Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä niin tiedän mistä puhut!

Olen useassakin mutta pahimmat, joista olen lähtenyt menemään ovat kaverien tsittsät ringit!

Säilytin vain koiran ja lasten harrastusringit. Muuten soittelen tai yksäriviestaan. Ei siitä tuu yhtään mitään että viestejä voi päivässä tulla yli satakin (yhdessä ryhmässä) vaikka ei periaatteessa ole mitään aihetta, kuten esim. urheiluseuran tiedotukset yms. ovat aiheellisia.
WA-ringit ei ole aina helpoimpia, samat sanat suullisesti sanottuna on kevyempiä. Perheryhmä on tietty ihana, mutta joissaki ringeissä on oltava kieli keskellä suuta, että mitä sanoo ja milloin, kun mukana on ystävien lisäks puolituttuja.

Mä en yleensä kiistele mistään WA-ringeissä, koska erimielisyydet kirjoitettuna niissä on kamalaa luettavaa. Toisaalta mä kannatan avointa keskustelua, mutta kirjoitettu sana on painokkaampaa, se jää ilmaan leijumaan ja on oltava tarkka että millä tyylillä kirjottaa.
Vitsaillessaki on pistettävä "varman päälle" -vitsejä.

HaHAA, Echo siis jopa käyttäytyy IRL! :sneaky:
Teidän suututtamisella ei oo niin väliä, mut IRL-porukan on, kjäh kjäh...no läppä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kuka muistaa Oi ihana toukokuu? Brittiläinen lämminhenkinen sarja jossa Katariina Zetatsounssikin näytteli nuorena.

Nyt on tullun Areenalle uusi sarja Larkinin perhe joka on käytännössä sama sarja. Vaikuttaa mukavalta, eilen katsoin yhden osan.
Suosittelen!
muistan toki, sitä zetazounssia saattas katella viikon syömättä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Boobis
Koneellinen, mutta se on aika pienellä. Tuuletan aamulla nopsaan läpivedolla.
On tässä kuulemma lämmön talteenotto! Ja jostain kennoista mies selitti sillai hienosti.
Vaikuttaa siltä, että siippasi ei ole vääntänyt sinulle riittävästi rautalankaa. Ei ole mitenkään järkevää tuulettaa läpiä aukomalla, jos talossa on koneellinen ilmanvaihto lämmön talteenotolla. Sitä ilmanvaihdon tehoa voi säätää voimakkaaksi muutaman tunnin ajaksi ikkunoiden aukomisen sijaan. Kai ilmanvaihdon suodatin on muistettu vaihtaa vähintään vuosittain?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Vaikuttaa siltä, että siippasi ei ole vääntänyt sinulle riittävästi rautalankaa. Ei ole mitenkään järkevää tuulettaa läpiä aukomalla, jos talossa on koneellinen ilmanvaihto lämmön talteenotolla. Sitä ilmanvaihdon tehoa voi säätää voimakkaaksi muutaman tunnin ajaksi ikkunoiden aukomisen sijaan. Kai ilmanvaihdon suodatin on muistettu vaihtaa vähintään vuosittain?
Ei kannata luottaa pelkkään koneelliseen ilmanvaihtoon koskaan, jos ei ole täysin uusi talo, tai joku alle 10 v.

Rempatuissakin on usein aina joku kosteusvaurion poikanen tai kohta, joka alkaa rempan jälkeen kehittää kosteusvauriota. Jos isketään koneellinen ilmanvaihto siihen, se levittää kaikki itiöt huoneilmaan.

Hyvin monen huusholli alkanu rempan jälkeen tuoksahtaa homeelle. Kas kun niitä 70-80-luvun rakenteita purkaessa pitää olla varovainen: homekohdasta pöllyävä itiömäärä huoneilmaan voi olla 1000-kertainen kuin ennen remppaa.

En tarkemmin kerro tästä kämpästä, mutta epäilen yhtä kohtaa ja mun miehelle yrittäny siitä sanoa.

En mä kylmäksi tätä kämppää aamulla tuuleta, lämmin tää on silti kohta. :)

Pikemminkin pitäisi satsata perinnerakentamiseen, jossa hometta ei nää seuraavaan 100 vuoteen muuta ku ulkopinnoilla.
 
Ei kannata luottaa pelkkään koneelliseen ilmanvaihtoon koskaan, jos ei ole täysin uusi talo, tai joku alle 10 v.

Rempatuissakin on usein aina joku kosteusvaurion poikanen tai kohta, joka alkaa rempan jälkeen kehittää kosteusvauriota. Jos isketään koneellinen ilmanvaihto siihen, se levittää kaikki itiöt huoneilmaan.

Hyvin monen huusholli alkanu rempan jälkeen tuoksahtaa homeelle. Kas kun niitä 70-80-luvun rakenteita purkaessa pitää olla varovainen: homekohdasta pöllyävä itiömäärä huoneilmaan voi olla 1000-kertainen kuin ennen remppaa.

En tarkemmin kerro tästä kämpästä, mutta epäilen yhtä kohtaa ja mun miehelle yrittäny siitä sanoa.

En mä kylmäksi tätä kämppää aamulla tuuleta, lämmin tää on silti kohta. :)

Pikemminkin pitäisi satsata perinnerakentamiseen, jossa hometta ei nää seuraavaan 100 vuoteen muuta ku ulkopinnoilla.
tuo nyt on ihan mutua tai siis sun tapauksessa vatua
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja KalaMies
Onko muut joskus väsyneitä Whatsapp-rinkeihin? Oon 9 ringissä mukana. Yhteen ei onneks tuu viestejä juuri koskaan, 1 on poistumassa mutta yhteen voi tulla 70-80 viestiä päivän aikana.

Ihania ihmisiä enkä oikein pysty enkä halua mistään ringistä irtautua, mutta joskus väsyttää. Toisaalta niissä on semmoista pulinaa ja tiedotusta, että ne viestit on tärkeitä lukea.

On tää palsta hyvä kun viestit ei hälytä kännykkään.
mä oon mykistänyt semmoset ryhmät jossa joskus on jotain asiaakin mutta suurin osa jotain hassunhauskoja pieruvitsejä. Eipä puhelin kilkata kaiken aikaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Heissan, päivää ja huomenta iltaa

On taas nukuttanut illan, mutta päivällä olikin poijjaat kansanurhokkaat kylässä mamman luona niin piti vähän kiirettä muualla...sen jälkeen nukahinkin sohvan hellään halaukseen kun jääkaapin söivät tyhjäksi ja kone pesi pyykit ja juteltiin ja pelattiin aliakset ynnä monopolit (en voittanunna grrrr) ja nyt on taas sellanen olo, että kissan kanssa on ihan kiva olla täällä yksin kaksin...
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Boobis

Yhteistyössä