Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sanna säntäili punahilkassaan ympäri metsää, etsien itselleen kaveria.

Sanna saapui Hamppuryteikön kohdalle. Sen ovella Sannaa alkoi yskittää, mutta uskaltautui sisälle.
Siellä vihreällä lehti-divaanilla makoili raukeana blondi lumikko Maria, jolla silmät pyöri päässä.
"Ota...vesipiipullinen, toverrriii...", sopersi Maria maireasti hymyillen.

Välillä lumikko vilkaisi syntynyttä lumikonpoikasta Miguel Che Guevaraa, jonka oli pukenut hameeseen ja joka arpoi, pitäisikö käydä puskapisulla tyttö-vai poikaoletettujen lumikoiden tyyliin.

Sanna otti tupsauksen vesipiipusta, mutta sanoi Marialle "mä oon Ilmari-kamun ja muiden teinien kans otettu yleensä ohralientä."

Maria herää kuin unesta. "Ohra? Vilja? Viljantuotanto? Se pitää Suomessa lopettaa!"

Maria sai anafylaktisen reaktion suomalaisuuden miettimisestä ja Sanna katseli, kuinka lehvämajaan ryntäsi kiiltäväksi rasvattu, höyryävä ja harmaantunut Pekka-lumikko, joka hoki Marialle turvallista tilaa sun muuta.

Sanna puuskahti ja jatkoi matkaansa.
 
Viimeksi muokattu:
Sanna säntäili punahilkassaan ympäri metsää, etsien itselleen kaveria.

Sanna saapui Hamppuryteikön kohdalle. Sen ovella Sannaa alkoi yskittää, mutta uskaltautui sisälle.
Siellä vihreällä lehti-divaanilla makoili raukeana blondi lumikko Maria, jolla silmät pyöri päässä.
"Ota...vesipiipullinen, toverrriii...", sopersi Maria maireasti hymyillen.

Välillä lumikko vilkaisi syntynyttä lumikonpoikasta Miguel Che Guevaraa, jonka oli pukenut hameeseen ja joka arpoi, pitäisikö käydä puskapisulla tyttö-vai poikaoletettujen lumikoiden tyyliin.

Sanna otti tupsauksen vesipiipusta, mutta sanoi Marialle "mä oon Ilmari-kamun kans otettu kyllä muiden teinien kans yleensä ohralientä."

Maria herää kuin unesta. "Ohra? Vilja? Viljantuotanto? Se pitää Suomessa lopettaa!"

Maria sai anafylaktisen reaktion suomalaisuuden miettimisestä ja Sanna katseli, kuinka lehvämajaan ryntäsi kiiltäväksi rasvattu, höyryävä ja harmaantunut Pekka-lumikko, joka hoki Marialle turvallista tilaa sun muuta.

Sanna puuskahti ja jatkoi matkaansa.
Ja Pekka-lumikko päästää minkkejä vapaaksi Suomen luontoon Marian ja Sannan avustuksella. Petterikin on tyytyväinen, koska nämä minkit voivat paikata Suomen "työvoimapulaa"
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
Poika tulossa yökylään ja väen väkisellä haluaa ostaa mulle kebabaterian, mutkun en haluuu....uuu...mä haluaisin vaikka kiinalaista, mutta se taas ei hälle kelpaa.*pålkee ruotsalaisittain tassua lattiaan ja klukuttelee* jag vill inte äta kebu!🤯
 
  • Tykkää
Reactions: Boobis
Eiks se vois ostaa itelleen kebua ja sä vetäisit tsainaa?
Ei, tsainaa pitäis ootella eri paikassa ja kauemmin kuin kebua...eniten ärsyttää se ettei noista kebabbipaikoista saa pyytämälläkään tulista kastiketta. Ne jopa kysyy ''tulinen vai mieto kastike?'' ja aina olen sanonut sen tulisen ja aina ne laittaa sen miedon, olen jopa asiasta valittanut ja silti sama juttu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mutta entä maku ruuassa? Mun mielestä chilijauhe haisee ihan hielle, mutta ruokaa se maustaa hyvin.
Kyllä se hyvin jauhelihan maustoi ja sopii joihinkin ruokiin eikä siis maistu pahalle, mutta aina kun ruokaa tekee, maustaa tai sitten lämmittää niin tuo haju mikä siitä lähtee saa melkein oksun nousemaan kurkkuun. Tulee joku sappineste tai hikinen vako mieleen hajusta 😬
 
  • Haha
Reactions: Echo
Ei, trainaa pitäis ootella eri paikassa ja kauemmin kuin kebua...eniten ärsyttää se ettei noista kebabbipaikoista saa pyytämälläkään tulista kastiketta. Ne jopa kysyy ''tulinen vai mieto kastike?'' ja aina olen sanonut sen tulisen ja aina ne laittaa sen miedon, olen jopa asiasta valittanut ja silti sama juttu.
sillä ei oo ku mietoo
 
Ei, trainaa pitäis ootella eri paikassa ja kauemmin kuin kebua...eniten ärsyttää se ettei noista kebabbipaikoista saa pyytämälläkään tulista kastiketta. Ne jopa kysyy ''tulinen vai mieto kastike?'' ja aina olen sanonut sen tulisen ja aina ne laittaa sen miedon, olen jopa asiasta valittanut ja silti sama juttu.
No tule kanssani syömään Turun Wotis kebuun. Siellä on kastikevaihtoehtona maanjäristys :cool:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Boobis
vierailija
Poika tulossa yökylään ja väen väkisellä haluaa ostaa mulle kebabaterian, mutkun en haluuu....uuu...mä haluaisin vaikka kiinalaista, mutta se taas ei hälle kelpaa.*pålkee ruotsalaisittain tassua lattiaan ja klukuttelee* jag vill inte äta kebu!
Onhan kebuloissa vaikka pitsaakin mitä saa samalla ostettua. Teet valitset jonkun omilla töytteillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobis

Yhteistyössä