Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jahas, sitä on sitten koettu ensimmäinen susisählinki.
Menin ehtoopäivällä katseleen, olisiko jälkiä ja olihan niitä.
Koko poikalauma karkuteillä.
Onneks olivat jo ehtineet rauhoittumaan, että sain ne melko helposti takas laitumelleen.
Jäljitin sitten petoo jokusen kilometrin ja voitte uskoo, että siellä oli lunta.
Vaikka oonkin kohtalaisen tottunut liikkumaan mettässä, hidasti se yli polven ulottuva hanki sentään koko lailla. ja varsinkin se risulkko siellä hangen alla.
 
Mä väänsin täs yks päivä meidän teinin kans viikkosiivouksesta, sen piti nähdä kaveria mutta sanoin että ensin siivoat huoneesi ja vaihdat petivaatteet, kun ne on jo 3-4 viikkoa sulla ollu.

Poitsu hätäili "mä myöhästyn" mutta tungin puhtaat vuodevaatteet sille syliin.

Teini uhmasi, mut sit ähkäisi yllättäen:"mä haluun Nalle Puh -lakanan sitten enkä noita (tavallisia)!" Repesin täysin ja poika virnisti. Nalle Puh -lakanat on tuon jörön lempparilakana lapsuudesta, ovat tavallisen lakanan kokoisia. Annoin Nalle Puhin ja se vei viikkosiivouksen hyvin päätökseensä.
No ei sun tartte ainakaan pelätä, että tyttöjä olisi tulossa kylään
 
No näkemään nalle Puh lakanoita.
Eihän se tyttö tiedä ennen meille tuloaan, mikä näky sitä odottaa - jos et meinaa sitä, että niillä ois heti aikomus mennä lakanoihin, samalla kun mä ja mies yritetään kattoa A-studiota viereisessä huoneessa, kahvikuppi kourassa, kaappikellon soidessa? Jaiks :eek:

Poika ei kyllä siinä tapaukses Nalle Puhia laittais...:LOL:
 
Eihän se tyttö tiedä ennen meille tuloaan, mikä näky sitä odottaa - jos et meinaa sitä, että niillä ois heti aikomus mennä lakanoihin, samalla kun mä ja mies yritetään kattoa A-studiota viereisessä huoneessa, kahvikuppi kourassa, kaappikellon soidessa? Jaiks

Poika ei kyllä siinä tapaukses Nalle Puhia laittais...
No voi jösses, sitähän tarkoitinkin. Poika ei taatusti haluisi Nalle Puhia, jos olis edes mahdollisuuttakaan tyttöjen tulemista kylään.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
Eihän se tyttö tiedä ennen meille tuloaan, mikä näky sitä odottaa - jos et meinaa sitä, että niillä ois heti aikomus mennä lakanoihin, samalla kun mä ja mies yritetään kattoa A-studiota viereisessä huoneessa, kahvikuppi kourassa, kaappikellon soidessa? Jaiks

Poika ei kyllä siinä tapaukses Nalle Puhia laittais...
Paitsi jos on niin ovela, että yrittää noin hämätä sua. Näistä nykyajjaan mukuloista koskaan tiä...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä