Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ai kamala sentään!
Kävin ulkona juomassa viimeiset glögit ja mulla oli sellainen karvataljapeitto päällä.

Raapaisin sen ryijyn pois pältäni ja läksin vessaa kohden. No varjohan (koirani) se kulki perässä ja taputin sitä päähän. Hitto mikä sähköisku!!! Koiralla levis silmät siihen malliin että valkuaisetkin näkyi ja sen luukku aukes. Jäi kyllä tosi hölmönä katsomaan et miks sä mamma teit mulle noin!😂
Pitää ens kerralla maadottaa ihtensä ku raapii ryijyjä pois päältä!:LOL:
 
Iltoi!

Oon tässä miettinyt ainakin tunnin verran, että mitä lomailua sellainen on, et ku illalla kotio ehtii ni on iha valmis petiin ja oitis.

Meri-ilma väsyttää ja vuoristoilma väsyttää ja tööt ja tilt.
Se on se sätänän uteliaisuus ku pistää töppöstä toisen eteen välillä vähän riehakkaamminkin, jotta näkee ja kokee kaikkea kivaa, ja mahtollisesti jopa jotakin uutta.❤
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Ai kamala sentään!
Kävin ulkona juomassa viimeiset glögit ja mulla oli sellainen karvataljapeitto päällä.

Raapaisin sen ryijyn pois pältäni ja läksin vessaa kohden. No varjohan (koirani) se kulki perässä ja taputin sitä päähän. Hitto mikä sähköisku!!! Koiralla levis silmät siihen malliin että valkuaisetkin näkyi ja sen luukku aukes. Jäi kyllä tosi hölmönä katsomaan et miks sä mamma teit mulle noin!
Pitää ens kerralla maadottaa ihtensä ku raapii ryijyjä pois päältä!

Pakkaset ovat persiistä ensinnäkin koska silloin on kylmä mut toisekseen siks ku silloin saa sähköiskuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Munasta tuli mieleen ex-ukko.

Kävi kaverinsa kahvilassa joka oli pullollaan raksareinoja ja tää kahvilanpitäjä kaveri huus sieltä tiskinsä takaa: ”teenkö tän sun sämpylän munalla!?”

Äxä huus että tee käsillä. Oli Reiskat revenneet nauruun.:)
 
Hei ja laittakaas ideoita!

Ku täällä on ihmisiä joille mielusti jakaisin lomakuvien ja -tarinoiden parhaimmat mut mitä kautta? Jos pistää blogin ni toimisko niin? Eikö niitä ole ilmaisia?

Facebookista näkee osa ja toki sinne hyväksyn kavereiksi uusiakin mutta tiedän, ettei muutama sinne kuulu eikä edes aio harkita rekisteröitymistä...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Aina löytyy joku syy sihauttaa.

Taidampa sihautella minäkin huomenna saunan jlk. Unohtuu välillä tuo alkoholin kittaaminen, vaikka se on niiiin hyvää.

Sä et ollut viinin ystävä, mutta oon täysin varma, että pitäisit täällä myytävästä "tinto verano" juomasta. Se on vähän niinko lotraisi sekaisin punkkua, sitruunalimua ja kivennäisvettä mut ei sit kuitenkaan yhtään vaan paljon parempaa. :p
 
Sä et ollut viinin ystävä, mutta oon täysin varma, että pitäisit täällä myytävästä "tinto verano" juomasta. Se on vähän niinko lotraisi sekaisin punkkua, sitruunalimua ja kivennäisvettä mut ei sit kuitenkaan yhtään vaan paljon parempaa.
No hitto!
Ehkä sillon joku kopio mitä saa Alkosta tai tilattua jostakin jopa tuota punaista kesää….
 
Hei ja laittakaas ideoita!

Ku täällä on ihmisiä joille mielusti jakaisin lomakuvien ja -tarinoiden parhaimmat mut mitä kautta? Jos pistää blogin ni toimisko niin? Eikö niitä ole ilmaisia?

Facebookista näkee osa ja toki sinne hyväksyn kavereiksi uusiakin mutta tiedän, ettei muutama sinne kuulu eikä edes aio harkita rekisteröitymistä...
Blogi vois toimia hyvin, jos kaikki ei facee kerran käytä(y) tai halua tulla sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä