Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Korona sairastettu koko perheen voimin. Jännä tauti.

Makuaisti oli päivänä nro 5 kadoksissa, mutta nyt huomaan että kyl tää kahvi maistuu kahville. Huh!
Ihmettelinkin hiljaisuuttasi. Onnittelut, sait haluamasi.

Ikävä kyllä tuo ei tarjoa sinulle suojaa uudelta tartunnalta kuin hetkeksi. Voitte saada uuden tartunnan jo ennen kesää. Laumaimmunitteetti jäi turhaksi haaveeksi - korona on ja pysyy eri variantteina.

Uusi normaali tulee siis olemaan "japanilainen", maskit kasvoilla epidemia-aikoina ja kun itse sairastetaan. Rokotteet joka syksy, ainakin sotealalla työskenteleville?

Tulevaisuus näyttää oikeastaan ihan kelvolliselta, kunhan Putler vain ei sekoile....
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ihmettelinkin hiljaisuuttasi. Onnittelut, sait haluamasi.

Ikävä kyllä tuo ei tarjoa sinulle suojaa uudelta tartunnalta kuin hetkeksi. Voitte saada uuden tartunnan jo ennen kesää. Laumaimmunitteetti jäi turhaksi haaveeksi - korona on ja pysyy eri variantteina.

Uusi normaali tulee siis olemaan "japanilainen", maskit kasvoilla epidemia-aikoina ja kun itse sairastetaan. Rokotteet joka syksy, ainakin sotealalla työskenteleville?

Tulevaisuus näyttää oikeastaan ihan kelvolliselta, kunhan Putler vain ei sekoile....
No joo, sain haluamani. Viikko vierähti perheen kanssa Netflixiä tuijotellessa. :)

Mutta en halua itse koronasta kiistellä tässä ketjussa.

Meidän perheessä omikron oli luokkaa "vähän tujakampi flunssa." Eli ei niin helppo kuin tavisflunssa. Toipuminen kesti keskimäärin 4-5 päivää kauemmin kuin tavisflunssassa. Kuume oli 1 astetta enemmän kuin normisti ja kesti kauemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No joo, sain haluamani. Viikko vierähti perheen kanssa Netflixiä tuijotellessa.

Mutta en halua itse koronasta kiistellä tässä ketjussa.

Meidän perheessä omikron oli luokkaa "vähän tujakampi flunssa." Eli ei niin helppo kuin tavisflunssa. Toipuminen kesti keskimäärin 4-5 päivää kauemmin kuin tavisflunssassa. Kuume oli 1 astetta enemmän kuin normisti ja kesti kauemmin.
Olen samaa mieltä, tätä ketjua ei kannata käyttää päättymättömään tarinaan koronasta. Hyvä, että olette hengissä. Miten miehesi, oliko hänellä "mieskorona" miesflunssan tapaan?

Se parempi päättymätön tarina - tuleeko lapsuus mieleen?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olen samaa mieltä, tätä ketjua ei kannata käyttää päättymättömään tarinaan koronasta. Hyvä, että olette hengissä. Miten miehesi, oliko hänellä "mieskorona" miesflunssan tapaan?

Se parempi päättymätön tarina - tuleeko lapsuus mieleen?
Mistäs arvasit että mun mies oli kovimmalla? Se on meistä se, jolla on vielä oireet päällä. Mut on se oikeestikin kovilla, eikä vaan miesflunssamaisesti: sillä on yskä ja lämpöä vieläkin.
Ikä, miessukupuoli, iskämaha, verenpaine. Kaikki mukavuudet. :(

Neverending story oli tajunnanräjäyttävä biisi mun lapsuudessa!
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777

Yhteistyössä