Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tuommosia kommenttejani muista - sä tunnut muistavan mun asiat liianki hyvin.
Palautettua muistia, ole hyvä. ;)
 
Voi tuo olla v.2005 jos oot jostain hakkeroinu tuon kuvan ottamisvuoden.
Mut sit on harhaanjohtava kuvateksti.
Kuvateksti tuolle kukkatunikakuvalle oli
"Maryn ja anopin, kuningatar Margareetan suhdetta on aina kuvailtu lämpimäksi. Vuonna 2019 Mary sai oikeuden sijaistaa hallitsijaa. KUVA: REUTERS PHOTOGRAPHER

Lisäks mä oon erittäin hyvä tunnistamaan iän kasvoista. Tuo kuva on hymyilevä sivukuva joten tuo on vaikea, mutta tuo nainen VOISi olla naururyppyjen ja kaula/dekolteealueen terävyyden perusteella (ei oo pehmeäpiirteinen kuten nuorilla) MYÖS 47-48 vee. Kuin myös kolmikymppinen.
Tässä virallinen 50 v-kuva, jossa Maryn ikä kyllä näkyy, vaikka meikkaajat varmaan ovatkin olleet huippuammattilaisia.



 
Et huomannut pääpointtia asiassa, Echo on astutettu sieltä syntyy uusi valtias maan päälle, luojan kiitos se vapahtaa meidät demareista.
Itse asiassa meikästä on tullut demarimpi kuin koskaan, tai se on nykyisin melkein Kokoomus-vihaa. :unsure:

Demareille pitäis aina antaa terveysasiat ja työsuojelu.
Kokoomukselle...noo....sopiiko mikään....ööö....no ulkomaankauppa ja yritysten tukeminen?

Kekkonen sanoi aikoinaan "koskaan ei saa päästää Kokoomusta hallitukseen."
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Siis mähän olin suunnilleen pakkaamassa matkalaukkuni ja muuttaa maasta, kun demarit voitti viime eduskuntavaalit ja pääsinkin lumituiskussa Ahvenanmaalle asti, asuin siellä 5 viikkoa Myrskyluodon Maijana elättäen itseni ööö silakoilla, mutta sitten päätin palata koto-Suomeen ja katsoa homman loppuun asti.

Välissä oli Sanna-tyttösellä unohtunu jakun alta aluspaita ja polonen värjötteli pelkkä jakku päällä ja koru kaulassa laiturilla. Sit se ei päässy tarpeeks usein bilettämään Ilmarin kans ja sit se tappeli alvariinsa Faija-Saulin kanssa.

Sit oli pandemia. Sit tuli lyhyt mies, joka näyttää marsulta, joka vaatii pakkorokotuksia kaikille. Se marsu ei oo Petteri-kaniini (on muuten hyvä leffa!), vaan Petteri-marsu, joka näyttää suuttuessaan siltä niinku räjähtäis.

Marsu on sukua kiinalaisille, pahoille, pahoille oravakavereilleen ("bad, very bad" tuumisi Clint Eastwoodkin leffassa viltti kaulassaan).
Marsu ja oravat ovat sopineet, että pesäkolon raksamiehet pitää olla ulkomailta ja ne oravat valmistaa maissaan oikeestaan kaiken. Tasan ei mene kävyt.

(Sit Echo on vakuuttunu että keskellä yötä marsut ja oravat kokoontuvat salaisiin menoihinsa keskelle metsää, naamiot päässä ja panevat sinne roudattuja nuoria hamsterineitosia)

Marsu on ilkeä. Sen karva kiiltää ja häntä on aina puunattu, ja tuoksuu Guccin hajuvedelle. Naapurikolon köyhän, vanhan Jänömuorin tunteista ja vanhuudenpäivistä ei välitä, vaan Jänömuori joutuu makaamaan samassa sammalessa päivät pitkät ja pesäkolo on papanaa täynnä.

Sit on hallituksessa Annika-lehmä. Se yrittää veljeillä marsujen kanssa unohtaen, että on sisimmässään tavallinen, suomalainen kanttura. Annikan karva on myös aina hyvin suittu.

Annika on myös pakkorokotusten kannalla. "Muu-uu, mutkin on vasikasta alkaen korvamerkitty, joten älkää valittako".
Annika-lehmä pitää karsinassaan kovaa meteliä Kurvinen-karjun kanssa, ja kukaan ei vieläkään tiedä, mistä ne kiukuttelee ja mölyää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä