Niin tuiskuttaa.Lunta tuiskuaa vaakasuoraan.
Huvitti kun katsoin ikkunasta ulos: katolta irtosi pari lumipallon kokoista kokkaretta. Ne ei tippunu maahan vaan ilmassa niiden rata kääntyi L:n muotoisesti vaakasuoraan.
Niin tuiskuttaa.Lunta tuiskuaa vaakasuoraan.
Huvitti kun katsoin ikkunasta ulos: katolta irtosi pari lumipallon kokoista kokkaretta. Ne ei tippunu maahan vaan ilmassa niiden rata kääntyi L:n muotoisesti vaakasuoraan.
Ja Pekka-lumikko päästää minkkejä vapaaksi Suomen luontoon Marian ja Sannan avustuksella. Petterikin on tyytyväinen, koska nämä minkit voivat paikata Suomen "työvoimapulaa"Sanna säntäili punahilkassaan ympäri metsää, etsien itselleen kaveria.
Sanna saapui Hamppuryteikön kohdalle. Sen ovella Sannaa alkoi yskittää, mutta uskaltautui sisälle.
Siellä vihreällä lehti-divaanilla makoili raukeana blondi lumikko Maria, jolla silmät pyöri päässä.
"Ota...vesipiipullinen, toverrriii...", sopersi Maria maireasti hymyillen.
Välillä lumikko vilkaisi syntynyttä lumikonpoikasta Miguel Che Guevaraa, jonka oli pukenut hameeseen ja joka arpoi, pitäisikö käydä puskapisulla tyttö-vai poikaoletettujen lumikoiden tyyliin.
Sanna otti tupsauksen vesipiipusta, mutta sanoi Marialle "mä oon Ilmari-kamun kans otettu kyllä muiden teinien kans yleensä ohralientä."
Maria herää kuin unesta. "Ohra? Vilja? Viljantuotanto? Se pitää Suomessa lopettaa!"
Maria sai anafylaktisen reaktion suomalaisuuden miettimisestä ja Sanna katseli, kuinka lehvämajaan ryntäsi kiiltäväksi rasvattu, höyryävä ja harmaantunut Pekka-lumikko, joka hoki Marialle turvallista tilaa sun muuta.
Sanna puuskahti ja jatkoi matkaansa.
Mutta entä maku ruuassa? Mun mielestä chilijauhe haisee ihan hielle, mutta ruokaa se maustaa hyvin.Päivää kaikille.
Huh.
Tuo tacomaustemix ei ole mitään hyvän tuoksuista, haisee ihan hikiselle persiille. Ei se pahalle maistu, mutta tuo haju.... En tykkää
Eiks se vois ostaa itelleen kebua ja sä vetäisit tsainaa?Poika tulossa yökylään ja väen väkisellä haluaa ostaa mulle kebabaterian, mutkun en haluuu....uuu...mä haluaisin vaikka kiinalaista, mutta se taas ei hälle kelpaa.*pålkee ruotsalaisittain tassua lattiaan ja klukuttelee* jag vill inte äta kebu!
Ei, tsainaa pitäis ootella eri paikassa ja kauemmin kuin kebua...eniten ärsyttää se ettei noista kebabbipaikoista saa pyytämälläkään tulista kastiketta. Ne jopa kysyy ''tulinen vai mieto kastike?'' ja aina olen sanonut sen tulisen ja aina ne laittaa sen miedon, olen jopa asiasta valittanut ja silti sama juttu.Eiks se vois ostaa itelleen kebua ja sä vetäisit tsainaa?
Syöt mitä poika haluu. Piste.Poika tulossa yökylään ja väen väkisellä haluaa ostaa mulle kebabaterian, mutkun en haluuu....uuu...mä haluaisin vaikka kiinalaista, mutta se taas ei hälle kelpaa.*pålkee ruotsalaisittain tassua lattiaan ja klukuttelee* jag vill inte äta kebu!
Kyllä se hyvin jauhelihan maustoi ja sopii joihinkin ruokiin eikä siis maistu pahalle, mutta aina kun ruokaa tekee, maustaa tai sitten lämmittää niin tuo haju mikä siitä lähtee saa melkein oksun nousemaan kurkkuun. Tulee joku sappineste tai hikinen vako mieleen hajustaMutta entä maku ruuassa? Mun mielestä chilijauhe haisee ihan hielle, mutta ruokaa se maustaa hyvin.
sillä ei oo ku mietooEi, trainaa pitäis ootella eri paikassa ja kauemmin kuin kebua...eniten ärsyttää se ettei noista kebabbipaikoista saa pyytämälläkään tulista kastiketta. Ne jopa kysyy ''tulinen vai mieto kastike?'' ja aina olen sanonut sen tulisen ja aina ne laittaa sen miedon, olen jopa asiasta valittanut ja silti sama juttu.
No tule kanssani syömään Turun Wotis kebuun. Siellä on kastikevaihtoehtona maanjäristysEi, trainaa pitäis ootella eri paikassa ja kauemmin kuin kebua...eniten ärsyttää se ettei noista kebabbipaikoista saa pyytämälläkään tulista kastiketta. Ne jopa kysyy ''tulinen vai mieto kastike?'' ja aina olen sanonut sen tulisen ja aina ne laittaa sen miedon, olen jopa asiasta valittanut ja silti sama juttu.
Onhan kebuloissa vaikka pitsaakin mitä saa samalla ostettua. Teet valitset jonkun omilla töytteillä.Poika tulossa yökylään ja väen väkisellä haluaa ostaa mulle kebabaterian, mutkun en haluuu....uuu...mä haluaisin vaikka kiinalaista, mutta se taas ei hälle kelpaa.*pålkee ruotsalaisittain tassua lattiaan ja klukuttelee* jag vill inte äta kebu!
Emmä tykkää tuon ko. paikan pitsoista, pohjat liian paksuja.Onhan kebuloissa vaikka pitsaakin mitä saa samalla ostettua. Teet valitset jonkun omilla töytteillä.
Pizzerioiden salaatit ei ole yleensä kovin hyviä.Ja eikö kebabbiloissa ole kaikenlaista kanasalaatista lähtien.. Onko ne hyviä niin en sitten siitä tiedä..
Ota kebu riisillä. Mä söin eilen sitä.Emmä tykkää tuon ko. paikan pitsoista, pohjat liian paksuja.
Näääääääääh....hh...Ota kebu riisillä. Mä söin eilen sitä.
Juu ei ole, laittavat isoja paloja punasipulia joukkoon ja joskus punakaaliakin = kitkerää.Pizzerioiden salaatit ei ole yleensä kovin hyviä.
Ja taitaa olla halvinta laatua. Maksaa n. 8-9€.Näääääääääh....hh...
Juu ei ole, laittavat isoja paloja punasipulia joukkoon ja joskus punakaaliakin = kitkerää.
Ei ole eiPizzerioiden salaatit ei ole yleensä kovin hyviä.
Hitsi eikö listalla ole mitään mikä maistuisi?Emmä tykkää tuon ko. paikan pitsoista, pohjat liian paksuja.