Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ai nii talkkunasta,ooteko tehny puuroa ? Mie oon parina päivänä syönny talkkunaa marjoihin ja jogurttiin sekoitettuna mutta puuroa vois tehä joku päivä. :) :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai nii talkkunasta,ooteko tehny puuroa ? Mie oon parina päivänä syönny talkkunaa marjoihin ja jogurttiin sekoitettuna mutta puuroa vois tehä joku päivä. :) :unsure:
oon tehny pietolasta


parasta puuroa mitä voi ihminen keittää
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vit... harmittaa että päällikötason ihmisetkään ei ymmärrä tämmäsiä ihan perusasioita
Täytyy tähän tuoda myös inhimillinen aspekti työntekijän näkövinkkelistä.
Vuosia kehityskeskusteluita pitäneenä voin ymmärtää, että ihmiset eivät ole koneita vaan siellä taustalla saattaa olla vaikka minkälaista emotionaalista heilahtelua.
Ja, jos on ollut samassa virmassa iäisyyden eikä tavallaan haasteet kohtaa ihmisen omaa kapasiteettia niin siinähän saattaa vaikka tulla vähän innottomaksi.

Just saying, tietämättä mitään ko. Ruutiksen keissistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Täytyy tähän tuoda myös inhimillinen aspekti työntekijän näkövinkkelistä.
Vuosia kehityskeskusteluita pitäneenä voin ymmärtää, että ihmiset eivät ole koneita vaan siellä taustalla saattaa olla vaikka minkälaista emotionaalista heilahtelua.
Ja, jos on ollut samassa virmassa iäisyyden eikä tavallaan haasteet kohtaa ihmisen omaa kapasiteettia niin siinähän saattaa vaikka tulla vähän innottomaksi.

Just saying, tietämättä mitään ko. Ruutiksen keissistä.
paljo mahollista mutta kyllä se silti vituttaa
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
tunsin tämän kaverin silloin kun hän vielä vaikutti Oulussa, oli pirun särmän olonen jeppe

Snitsas ni pistettiin kylymäks?
 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä