oon tehny pietolastaAi nii talkkunasta,ooteko tehny puuroa ? Mie oon parina päivänä syönny talkkunaa marjoihin ja jogurttiin sekoitettuna mutta puuroa vois tehä joku päivä.
Kalkkunasta olen keittänyt ”velliä”.Ai nii talkkunasta,ooteko tehny puuroa ? Mie oon parina päivänä syönny talkkunaa marjoihin ja jogurttiin sekoitettuna mutta puuroa vois tehä joku päivä.
jos tykkää emmentaalista niin ei muutako siitä vaanTänään on pitsapäivä, pohja tällä ohjeella:
Pizzapohja kukkakaalista
Vähähiilarinen pizzapohja valmistuu kukkakaalista kokonaan ilman jauhoja. Kukkakaalipizza maistuu etenkin juuston ystävälle ja gluteenittomille!www.soppa365.fi
Mietin vaan, että voiskohan parmesaanin tilalle laittaa emmentaalia, sitä kun löytyis kaapista valmiina jo
Täytyy tähän tuoda myös inhimillinen aspekti työntekijän näkövinkkelistä.vit... harmittaa että päällikötason ihmisetkään ei ymmärrä tämmäsiä ihan perusasioita
No ehottomasti!Tänään on pitsapäivä, pohja tällä ohjeella:
Pizzapohja kukkakaalista
Vähähiilarinen pizzapohja valmistuu kukkakaalista kokonaan ilman jauhoja. Kukkakaalipizza maistuu etenkin juuston ystävälle ja gluteenittomille!www.soppa365.fi
Mietin vaan, että voiskohan parmesaanin tilalle laittaa emmentaalia, sitä kun löytyis kaapista valmiina jo
Kalkkuna ja talkkuna on eriasioitaKalkkunasta olen keittänyt ”velliä”.
Kiittioon tehny pietolasta
Pietolan puurotalkkuna 1kg | Ruokapohjola
Perinteinen pohjalainen ohratuote. Ei lisäaineita. Täysin kypsää. Käyttö: puuroksi, leivontaan, leivitykseen, korppujauhojen tapaan ja jälkiruokiin....ruokapohjola.fi
parasta puuroa mitä voi ihminen keittää
Käy varmastiTänään on pitsapäivä, pohja tällä ohjeella:
Pizzapohja kukkakaalista
paljo mahollista mutta kyllä se silti vituttaaTäytyy tähän tuoda myös inhimillinen aspekti työntekijän näkövinkkelistä.
Vuosia kehityskeskusteluita pitäneenä voin ymmärtää, että ihmiset eivät ole koneita vaan siellä taustalla saattaa olla vaikka minkälaista emotionaalista heilahtelua.
Ja, jos on ollut samassa virmassa iäisyyden eikä tavallaan haasteet kohtaa ihmisen omaa kapasiteettia niin siinähän saattaa vaikka tulla vähän innottomaksi.
Just saying, tietämättä mitään ko. Ruutiksen keissistä.
Keksitään sulle joku kepponen millä voit ”ilahduttaa” tätä tyyppiä!paljo mahollista mutta kyllä se silti vituttaa
Laita sen auton konepellin nokkakoristeeksi imukupilla varustettu tekodildo.joo, kepposten keksintökisa tulille!
Tämä on ihana!!!Laita sen auton konepellin nokkakoristeeksi imukupilla varustettu tekodildo.
Snitsas ni pistettiin kylymäks?tunsin tämän kaverin silloin kun hän vielä vaikutti Oulussa, oli pirun särmän olonen jeppe
Viro | Virosta kuolleena löydetty liikemies on Suomessa liiketoimintakiellossa – mies on Suomen ensimmäisiin teknologiamiljonääreihin kuuluvan Veikko Lesosen entinen luotettu
Teemu Vasankari sai tammikuun lopussa talousrikoksista neljän ja puolen vuoden ehdottoman vankeustuomion. Entinen kuntapoliitikko asui pitkän aikaa Sveitsissä.www.hs.fi
Taiskin joku muu napata tuosta idean eikä ruutisTämä on ihana!!!
Eikös tossa ole valkosta sokeria!!!!111?En tiedä uskaltaako täällä DIY-hauduta-marinoi-savusta-Master chef -porukassa mainostaa kaupan sokerista jogurttia, mutta tää Valion Japani-jogurtti on ihan nam.
suattaa olla että laitan ja suattaa olla etten laitaLaita mun auton konepellin nokkakoristeeksi imukupilla varustettu tekodildo.
Mun dildo joutaa kun värinä ei toimi enää siinä.Laita sen auton konepellin nokkakoristeeksi imukupilla varustettu tekodildo.