Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
jos tuo poika karauttas paikalle valkoisella ratsullaan niin mahtasit pyörtyä onnesta
Kyllä tällä kelillä muuttuis minkävärinen kaakki hyvänsä valkoseks.
Ja se ratsastajakin saattais muistuttaa enenpi jotain Tiipetin seutujen lumimiestä.
Kai moisen kummituksen nähdessään joku voisi jo pyörtyäkin.
Mutta ehkä ei sentään onneasta...
 
Voi tuo olla v.2005 jos oot jostain hakkeroinu tuon kuvan ottamisvuoden.
Mut sit on harhaanjohtava kuvateksti.
Kuvateksti tuolle kukkatunikakuvalle oli
"Maryn ja anopin, kuningatar Margareetan suhdetta on aina kuvailtu lämpimäksi. Vuonna 2019 Mary sai oikeuden sijaistaa hallitsijaa. KUVA: REUTERS PHOTOGRAPHER

Lisäks mä oon erittäin hyvä tunnistamaan iän kasvoista. Tuo kuva on hymyilevä sivukuva joten tuo on vaikea, mutta tuo nainen VOISi olla naururyppyjen ja kaula/dekolteealueen terävyyden perusteella (ei oo pehmeäpiirteinen kuten nuorilla) MYÖS 47-48 vee. Kuin myös kolmikymppinen.
Lehtijuttujen kuvatekstit Iltapäivälehdet ostavat kuvansa kuvapankeilta, taustoja tarkistamatta. Kuvatekstit ovat ikävän usein mitä sattuu (vielä useammin kuin juttujen varsinainen sisältö). Tässä tapauksessa siis kuvatekstillä ja kuvalla ei ollut muuta yhteyttä kuin henkilö. Kuvan on alunperin kuvannut Keld Navntoft.

Ja m1ehen silmä näki heti ristiriidan kuvan ja viisikymppisyyden välillä. Taitaa tuo sinun ikätunnistuskäsityksesi perustua hieman vääristyneeseen peilikuvan tarkasteluun. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Elena777
Lehtijuttujen kuvatekstit Iltapäivälehdet ostavat kuvansa kuvapankeilta, taustoja tarkistamatta. Kuvatekstit ovat ikävän usein mitä sattuu (vielä useammin kuin juttujen varsinainen sisältö). Tässä tapauksessa siis kuvatekstillä ja kuvalla ei ollut muuta yhteyttä kuin henkilö. Kuvan on alunperin kuvannut Keld Navntoft.

Ja m1ehen silmä näki heti ristiriidan kuvan ja viisikymppisyyden välillä. Taitaa tuo sinun ikätunnistuskäsityksesi perustua hieman vääristyneeseen peilikuvan tarkasteluun.
No sä kun haluat korostaa aina miten sun TSAINAT on aina niin ajattomia, niin tässä on suomalainen, parikymppinen tytär ja sen nelikymppinen äiree. Nuo äireet ja kuva Marystä on yhtä nuoren/vanhan näköisiä kasvoista. :)






 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
Mä väänsin täs yks päivä meidän teinin kans viikkosiivouksesta, sen piti nähdä kaveria mutta sanoin että ensin siivoat huoneesi ja vaihdat petivaatteet, kun ne on jo 3-4 viikkoa sulla ollu.

Poitsu hätäili "mä myöhästyn" mutta tungin puhtaat vuodevaatteet sille syliin.

Teini uhmasi, mut sit ähkäisi yllättäen:"mä haluun Nalle Puh -lakanan sitten enkä noita (tavallisia)!" Repesin täysin ja poika virnisti. Nalle Puh -lakanat on tuon jörön lempparilakana lapsuudesta, ovat tavallisen lakanan kokoisia. Annoin Nalle Puhin ja se vei viikkosiivouksen hyvin päätökseensä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä