Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Wau!

Mulle ei oikein käy järkeen miten Rasmuslaisten aivot toimii.
He eivät ymmärrä logiikkaa eivätkä ajattele lainkaan järjellä.
Siellä he vaan omassa kuplassaan pöhisevät rasisteista ja siitä miten suomalaiset ovat syyllisiä ulkolaisten rötöstelyyn jne.
Eivät vissiin ole tutustuneet lainkaan näiden ulkoa tulleiden omiin kulttuureihin? Sieltä löytyy vastaus rötöstelyihin, ei täältä suomesta tai suomalaisista.
Noh ei se logiikka aina seuraa myöskään perussuomalisia :) et kyllä rakkauden puolustelussakin on järkeä. harmi vaan et monet käyttää tätä hyväksi. kai ymmärrät et jos kaikki on rakkauden laisii niin kukaan ei halua pahaa kelleen. mut valitettavasti kaikki ei oo rakastuneita ja käyttää toista hyväksi. mut liity rasmukseen koska kaikkien kansalaisten ajatukset on hyvä tietää. voisitko sie olla kuningatar koko maan? voisitko mennä naimisiin :D
 
Noh ei se logiikka aina seuraa myöskään perussuomalisia et kyllä rakkauden puolustelussakin on järkeä. harmi vaan et monet käyttää tätä hyväksi. kai ymmärrät et jos kaikki on rakkauden laisii niin kukaan ei halua pahaa kelleen. mut valitettavasti kaikki ei oo rakastuneita ja käyttää toista hyväksi. mut liity rasmukseen koska kaikkien kansalaisten ajatukset on hyvä tietää. voisitko sie olla kuningatar koko maan? voisitko mennä naimisiin
Miksi tuoda Persut tähän Rasmus keskusteluun - Ihmeellistä vastakkainasettelua?
Persuthan ovat ihan köykäinen puolue verrattuna esim. VKK:lle puolueeseen - missä vielä vahvemmin kannatetaan itsenäisyyttä ja halutaan siirtää valtaa kansalle.

En itse äänestä Persuja vaikka heillä on monta järkevää asiaa mitä kannatan.
Täytyy muistaa että Persuilla on iso kannatus - on siis iso joukko ihmisiä jotka kannattavat samoja asioita.
Persut ovat erittäin välttämätön puolue Suomelle! Jos täällä oltaisi pelkästään viherhöppänöiden ja vassareiden vetämänä (punikitkin nykyään vihervassareita) niin voi ei!
En ymmärrä miten Kepukat jaksaa noiden erikoisten ratkaisujen ja ehdotusten keskellä!
 
9MM
Miksi tuoda Persut tähän Rasmus keskusteluun - Ihmeellistä vastakkainasettelua?
Persuthan ovat ihan köykäinen puolue verrattuna esim. VKK:lle puolueeseen - missä vielä vahvemmin kannatetaan itsenäisyyttä ja halutaan siirtää valtaa kansalle.

En itse äänestä Persuja vaikka heillä on monta järkevää asiaa mitä kannatan.
Täytyy muistaa että Persuilla on iso kannatus - on siis iso joukko ihmisiä jotka kannattavat samoja asioita.
Persut ovat erittäin välttämätön puolue Suomelle! Jos täällä oltaisi pelkästään viherhöppänöiden ja vassareiden vetämänä (punikitkin nykyään vihervassareita) niin voi ei!
En ymmärtä miten Kepukat jaksaa noiden erikoisten ratkaisujen ja ehdotusten keskellä!
noooh kyl sie tajusti ton rakkkaus homman :) joo mä alan ärsyyntyy vassareiden toimintaa yhä enemmän mut oikeistokin on täysin sekaisin joten jätän äänestämättä ja hei kyllä aitoon keskuteluun saa tuoda mitä huvittaa ihme puhe poliisi susta on tullut :D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
noooh kyl sie tajusti ton rakkkaus homman joo mä alan ärsyyntyy vassareiden toimintaa yhä enemmän mut oikeistokin on täysin sekaisin joten jätän äänestämättä ja hei kyllä aitoon keskuteluun saa tuoda mitä huvittaa ihme puhe poliisi susta on tullut
Ilta Rasmuksessa ja
ihme vastarannankiiski susta on tullu.😁❤
 
ei kun sun pitää alistuu mun tahtoon baibe ni silloin et näe vastarintaa no more
Sokeasta tulikin mieleeni taas tämä upea Suvannnon suuri helmi.❤

Ja tästä biisistä tulee mieleeni eräs erittäin suuri persoona ja (julkkiskirjailija ja seurapiireissäkin pyörinyt joskus Halosenkin ihailema) asiakkaani, joka nykyisin toimittaa erästä lehteä.
Kun hän saapuu paikalle niin tämä biisi raikaa ja sitten pistetään tanssiksi.❤
Hän on ihan hulvaton homo ja sellainen rääväsuu että monella posket punottaa kun kuuntelee hänen juttuja.😁
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM ja Elena777
Hyvää illtaa jokaiseen torppaan!

Tulipa tehtyä pikku virhearvio, lähin vähän pidemmälle taipaleelle karvavauvan kanssa, puolessa välissä totesin, että hitto nää villat olis voinu jättää välistä pois. Oli ylämäkivetoa, metsää ja pitkää peltotaivalta, valaistus oli kyllä kunnossa - otin mun mettävehkeestä valot ja laitoin siitä valot otsapantaani. Valaisi koko metsän. (anteeks metän elukat jos häiritti)
Hikoilin varmaan litran, eikä vesipulloa mukana. Jos olis ollu vielä pidempi matka kotiin niin olisin kyllä pistelly lunta naamariin kaksin käsin.

Nyt sauna, sohva ja joku hyvä ohjelma!

Mitäpä teijjän lauvvantai-iltaan?
Kävin rismassa. Hommasin sipsiä ja muumilimpparia sairaalle jälkikasvulle. Niin ja hommasin muutaman antigeenitestin ja survoin tikun kakrun nokkaan. Viivahan siihen ilmestyi. Ei täällä muuta :)
 
9MM
Sokeasta tulikin mieleeni taas tämä upea Suvannnon suuri helmi.

Ja tästä biisistä tulee mieleeni eräs erittäin suuri persoona ja (julkkiskirjailija ja seurapiireissäkin pyörinyt joskus Halosenkin ihailema) asiakkaani, joka nykyisin toimittaa erästä lehteä.
Kun hän saapuu paikalle niin tämä biisi raikaa ja sitten pistetään tanssiksi.
Hän on ihan hulvaton homo ja sellainen rääväsuu että monella posket punottaa kun kuuntelee hänen juttuja.
mut ei meillä kahella punota posket ollaan totuttu jo ihmeellisyksiin? vai ootko takana? mun keskustelun avaus poistettiin rasmuksesta. . hitto ihmiset on herkkähipiöisi nykyäään. kasvattakaa henkistä osaamista. noh sä lispe oot poikkeus uskallat olla oma itteks siks diggaan susta ihan vitusti
 
Kävin rismassa. Hommasin sipsiä ja muumilimpparia sairaalle jälkikasvulle. Niin ja hommasin muutaman antigeenitestin ja survoin tikun kakrun nokkaan. Viivahan siihen ilmestyi. Ei täällä muuta
Jaa siellä on koronaa?
Oohan sinä varovainen kun riskiryhmään kuulut! Onneks se tulee lapsiin yleensä lievempänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
9MM
Sokeasta tulikin mieleeni taas tämä upea Suvannnon suuri helmi.

Ja tästä biisistä tulee mieleeni eräs erittäin suuri persoona ja (julkkiskirjailija ja seurapiireissäkin pyörinyt joskus Halosenkin ihailema) asiakkaani, joka nykyisin toimittaa erästä lehteä.
Kun hän saapuu paikalle niin tämä biisi raikaa ja sitten pistetään tanssiksi.
Hän on ihan hulvaton homo ja sellainen rääväsuu että monella posket punottaa kun kuuntelee hänen juttuja.
diiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mut ei meillä kahella punota posket ollaan totuttu jo ihmeellisyksiin? vai ootko takana? mun keskustelun avaus poistettiin rasmuksesta. . hitto ihmiset on herkkähipiöisi nykyäään. kasvattakaa henkistä osaamista. noh sä lispe oot poikkeus uskallat olla oma itteks siks diggaan susta ihan vitusti
 
9MM
Ja tästä biisistä tulee mieleeni eräs erittäin suuri persoona ja (julkkiskirjailija ja seurapiireissäkin pyörinyt joskus Halosenkin ihailema) asiakkaani, joka nykyisin toimittaa erästä lehteä.
Kun hän saapuu paikalle niin tämä biisi raikaa ja sitten pistetään tanssiksi.
Hän on ihan hulvaton homo ja sellainen rääväsuu että monella posket punottaa kun kuuntelee hänen juttuja.
[/QUOTE]
diiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mut ei meillä kahella punota posket ollaan totuttu jo ihmeellisyksiin? vai ootko takana? mun keskustelun avaus poistettiin rasmuksesta. . hitto ihmiset on herkkähipiöisi nykyäään. kasvattakaa henkistä osaamista. noh sä lispe oot poikkeus uskallat olla oma itteks siks diggaan susta ihan vitusti
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Hei kuulkaahan. Netliksiin tuli perjantaina ihan katottava sarja:
Inventing Anna:


Ei kuulu mun genreen, mutta ajattelin vilasta.
 
mut ei meillä kahella punota posket ollaan totuttu jo ihmeellisyksiin? vai ootko takana? mun keskustelun avaus poistettiin rasmuksesta. . hitto ihmiset on herkkähipiöisi nykyäään. kasvattakaa henkistä osaamista. noh sä lispe oot poikkeus uskallat olla oma itteks siks diggaan susta ihan vitusti
Wau! :love:
Osaan arvostaa samoja asioita sinussa ja mäki tykkään susta!❤
 
eli me mennään niin naimisiin louvressa niinkuin sä kysyit mikä meijän lapsesta tulee niin siitä tulee ludwig super viisas
No noista nimistä täytyy vielä vääntää koska Filip ja Alexander on myös löydyttävä!🧐🤩



Nyt aloitan matkan järvelle:
(venäläinen scifi-sarja)

”Järkyttävä vitsaus uhkaa tehdä lopun ihmiskunnasta, ja julmassa selviytymistaistelussaan ryhmä asettaa vaakalaudalle elämänsä, rakkautensa - ja ihmgimillisyytensä.”


Saas nähhä miten murot uikkareissa tuota sarjaa kyttään ku nykyään oon kattonu vaan ihania ja hyvää fiilistä antavia sarjoja ja lehvoja. Kiitos KM jo etukäteen!🤓😄


@KalaMies
Joko Silver skates kytätty?

 
9MM
No noista nimistä täytyy vielä vääntää koska Filip ja Alexander on myös löydyttävä!



Nyt aloitan matkan järvelle:
(venäläinen scifi-sarja)

”Järkyttävä vitsaus uhkaa tehdä lopun ihmiskunnasta, ja julmassa selviytymistaistelussaan ryhmä asettaa vaakalaudalle elämänsä, rakkautensa - ja ihmgimillisyytensä.”


Saas nähhä miten murot uikkareissa tuota sarjaa kyttään ku nykyään oon kattonu vaan ihania ja hyvää fiilistä antavia sarjoja ja lehvoja. Kiitos KM jo etukäteen!


@KalaMies
Joko Silver skates kytätty?

filip viisas se on meijän vauvan nimi sopiiko sulle? se ei oo varattu historian kirjoissa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No noista nimistä täytyy vielä vääntää koska Filip ja Alexander on myös löydyttävä!



Nyt aloitan matkan järvelle:
(venäläinen scifi-sarja)

”Järkyttävä vitsaus uhkaa tehdä lopun ihmiskunnasta, ja julmassa selviytymistaistelussaan ryhmä asettaa vaakalaudalle elämänsä, rakkautensa - ja ihmgimillisyytensä.”


Saas nähhä miten murot uikkareissa tuota sarjaa kyttään ku nykyään oon kattonu vaan ihania ja hyvää fiilistä antavia sarjoja ja lehvoja. Kiitos KM jo etukäteen!


@KalaMies
Joko Silver skates kytätty?

En ole, mutta pannaan korvan taakse :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä