Panettelut ovat vielä tulevaisuudessa, niinkö?Turvallisesti kotona. On halattu ja pusuteltu monta kertaa.
Panettelut ovat vielä tulevaisuudessa, niinkö?Turvallisesti kotona. On halattu ja pusuteltu monta kertaa.
ei halu halaamalla lähde sanotaan kuulemma pohjammaallaTurvallisesti kotona. On halattu ja pusuteltu monta kertaa.
jos ei ole varma saannista niin kannattaa tosiaan käydä varuiksi tyhjäämässä kassit toisaallaEi hitto mikä mies. Sovittiin että tulee mun luo iltapäivällä. Laitto viestin että ekaks työntyy johki naiseen. Mies on 60 hujakoilla.
Viikko sitten pantiin 3 kertaa. Ja mä oon kiinnostunut miehestä muutenkin.jos ei ole varma saannista niin kannattaa tosiaan käydä varuiksi tyhjäämässä kassit toisaalla
näin me osuuskaupan väki vaan toimitaan
no höh, mun teoriat meni taas hutiViikko sitten pantiin 3 kertaa. Ja mä oon kiinnostunut miehestä muutenkin.
Aika moukkamaista häneltä puhua sulle noin, varsinkin jos tietää mitä tunnet häntä kohtaan...Ei hitto mikä mies. Sovittiin että tulee mun luo iltapäivällä. Laitto viestin että ekaks työntyy johki naiseen. Mies on 60 hujakoilla.
Sillä oli tappi vähän väliä pystyssä. En pannut pahakseni.no höh, mun teoriat meni taas huti
Ei kukaan ehdi panna kolmea kertaa viikossa.Viikko sitten pantiin 3 kertaa. Ja mä oon kiinnostunut miehestä muutenkin.
herrasmies ei ruuhkaa kertoa naisseikkailuistaan toisille naisilleenAika moukkamaista häneltä puhua sulle noin, varsinkin jos tietää mitä tunnet häntä kohtaan...
Tää oli vuorokaudessa.Ei kukaan ehdi panna kolmea kertaa viikossa.
panomiehiä, riittää paukut useammallekki naiselleTää oli vuorokaudessa.
Ja vielä leveämpi valhe!Tää oli vuorokaudessa.
Voi kuule, kyllä kerkeää...jopa yössä.Ei kukaan ehdi panna kolmea kertaa viikossa.
Onko ”krut” onnistunut suorittamaan useammin kuin kerran vuorokaudessa?panomiehiä, riittää paukut useammallekki naiselle
Nooh, ne on sitten jotain pikapanoja. Niistä en tiedä mitään, olen kuullut vain.Voi kuule, kyllä kerkeää...jopa yössä.
tulikait sitä nuorramiessä nussittua enempikin mutta siitä on aikaaOnko ”krut” onnistunut suorittamaan useammin kuin kerran vuorokaudessa?
Ei ollu pikasia.Nooh, ne on sitten jotain pikapanoja. Niistä en tiedä mitään, olen kuullut vain.
Nii, ja tahtoohan se muistikin pettää.tulikait sitä nuorramiessä nussittua enempikin mutta siitä on aikaa
sekin vieläNii, ja tahtoohan se muistikin pettää.
Niistä ei voi kehua, ei edes toisille miehille.sekin vielä
mites sulla nuo panohommat?
aina kannattaa kehuskelua, ties vaikka maine leviääNiistä ei voi kehua, ei edes toisille miehille.
Ok no siinä tapauksessa. Aika vaisua on ollut jo pitemmän aikaa.aina kannattaa kehuskelua, ties vaikka maine leviää
se kiinnostaa naisia
parasta ennen päivä on täälläkin kaukana takanaOk no siinä tapauksessa. Aika vaisua on ollut jo pitemmän aikaa.