Kiitos tiedosta. Sisäinen filosofini vaan heräsi hetkeksiEi kai silloin voi laske ilmaa kun pepussa on muna. Sehän toimii tulppana!
Kiitos tiedosta. Sisäinen filosofini vaan heräsi hetkeksiEi kai silloin voi laske ilmaa kun pepussa on muna. Sehän toimii tulppana!
Ihanaa psykologista sodankäyntiä!!!Hei Ekko. Nyt kun menette ukon kanssa hellyyden ehdoilla, niin älä sitten vaan mieti samalla, että nyt kärki meni märjäksi. Äläkä varsinkaan naura. Mies ihmettelee muuten
Täh. Mä välitän ja varotan. Olen kohteliasIhanaa psykologista sodankäyntiä!!!
Ecko uskoo tuon, mitäpä luulet minun ajattelevan mmm häh täh?Täh. Mä välitän ja varotan. Olen kohtelias
No mietit tietty, että vautsi mikä ihana turkulainen herrasmiesEcko uskoo tuon, mitäpä luulet minun ajattelevan mmm häh täh?
`Sennii hävytön kölliI!No mietit tietty, että vautsi mikä ihana turkulainen herrasmies
No tuo oli ihan paikallaan oleva varoitus, nauran muutenki seksin aikana paljon.Täh. Mä välitän ja varotan. Olen kohtelias
Pus pus ja mukavaa päivää!
Echo, hieman reality checkiä ja medialukutaitoa voisit opetella. Ja ehkä myös arvioimaan naisen ikää (mieheltähän tuo käy luonnostaan). Kommentissasi oleva Maryn raskauskuva on elokuulta 2005, siis yli 16 vuotta vanha. "Yllättäen" raskaana olevalla maha pömpöttää, tuo oli hänen ensimmäinen raskautensa. Sen jälkeen prinsessa on pyöräyttänyt 3 lasta lisää.Luin tämänaamuisen Iltiksen artikkelin Tanskan kruununprinsessa Marysta, joka täyttää pian 50 vuotta.
Lohduttava mahapömppö sillä v.2019, eli n.47-vuotiaana. Itse lihon just mahan alueelta.
Minkä tämän näköinen se kohdun sisältö nyt on?Tuo kohdun sisältö (prinssi Christian Valdemar Henri John) on nykyisin tämän näköinen
Voit antaa arviosi kuvan perusteella - vaikka vierailijat eivät siitä ehkä pitäisikään...Minkä tämän näköinen se kohdun sisältö nyt on?
Ai katos, nyt näkyy kuva.Voit antaa arviosi kuvan perusteella - vaikka vierailijat eivät siitä ehkä pitäisikään...
No on se ihan hyvä, että naisillakin menee läskit ja raskaana olevat sekaisin. Itsekin meinasin kysyä yhdeltä naiselta, että milloin mahtaa olla laskettu aika, mutta enpä kysynyt - onneksi. Nyt se laskettu aika olisi jo ylittynyt 36kk...Echo, hieman reality checkiä ja medialukutaitoa voisit opetella. Ja ehkä myös arvioimaan naisen ikää (mieheltähän tuo käy luonnostaan). Kommentissasi oleva Maryn raskauskuva on elokuulta 2005, siis yli 16 vuotta vanha. "Yllättäen" raskaana olevalla maha pömpöttää, tuo oli hänen ensimmäinen raskautensa. Sen jälkeen prinsessa on pyöräyttänyt 3 lasta lisää.
Tuo kohdun sisältö (prinssi Christian Valdemar Henri John) on nykyisin tämän näköinen
H.K.H. Prins Christian
Christian Valdemar Henri John, Prins til Danmark, greve af Monpezat, er søn af D.K.H. Kronprinsen og Kronprinsessen.www.kongehuset.dk
Siitä vaan puumailemaan, kyseessä on tuleva Tanskan kuningas.Ai katos, nyt näkyy kuva.
Mä en pikkupoikien perään katteleSiitä vaan puumailemaan, kyseessä on tuleva Tanskan kuningas.
Pus pus, mukavaa päivää.Pus pus ja mukavaa päivää!
Voi tuo olla v.2005 jos oot jostain hakkeroinu tuon kuvan ottamisvuoden.Echo, hieman reality checkiä ja medialukutaitoa voisit opetella. Ja ehkä myös arvioimaan naisen ikää (mieheltähän tuo käy luonnostaan). Kommentissasi oleva Maryn raskauskuva on elokuulta 2005, siis yli 16 vuotta vanha. "Yllättäen" raskaana olevalla maha pömpöttää, tuo oli hänen ensimmäinen raskautensa. Sen jälkeen prinsessa on pyöräyttänyt 3 lasta lisää.
Tuo kohdun sisältö (prinssi Christian Valdemar Henri John) on nykyisin tämän näköinen
H.K.H. Prins Christian
Christian Valdemar Henri John, Prins til Danmark, greve af Monpezat, er søn af D.K.H. Kronprinsen og Kronprinsessen.www.kongehuset.dk