Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vois vaikkas köllähtää untenmaille
Kaunotar ja monsteri.❤ (ihku V. Paradis)
Sitä jaksettiin kytätä täällä joskus aikoinaan lähes yhtä kovalla innolla kuin joulupukkia ja noitarumpua.🤩

Ootkos kahtonu Sydämen mekaniikka?
Siinä on myös ihan älyn hyvät lehvamusat, suosittelen.❤

Hattaran kuvia.❤
Itekki painun maate.:sleep:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Kaunotar ja monsteri. (ihku V. Paradis)
Sitä jaksettiin kytätä täällä joskus aikoinaan lähes yhtä kovalla innolla kuin joulupukkia ja noitarumpua.

Ootkos kahtonu Sydämen mekaniikka?
Siinä on myös ihan älyn hyvät lehvamusat, suosittelen.

Hattaran kuvia.
Itekki painun maate.
Hieman typerästl (taas kerran) elokuvan nimi käännetty (se "monsteri" on suomeksi hirviö) ja ilmeisesti myös suomeksi puhuttu, minä asettaisin etusijalle alkuperäisen ranskankielisen tekstitettynä. En siis ole nähnyt (ja tuskin jälkikasvukaan?), laitan tarkkailulistalle.
 
Hieman typerästl (taas kerran) elokuvan nimi käännetty (se "monsteri" on suomeksi hirviö) ja ilmeisesti myös suomeksi puhuttu, minä asettaisin etusijalle alkuperäisen ranskankielisen tekstitettynä. En siis ole nähnyt (ja tuskin jälkikasvukaan?), laitan tarkkailulistalle.
Sama juttu lähes joka lehvassa noiden käännösten kanssa.

Mutta! On olemassa elokuvia missä suomidubbi on vähintäänkin hyvä. Esim Shrekit!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ihme repijä oot -
mihin tässä kiire valmiissa mualimassa.
joskus pitää näyttää mallia nuoremmille..

mulle tuli loppukesästä uusi esimies, nuorempi kuin vanhin mun lapsista. Ihan mukava se on ja pätevä mutta ekassa tuloskeskustelussa kysyi mitkä on mun uratavoitteet 5 vuoden kuluttua 🙄 sanoin että suurin tavoite on olla eläkkeellä, istua kiikkutuolissa takan ääressä ja kutoa sukkia lapsenlapsille mutta kun se ei tule toteutumaan niin enköhän ole täällä sun kiusana kertomassa miten asiat hoidettiin paremmin viime vuosituhannella
 
joskus pitää näyttää mallia nuoremmille..

mulle tuli loppukesästä uusi esimies, nuorempi kuin vanhin mun lapsista. Ihan mukava se on ja pätevä mutta ekassa tuloskeskustelussa kysyi mitkä on mun uratavoitteet 5 vuoden kuluttua 🙄 sanoin että suurin tavoite on olla eläkkeellä, istua kiikkutuolissa takan ääressä ja kutoa sukkia lapsenlapsille mutta kun se ei tule toteutumaan niin enköhän ole täällä sun kiusana kertomassa miten asiat hoidettiin paremmin viime vuosituhannella
No siis kaikkihan sen nyt tietää että ennen vanhaan kaikki oli paljon paremmin. Se joka muuta väittää niin valehtelee tai on trendipelle!😁
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä