Jaa minä?Voisitko edes ajatella, että antaisit ne sukat Algomalle, sitten kun kyllästyt niihin?
vanha kansanviisaushan sanoo, että pienijalkasilla muikkendaalereilla on erityisen tiukkaJaa minä?
Mullon 36 töppöset, että jos sulla on samaa kokoa niin kahtellaan sitten kun kantapäät kuluu puhkipahki
Eipä tuota o ikinä löysäks haukuttuvanha kansanviisaushan sanoo, että pienijalkasilla muikkendaalereilla on erityisen tiukka
pitääkö paikkaasa?
Mul on sit erityisen löysä tuon mukaan.vanha kansanviisaushan sanoo, että pienijalkasilla muikkendaalereilla on erityisen tiukka
pitääkö paikkaasa?
joko sulla tosiaan on tiukka tai sitte oot valkannu petikaveriksi pelkästään herrasmiehiäEipä tuota o ikinä löysäks haukuttu
ei se vanha viisaus pelaa nuin päinMul on sit erityisen löysä tuon mukaan.
Gyne sanoi, että on niin tiukka ettei ole ikinä pelkoa kohdunlaskeumasta...on tiukka tavara ja tiukat lihakset kuulemma.joko sulla tosiaan on tiukka tai sitte oot valkannu petikaveriksi pelkästään herrasmiehiä
kumpiki on hyvä merkki...
Tää on just hyvää mainosta tänneGyne sanoi, että on niin tiukka ettei ole ikinä pelkoa kohdunlaskeumasta...on tiukka tavara ja tiukat lihakset kuulemma.
Ja nyt mä mietin että hittojako mä tällasia täällä selittelen
Mull on pikkuset jalat kans.Jaa minä?
Mullon 36 töppöset, että jos sulla on samaa kokoa niin kahtellaan sitten kun kantapäät kuluu puhkipahki
Sulla on sit tiukka myösMull on pikkuset jalat kans.
Sir Algomalla on myös mahdottoman hyvä huumori!Mull on pikkuset jalat kans.
tai tiukka...Sir Algomalla on myös mahdottoman hyvä huumori!
No sitähän hän tuossa jo vihjaili.tai tiukka...
Olet siis tyypillinen suomalainen. Ei ihme, että Aku Ankka on Suomessa niin suosittu. Tarjoaa samaistumiskohteen sekä jaloissa että onnessa.mun jalka on pienehkö mutta helevetin levee
Tuosta tulikin mieleeni, Kaiku-herra ensi maanantaina....
Mietin vaan että jos pienet jalat = tiukka tussu niin onko omani sitten Pohjanmaa, laaja ja lattea ei laaksoa ei kukkulaaOlet siis tyypillinen suomalainen. Ei ihme, että Aku Ankka on Suomessa niin suosittu. Tarjoaa samaistumiskohteen sekä jaloissa että onnessa.
En oo varsinaisesti kynekolooki mutta voisin vilkastaMietin vaan että jos pienet jalat = tiukka tussu niin onko omani sitten Pohjanmaa, laaja ja lattea ei laaksoa ei kukkulaa