vierailija
Sieltä putkahtaa pikku Päivi Räsänen.Et huomannut pääpointtia asiassa, Echo on astutettu sieltä syntyy uusi valtias maan päälle, luojan kiitos se vapahtaa meidät demareista.
Sieltä putkahtaa pikku Päivi Räsänen.Et huomannut pääpointtia asiassa, Echo on astutettu sieltä syntyy uusi valtias maan päälle, luojan kiitos se vapahtaa meidät demareista.
Ei kun keskityin vaan itteeni ja ananakseen pitsassaEt huomannut pääpointtia asiassa, Echo on astutettu sieltä syntyy uusi valtias maan päälle, luojan kiitos se vapahtaa meidät demareista.
Palautettua muistia, ole hyvä.Mä en tuommosia kommenttejani muista - sä tunnut muistavan mun asiat liianki hyvin.
Tässä virallinen 50 v-kuva, jossa Maryn ikä kyllä näkyy, vaikka meikkaajat varmaan ovatkin olleet huippuammattilaisia.Voi tuo olla v.2005 jos oot jostain hakkeroinu tuon kuvan ottamisvuoden.
Mut sit on harhaanjohtava kuvateksti.
Kuvateksti tuolle kukkatunikakuvalle oli
"Maryn ja anopin, kuningatar Margareetan suhdetta on aina kuvailtu lämpimäksi. Vuonna 2019 Mary sai oikeuden sijaistaa hallitsijaa. KUVA: REUTERS PHOTOGRAPHER
Lisäks mä oon erittäin hyvä tunnistamaan iän kasvoista. Tuo kuva on hymyilevä sivukuva joten tuo on vaikea, mutta tuo nainen VOISi olla naururyppyjen ja kaula/dekolteealueen terävyyden perusteella (ei oo pehmeäpiirteinen kuten nuorilla) MYÖS 47-48 vee. Kuin myös kolmikymppinen.
Ellu raukkaMinä astuin echon . Lispetti on komerossa imukuppid*ldo otsassa. Ja elena sai ananaspitsasta vatsanväänteitä ja kakkii kissanhiekkalaatikkoon. Boobiksella oli liian tiukat pushupit, ne ei kestänyt lollojen voimaa vaan räpsähti kaulaan ja nyt hän on jumissa.
Eii!Sieltä putkahtaa pikku Päivi Räsänen.
No etkö sä mua sääli tuossa stoorissa?Ellu raukka
Vieläkö sä jaksat tätä jauhaa...Tässä virallinen 50 v-kuva, jossa Maryn ikä kyllä näkyy, vaikka meikkaajat varmaan ovatkin olleet huippuammattilaisia.
Tanskan prinsessa Mary säkenöi tuoreissa kuvissa – hovi julkaisi virallisia otoksia 50-vuotispäivän kunniaksi
Tanskan hovi julkaisi tulevan merkkipäivän kunniaksi upeita kuvia.www.is.fi
aaletaan mieluummin puhumaan tisseistäVieläkö sä jaksat tätä jauhaa...
Itse asiassa meikästä on tullut demarimpi kuin koskaan, tai se on nykyisin melkein Kokoomus-vihaa.Et huomannut pääpointtia asiassa, Echo on astutettu sieltä syntyy uusi valtias maan päälle, luojan kiitos se vapahtaa meidät demareista.
Noo mutku sää sait. On toi ite asias pahempi ku ellulla. En oo herännyt vielä. Just nousin ylös. Ekko raukkaNo etkö sä mua sääli tuossa stoorissa?
*Meinasi nielaista tekokikk....aamupalan väärään kurkkuun*tse asiassa meikästä on tullut demarimpi kuin koskaan.
auts.Kikkeli oli väärässä lahkeessa aamulla.
En käytä gillettee, mutta voin liiskata mun vaniljalle tuoksuvan nassuni omaasi vasten, jos kelepoo?Anteeks kun annan turpaani heti aamusta kaikille palsta-Kokkareille.
Voin mä antaa toisenki kerran litsarin, jos tuotte hyvälletuoksuvat Gillette-naamanne lähietäisyydelle.
luulempa että haisen pahalleAnteeks kun annan turpaani heti aamusta kaikille palsta-Kokkareille.
Voin mä antaa toisenki kerran litsarin, jos tuotte hyvälletuoksuvat Gillette-naamanne lähietäisyydelle.
Nii, joltain random-harmaalta. Sehän voi olla kuka tahansa.Noo mutku sää sait. On toi ite asias pahempi ku ellulla. En oo herännyt vielä. Just nousin ylös. Ekko raukka
Ellu! Onko susta tullut Kokkari?En käytä gillettee, mutta voin liiskata mun vaniljalle tuoksuvan nassuni omaasi vasten, jos kelepoo?
Ei, korkeintaan kikkare!?Ellu! Onko susta tullut Kokkari?
Mä tiedän kaikesta kaiken!Ei, korkeintaan kikkare!?
Miksi? Tuoksuuko Orpo vaniljalle ja mistä tiiät sen??