No riippuu traktorista ja kummasta suunnasta lykkää. Joissakin on lisävarusteena, että pystyy estämään vallin tekemisen pihateiden kohdilleMihinkä ne lumet pitäis sit kipata? Pitäskö ajoradalle tehdä hyppyrimäki?
No riippuu traktorista ja kummasta suunnasta lykkää. Joissakin on lisävarusteena, että pystyy estämään vallin tekemisen pihateiden kohdilleMihinkä ne lumet pitäis sit kipata? Pitäskö ajoradalle tehdä hyppyrimäki?
Ok, no se lisävaruste on kätevä.No riippuu traktorista ja kummasta suunnasta lykkää. Joissakin on lisävarusteena, että pystyy estämään vallin tekemisen pihateiden kohdille
kun ajatellaan koko kansantalouden kannalta niin mitä järkeä on siinä, että lihasvoimin siirretään koneella tehtyjä kasoja pois?Mahtaako noilla traktorikuskeilla olla keskinäinen kisa, kuka lykkää korkeimman lumivallin ihmisten pihateiden eteen?
sen pitäs olla pakollinen, ilman sitä ei saisi edes osallistua kunnan järjestämään tarjouskilpailuun lumitöistäOk, no se lisävaruste on kätevä.
Mahtaako noilla traktorikuskeilla olla keskinäinen kisa, kuka lykkää korkeimman lumivallin ihmisten pihateiden eteen?
Mä oon aamu-uninen enkä silloin ala lykkiä mitään tielle päin. Tykkään jos aura-auto on kerinny mua ensin.kun ajatellaan koko kansantalouden kannalta niin mitä järkeä on siinä, että lihasvoimin siirretään koneella tehtyjä kasoja pois?
eikö se pitäs olla toisin päin?
Kyllä nykyisillä aurausvehkeillä toi homma on ihan sitten ratin ja penkin välistä kiinni.No riippuu traktorista ja kummasta suunnasta lykkää. Joissakin on lisävarusteena, että pystyy estämään vallin tekemisen pihateiden kohdille
No ei sun tartte ainakaan pelätä, että tyttöjä olisi tulossa kyläänMä väänsin täs yks päivä meidän teinin kans viikkosiivouksesta, sen piti nähdä kaveria mutta sanoin että ensin siivoat huoneesi ja vaihdat petivaatteet, kun ne on jo 3-4 viikkoa sulla ollu.
Poitsu hätäili "mä myöhästyn" mutta tungin puhtaat vuodevaatteet sille syliin.
Teini uhmasi, mut sit ähkäisi yllättäen:"mä haluun Nalle Puh -lakanan sitten enkä noita (tavallisia)!" Repesin täysin ja poika virnisti. Nalle Puh -lakanat on tuon jörön lempparilakana lapsuudesta, ovat tavallisen lakanan kokoisia. Annoin Nalle Puhin ja se vei viikkosiivouksen hyvin päätökseensä.
Ne vallit voi olla aika tavallisen painavia. Täälläkin asuu vanhempaa sakkia lähellä, niin yritän ainakin yhden naapurin pihatietä kolata välilläkun ajatellaan koko kansantalouden kannalta niin mitä järkeä on siinä, että lihasvoimin siirretään koneella tehtyjä kasoja pois?
eikö se pitäs olla toisin päin?
Miks?No ei sun tartte ainakaan pelätä, että tyttöjä olisi tulossa kylään
No näkemään nalle Puh lakanoita.Miks?
Eihän se tyttö tiedä ennen meille tuloaan, mikä näky sitä odottaa - jos et meinaa sitä, että niillä ois heti aikomus mennä lakanoihin, samalla kun mä ja mies yritetään kattoa A-studiota viereisessä huoneessa, kahvikuppi kourassa, kaappikellon soidessa? JaiksNo näkemään nalle Puh lakanoita.
No voi jösses, sitähän tarkoitinkin. Poika ei taatusti haluisi Nalle Puhia, jos olis edes mahdollisuuttakaan tyttöjen tulemista kylään.Eihän se tyttö tiedä ennen meille tuloaan, mikä näky sitä odottaa - jos et meinaa sitä, että niillä ois heti aikomus mennä lakanoihin, samalla kun mä ja mies yritetään kattoa A-studiota viereisessä huoneessa, kahvikuppi kourassa, kaappikellon soidessa? Jaiks
Poika ei kyllä siinä tapaukses Nalle Puhia laittais...
Paitsi jos on niin ovela, että yrittää noin hämätä sua. Näistä nykyajjaan mukuloista koskaan tiä...Eihän se tyttö tiedä ennen meille tuloaan, mikä näky sitä odottaa - jos et meinaa sitä, että niillä ois heti aikomus mennä lakanoihin, samalla kun mä ja mies yritetään kattoa A-studiota viereisessä huoneessa, kahvikuppi kourassa, kaappikellon soidessa? Jaiks
Poika ei kyllä siinä tapaukses Nalle Puhia laittais...
No sori. Pitkät piuhat ja osa niistä katkennu.No voi jösses, sitähän tarkoitinkin. Poika ei taatusti haluisi Nalle Puhia, jos olis edes mahdollisuuttakaan tyttöjen tulemista kylään.
Nalle Puh on koodi!Paitsi jos on niin ovela, että yrittää noin hämätä sua. Näistä nykyajjaan mukuloista koskaan tiä...
Mää jo luulin että sä trollaat muaNo sori. Pitkät piuhat ja osa niistä katkennu.
Nalle Puh on koodi!
Vaikka en tiedä mikä homolauma siellä Puolen Hehtaarin metsässä heiluu, on kun kaikki on miespuolisia paitsi Kengu. No, Disneyllä on aina omituisuuksia...
Ja eilinen krapula taatusti väsyttää vieläkin. Ainakin meikäläisellä kestää toipuaTöttöröö.
Ei jaksais. Mitään. Meri-ilma väsyttää!
Ja mä luulin että sä mua.Mää jo luulin että sä trollaat mua
Ei sekään, umpisuolen näköinen ärsyttävä inisijä oo tyttöMitäää? Kyl se varrastettava ja käristettävä possunputale ainaki on tyttö!
"Toivotamme teille hyvää lomaa, kun taas olette kotosalla..."Töttöröö.
Ei jaksais. Mitään. Meri-ilma väsyttää!