Nii ja blokin kautta kukaan ei tunne jääneensä minkään ulkopuolelle.Nii ku tänne voisi hyvin kirjoittaa mutta kuvien liittäminen on kauhean hankalaa.
Nii ja blokin kautta kukaan ei tunne jääneensä minkään ulkopuolelle.Nii ku tänne voisi hyvin kirjoittaa mutta kuvien liittäminen on kauhean hankalaa.
Paukuta sinä kolmatta patteria ja kato mitä tapahtuu.Mikäköhän idea noilla sisaruksilla oikein on menossa!
Toisella myöhäset reenit niin on nyt vasta suihkussa ja paukuttelee seinää, ja siskonsa paukuttaa seinän toiselta puolelta takaisin.
Onkohan heillä joku morsetustsydeemi.
No ei tuo niin kovin vaikeaa ole. Olethan sinä ennenkin omia kuvia viesteihisi liittänyt?Nii ku tänne voisi hyvin kirjoittaa mutta kuvien liittäminen on kauhean hankalaa.
No mieti ny, jos olisi vielä 45v äijänä siellä äipän luona. Tosin sit se vois toimia omaishoitajana
no niimpä, aika vähän on myyntiä jonsei tehä ees tarjouksiaPois joutas heittää tollaset kolleegat jotka ei tuota. Pahimmassa tapauksessa palvelut otetaan muualta ku ei kuulu eikä näy.
se räpsy tulee kyllä molemmilleMä saan kissalta tosi usein sähköiskuja...sitte kattoo mua vielä sen näkösenä niinkun minä olisin ne antanut sille
pppse ois viikon paras perjantai
Ne on ilmeisesti sellasia että iskee sensuuri, Roosa ei vaan tossa kehannu kertoo.No ei tuo niin kovin vaikeaa ole. Olethan sinä ennenkin omia kuvia viesteihisi liittänyt?
Iloiset lomakuvat piristävät mieltä
Joo, blogi on ihan hyvä ratkaisu.Hei ja laittakaas ideoita!
Ku täällä on ihmisiä joille mielusti jakaisin lomakuvien ja -tarinoiden parhaimmat mut mitä kautta? Jos pistää blogin ni toimisko niin? Eikö niitä ole ilmaisia?
Facebookista näkee osa ja toki sinne hyväksyn kavereiksi uusiakin mutta tiedän, ettei muutama sinne kuulu eikä edes aio harkita rekisteröitymistä...
Laitetaan sikaniskaa uuniin koko yöksi ja isketään sinappikastike päälleHeeeei, mitäs syötäs viikonloppuna, laitettasko jotaki spessuu?
Juu, on ihan sikahyvää.Laitetaan sikaniskaa uuniin koko yöksi ja isketään sinappikastike päälle
Tietysti tulee, mutta kissan turkin kautta, ei mun...nii, never stop the madness!se räpsy tulee kyllä molemmille
Ai spekulaatiota?Heeeei, mitäs syötäs viikonloppuna, laitettasko jotaki spessuu?
Onko se miekkis tänään?Tietysti tulee, mutta kissan turkin kautta, ei mun...nii, never stop the madness!
Ai spekulaatiota?
No siinä tappaaksessa työ syöttä villisian, jonka sinä nappoot Stadin keskustasta ja kannat kotio sieltä miekkari hulinasta....muussa tappaaksessa käyt sivistyneesti ostoksilla ja ostat jotain, mikä sopii niin äijäruokaan kuin meille fröökynöillekin.
On.Onko se miekkis tänään?
Nonni, pitihän se arvata...kummiski kirjottelet juur parhaillaan Pekingin koneesta grrr...Ehämmä pääse taaskaan ku oon pelimatkalla.
Joillakin on heikko palveluasenne, jos kysellään pieniä juttuja tai jos firma on pienehkö. Jotkut ei mieti, mitä se voi tulevaisuudessa poikiaPois joutas heittää tollaset kolleegat jotka ei tuota. Pahimmassa tapauksessa palvelut otetaan muualta ku ei kuulu eikä näy.
vit... harmittaa että päällikötason ihmisetkään ei ymmärrä tämmäsiä ihan perusasioitaJoillakin on heikko palveluasenne, jos kysellään pieniä juttuja tai jos firma on pienehkö. Jotkut ei mieti, mitä se voi tulevaisuudessa poikia
Pitäis olla osakkaana jotta jaksais kiinnostua jos mitään tulosvastuuta ei o.Joillakin on heikko palveluasenne, jos kysellään pieniä juttuja tai jos firma on pienehkö. Jotkut ei mieti, mitä se voi tulevaisuudessa poikia