Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikäköhän idea noilla sisaruksilla oikein on menossa!

Toisella myöhäset reenit niin on nyt vasta suihkussa ja paukuttelee seinää, ja siskonsa paukuttaa seinän toiselta puolelta takaisin.

Onkohan heillä joku morsetustsydeemi.:unsure:
 
  • Haha
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: m1es
Hei ja laittakaas ideoita!

Ku täällä on ihmisiä joille mielusti jakaisin lomakuvien ja -tarinoiden parhaimmat mut mitä kautta? Jos pistää blogin ni toimisko niin? Eikö niitä ole ilmaisia?

Facebookista näkee osa ja toki sinne hyväksyn kavereiksi uusiakin mutta tiedän, ettei muutama sinne kuulu eikä edes aio harkita rekisteröitymistä...
Joo, blogi on ihan hyvä ratkaisu.
Mut älä ota Omasivua, sinne on kuvatila pieni ja nekin, mitä sinne saa, pitää pienentää ihan surkeen kokoisiksi.
On niitä ilmaisia muitakin, mä vaan otin aikanaan ekan, mitä ehdotettiin, enkä oo viittinyt ruveta vaihtamaankaan.
 
No nyt se on päätetty.
Voisen ja kermaisen pottumuusin meinaan ainaski laittaa.
Päälle tulee lihapata. Moskovan tai Burgundinpata, tai hirvi/poro. 😋

Ja jälkkäriks vois taiteilla marjarahkaa.

En ees muista koska viimeks on syöty kunnon pottumuusia! :unsure:
 
se räpsy tulee kyllä molemmille
Tietysti tulee, mutta kissan turkin kautta, ei mun...nii, never stop the madness!

Heeeei, mitäs syötäs viikonloppuna, laitettasko jotaki spessuu?
Ai spekulaatiota? :unsure:
No siinä tappaaksessa työ syöttä villisian, jonka sinä nappoot Stadin keskustasta ja kannat kotio sieltä miekkari hulinasta....muussa tappaaksessa käyt sivistyneesti ostoksilla ja ostat jotain, mikä sopii niin äijäruokaan kuin meille fröökynöillekin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tietysti tulee, mutta kissan turkin kautta, ei mun...nii, never stop the madness!


Ai spekulaatiota?
No siinä tappaaksessa työ syöttä villisian, jonka sinä nappoot Stadin keskustasta ja kannat kotio sieltä miekkari hulinasta....muussa tappaaksessa käyt sivistyneesti ostoksilla ja ostat jotain, mikä sopii niin äijäruokaan kuin meille fröökynöillekin.
Onko se miekkis tänään? 😦
Ehämmä pääse taaskaan ku oon pelimatkalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta/aamupäivää murut.
Pyykkikone pyörii,bioastia/muoviroskat viety roskiin. Vaatteet,varusteet/hygieniatuotteet yms tsekattava. Kelataksi tilattu maanantaiaamuksi. Toivottavasti taksi tulee sovitusti eikä ongelmia tule,palveluntuottaja taas vaihtui ja samalla myös puhelinnumerot.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä