtyä pikku virhearvio, lähin vähän pidemmälle taipaleelle karvavauvan kanssa, puolessa välissä totesin, että hitto nää villat olis voinu jättää välistä pois. Oli ylämäkivetoa, metsää ja pitkää peltotaivalta, valaistus oli kyllä kunnossa - otin mun mettävehkeestä valot ja laitoin siitä valot otsapantaani. Valaisi koko metsän.:D (anteeks metän elukat jos häiritti)
Hikoilin varmaan litran, eikä vesipulloa mukana. Jos olis ollu vielä pidempi matka kotiin niin olisin kyllä pistelly lunta naamariin kaksin käsin.

Nyt sauna, sohva ja joku hyvä ohjelma!❤

Mitäpä teijjän lauvvantai-iltaan?
 
Mitäpä teijjän lauvvantai-iltaan?
On ollut niin tylsä päivä ettei oikein mittää kuulu.
Runogeneraattorilla tein pieru ja papanaluukku runoja, hymyilin niille ääneen....sitte nauroin ittelleni väsyneenä kun olin niin tyhmä ja sain kissan hermostumaan niin, että painoi kynnet pakaraan.

Simmuttinen lauantai täällä 🧐
 
On ollut niin tylsä päivä ettei oikein mittää kuulu.
Runogeneraattorilla tein pieru ja papanaluukku runoja, hymyilin niille ääneen....sitte nauroin ittelleni väsyneenä kun olin niin tyhmä ja sain kissan hermostumaan niin, että painoi kynnet pakaraan.

Simmuttinen lauantai täällä
No laitanny ihmeessä muutama tänne!🧐😂
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Hyvää illtaa jokaiseen torppaan!

Tulipa tehtyä pikku virhearvio, lähin vähän pidemmälle taipaleelle karvavauvan kanssa, puolessa välissä totesin, että hitto nää villat olis voinu jättää välistä pois. Oli ylämäkivetoa, metsää ja pitkää peltotaivalta, valaistus oli kyllä kunnossa - otin mun mettävehkeestä valot ja laitoin siitä valot otsapantaani. Valaisi koko metsän. (anteeks metän elukat jos häiritti)
Hikoilin varmaan litran, eikä vesipulloa mukana. Jos olis ollu vielä pidempi matka kotiin niin olisin kyllä pistelly lunta naamariin kaksin käsin.

Nyt sauna, sohva ja joku hyvä ohjelma!

Mitäpä teijjän lauvvantai-iltaan?
lämmitin ite kyhäömäni saunan ja kylyvin siinä oikein tolokusti
 
Ei löytynyt enää, ehkä parempi niin...

tein tuolla niitä'

Aha.!🧐

12.02.2022 18:33,

Lispetti: Ilta myöhä taipaleella

Saunassa Tuuli uiveltaa
Virkeä Talvi
Mökki Nihkeästi Saunoo
Valtava Kuu Metsään
Hirvi Nuohoo itseään puuhun,
JOULU Lumikasassa...

Hyvän sään aikana
Ilmavirran mukana Lattiakaivoon
Titityy Alennusmyynneissä Lähiöbaarissa - Limainen Painoton Seksi
Jänis !


Mitä hittoa Hermanni?!😂
 
  • Haha
Reactions: Elena777
9MM
Hyvää illtaa jokaiseen torppaan!

Tulipa tehtyä pikku virhearvio, lähin vähän pidemmälle taipaleelle karvavauvan kanssa, puolessa välissä totesin, että hitto nää villat olis voinu jättää välistä pois. Oli ylämäkivetoa, metsää ja pitkää peltotaivalta, valaistus oli kyllä kunnossa - otin mun mettävehkeestä valot ja laitoin siitä valot otsapantaani. Valaisi koko metsän. (anteeks metän elukat jos häiritti)
Hikoilin varmaan litran, eikä vesipulloa mukana. Jos olis ollu vielä pidempi matka kotiin niin olisin kyllä pistelly lunta naamariin kaksin käsin.

Nyt sauna, sohva ja joku hyvä ohjelma!

Mitäpä teijjän lauvvantai-iltaan?
Noh käyn väittelyä rasmuksessa :) kohta lennän pihalle :) vaikken ole raisiti. mut siellä meni herne nenuun kun kyseenalaistin et nyt on jengitymässä olo. vittu et mua vituttaa kun yks somali syyttää valkoista kaikesta pahasta. ja joo kyllä valkositakin löytyy siaraita ihmisiä emmä sillä. Mut nää matu jengit ei välitä vittuakaan mistään ja voi tappaa poliisitkin eikä sillä oo mitään väliä. joo mä oon tehnyt jekkua ja poliisit antoi tuomioita mut ei ois kännyt miellesäkään käydä poliisien kimppuun.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Ei löytynyt enää, ehkä parempi niin...

tein tuolla niitä'
12.02.2022 18:44,

Lispetti: Ruosteinen lehmä

nelinkontin sängyssä huminaa
Haiseva Märkä
pökäle linkaten nylkyttää
iso harso mustaan aukkoon
krapulainen pupiruusu Huutaa,
nimipäivä paskahuussissa...

yöllä
vaivalloisesti Viemäriin
Nalkutus rikkaana suolessa - röpelöinen hervoton voitto
ullatusrakastelija !

Lähtiköhän nut lapasesta.😂


 
  • Haha
Reactions: Elena777
Noh käyn väittelyä rasmuksessa kohta lennän pihalle vaikken ole raisiti. mut siellä meni herne nenuun kun kyseenalaistin et nyt on jengitymässä olo. vittu et mua vituttaa kun yks somali syyttää valkoista kaikesta pahasta. ja joo kyllä valkositakin löytyy siaraita ihmisiä emmä sillä. Mut nää matu jengit ei välitä vittuakaan mistään ja voi tappaa poliisitkin eikä sillä oo mitään väliä. joo mä oon tehnyt jekkua ja poliisit antoi tuomioita mut ei ois kännyt miellesäkään käydä poliisien kimppuun.
Wau!

Mulle ei oikein käy järkeen miten Rasmuslaisten aivot toimii. :(
He eivät ymmärrä logiikkaa eivätkä ajattele lainkaan järjellä.
Siellä he vaan omassa kuplassaan pöhisevät rasisteista ja siitä miten suomalaiset ovat syyllisiä ulkolaisten rötöstelyyn jne.
Eivät vissiin ole tutustuneet lainkaan näiden ulkoa tulleiden omiin kulttuureihin? Sieltä löytyy vastaus rötöstelyihin, ei täältä suomesta tai suomalaisista.
 

Yhteistyössä