Voin laittaa, ootko nonnuu91 onko mikä laskettu aika arviolta, xx.10.?Minut saa päivittää siihen mukaan
Voin laittaa, ootko nonnuu91 onko mikä laskettu aika arviolta, xx.10.?Minut saa päivittää siihen mukaan
Onko testit jotain bakteeritestejä vai mitäs? Jos yhtään tuntuu, että toisi mielenrauhaa, turvallisuuden tunnetta, niin kannattaa mennä ei se hinta jälkikäteen sitten enää välttämättä kirpaise. Olen itse miettinyt, että kaikenlaisiin tutkimuksiin, vitamiineihin, vippaskonsteihin ja hoitoihin mennyt rahaa, mutta jälkikäteen ei ole mikään kaduttanut.@minttuni Minut saa päivittää. 3.10
Eka neuvola varattu 21.2 . Silloin viikkoja 7+. Täytyy tässä katsella mitä tekee, käynkö ultrassa ennen jo vai jälkeen...Vai en ollenkaan periaatteessa haluaisin käydä ottamassa swap testit yksityisellä heti ja mahdolliset lääkitykset kanssa. Hirvittää vain mahdolliset hinnat! Toki raha on pienin murhe raskaudessa
Joo pyyhkäisy testit bakteereista. Katselen tässä pari viikkoa eträ varmasti lähtee käyntiin hyvin raskaus ja sitten varailen testejä ja ultria jos olo yhtään siltä tuntuu.Onko testit jotain bakteeritestejä vai mitäs? Jos yhtään tuntuu, että toisi mielenrauhaa, turvallisuuden tunnetta, niin kannattaa mennä ei se hinta jälkikäteen sitten enää välttämättä kirpaise. Olen itse miettinyt, että kaikenlaisiin tutkimuksiin, vitamiineihin, vippaskonsteihin ja hoitoihin mennyt rahaa, mutta jälkikäteen ei ole mikään kaduttanut.
Hyvä varmasti oli siirtää, kun kuitenkin lievää oiretta on. Ensi viikolla sitten käynnille terveenäEipä ollut koronaa meillä. Mies alkaa olla kunnossa, poika on flunssainen ja mulla lievästi kurkku kipeänä. Neuvolan kuitenkin ehdin siirtää ensi viikolle kun ohjeistus on ettei kipeänä tulla.
Aika menee kyllä nyt tosi hitaasti kun vaan kotona möllöttää, alkuviikko vuosilomia ja vasta torstaina olisi työpäivä.
Minua kanssa kiinnostaa. Samoin minttuni ja suurperheenmama, varovasti odottelen jo teidänkin vauvakuulumisia sitten kun aika onMikä on tilanteesi @Irtokehys?
Minulla oli tyttö koronassa, ja hoidin häntä ihan normaalisti kun lasta hoidetaan. Kukaan, perheestä ei saanut jatkotartuntaa . Kävimme töiden vuoksi testeissä itämisajan jälkeen. Ja kaikilla negat, myös isosisaruksella. Lohduksi siis ettei se omikronkaan kaikkiin tartu tai kaikista leviäMeillä todettiin miehen pojalla tänään positiivinen koronatulos ja on siis tällä hetkellä meidän luona.. Iso tunneryöppy tilanteesta tuli ja itkenyt pitkät pätkät asiaa. Varmasti osa syy myös hormonit
Pitää koittaa elää hetki kerrallaan.. Rakenneultra olisi perjantaina ja sekin harmittaa, jos peruuntuu. Mies ja poika ovat eristyksissä pojan huoneessa. Pitää varmaan hakea kasa kotitestejä kaappiin ja toivoa parasta.
Rv 21+3
Olin tulossa lohduttamaan samaa kuin Keksi82, ei kaikille ole välttämättä perheessä tarttunut! Toivotaan, että pysyy muut terveenä. Eikä ainakaan mitään vakavia oireita. Saattaapa tuon sairastaa oireettomanakin. Toivottavasti pääset ultaan!Meillä todettiin miehen pojalla tänään positiivinen koronatulos ja on siis tällä hetkellä meidän luona.. Iso tunneryöppy tilanteesta tuli ja itkenyt pitkät pätkät asiaa. Varmasti osa syy myös hormonit
Pitää koittaa elää hetki kerrallaan.. Rakenneultra olisi perjantaina ja sekin harmittaa, jos peruuntuu. Mies ja poika ovat eristyksissä pojan huoneessa. Pitää varmaan hakea kasa kotitestejä kaappiin ja toivoa parasta.
Rv 21+3
Onnea! Tuo 20 viikon rajapyykki kyllä ainakin itsellä tuntui todella huojentavalta. Miulla tuli juuri noihin aikoihin maha näkyviin ja paino lähti nousuun vasta sen jälkeen. Nyt on tullut viitisen kiloa rv26+0 mennessä ja täysin keskiarvokäyrän mukaisesti tulee painoa, sen alun nollakäyrän jälkeen. Itsellä siis seurataan tätä jonkin verran koska olen ylipainoinenEilen tuli raskauden puoliväli täyteen, nyt 20+1. Voi että oon iloinen, että tähänkin saakka on päästy lapsihaaveen kanssa. Rakenneultra reilun viikon päästä. Paljon ollaan jo hankintoja tehty (iso osa). Olokin on sen verran hyvä, että tuntuu kuin ei olis edes raskaana (paitsi nää hormonihommat, mm. Pesänrakennusvietti). On jaksanu käydä töissä, oksentelutkin loppui vuodenvaihteeseen. Paino ei tosin ole lähtenyt vielä yhtään nousuun sen 9 kg pudotuksen jälkeen. Maha ei vielä juurikaan näy, nii ei oo töissä työkavereille tarvinnu vielä kertoa. Esimies tosin tietää.