Voi, jos vaan hällä on kaikki hyvin, toivottavasti on kaikki ok!Mutta ainahan voi Aisuria pyytää takaisin. Aaaisurii!
@Asiankannattaja !
Sä oot seniili.. Mää oon sukua sun eksällä ja siksi meidän lapset on keskenään 4. tai 5. serkkujaEiku meijjän lapset on jotain serkkuja. Eikö se serkkuus ollu sun muidun puolelta.
Kumpi tässä nyt on seniili.
Ite oot, niin kerta!Sä oot seniili.. Mää oon sukua sun eksällä ja siksi meidän lapset on keskenään 4. tai 5. serkkuja
okei, tunnustan että taidampa ollaIte oot, niin kerta!
Kaunotar ja monsteri. (ihku V. Paradis)Vois vaikkas köllähtää untenmaille
Nevöhööd, mutta kävin kattomassa tubessa ja näytti sellaselta, että on pakko löytää jostakin kateltavaksi!Ootkos kahtonu Sydämen mekaniikka?
Siinä on myös ihan älyn hyvät lehvamusat, suosittelen.
Hieman typerästl (taas kerran) elokuvan nimi käännetty (se "monsteri" on suomeksi hirviö) ja ilmeisesti myös suomeksi puhuttu, minä asettaisin etusijalle alkuperäisen ranskankielisen tekstitettynä. En siis ole nähnyt (ja tuskin jälkikasvukaan?), laitan tarkkailulistalle.Kaunotar ja monsteri. (ihku V. Paradis)
Sitä jaksettiin kytätä täällä joskus aikoinaan lähes yhtä kovalla innolla kuin joulupukkia ja noitarumpua.
Ootkos kahtonu Sydämen mekaniikka?
Siinä on myös ihan älyn hyvät lehvamusat, suosittelen.
Hattaran kuvia.
Itekki painun maate.
No ompa mukava. Algoma tekee syksyisin, kun paprikat ovat haalpoja, myös täytettyjä paprikoita.Täytetyt paprikat onnistui hyvin, örppis...loput jätän illaksi ja huomiseksi aamuksi.
Mitä oli puhetta kalasta ja spermasta.. niih.. enempi piti sun nauttia niitä , niin pysyy muisti kunnossa.Ite oot, niin kerta!
Sama juttu lähes joka lehvassa noiden käännösten kanssa.Hieman typerästl (taas kerran) elokuvan nimi käännetty (se "monsteri" on suomeksi hirviö) ja ilmeisesti myös suomeksi puhuttu, minä asettaisin etusijalle alkuperäisen ranskankielisen tekstitettynä. En siis ole nähnyt (ja tuskin jälkikasvukaan?), laitan tarkkailulistalle.
Ihme repijä oot -Hertsyykkeli kun on vanha joutunut tänään oikein olan takaa paiskimaan töitä. Oisi ollut kyllä tehokkaampaa toisel tappaa, olan takaa kun ei oikein näe näyttöä ja näppikseltäkin tulee enemmän virheitä..
Heitä se syvään hankeen ni saat rauhan vähäks aikaa.Koira hilluu tuossa onnessaan ja tiputtaa mulle ison puruluun. Kiva heitellä sille kuolaista luuta sille.
joskus pitää näyttää mallia nuoremmille..Ihme repijä oot -
mihin tässä kiire valmiissa mualimassa.
No siis kaikkihan sen nyt tietää että ennen vanhaan kaikki oli paljon paremmin. Se joka muuta väittää niin valehtelee tai on trendipelle!joskus pitää näyttää mallia nuoremmille..
mulle tuli loppukesästä uusi esimies, nuorempi kuin vanhin mun lapsista. Ihan mukava se on ja pätevä mutta ekassa tuloskeskustelussa kysyi mitkä on mun uratavoitteet 5 vuoden kuluttua sanoin että suurin tavoite on olla eläkkeellä, istua kiikkutuolissa takan ääressä ja kutoa sukkia lapsenlapsille mutta kun se ei tule toteutumaan niin enköhän ole täällä sun kiusana kertomassa miten asiat hoidettiin paremmin viime vuosituhannella
Eiks siinä oo se ihan hulvaton vaalee akka?Kontio ja Parmas