Olen nyt selaillu jälleen pitkän tovin tuplarattaita ja hitsi vie että olen solmussa niiden kanssa. Valikoimaa rajaa onneksi tosi paljon se, että pitää olla vierekkäin istuttavat, mut silti tuntuu tosi vaikealle valita kun ei pääse livenä näkemään. Täällä missä asun, on vaan yksi pieni Lastentarvike ja niiden valikoimassa ei tuplista taida olla muita kun Emmaljungat. Pitäs lähteä todennäköisesti vähintään reilun 200km päähän isompaan kaupunkiin että vois nähä paikan päällä joitain muitakin.
Yhtäkkiä niiden Donkey duojen rinnalle vaihtoehdoiksi on noussu Tfk duo Combi jotka on kyllä melkein yhtä kalliit ja sit edullisemmista Bumbleride indie twin. Ratasosan pitäs olla tilava jotta esikoinen mahtuu nukkumaan sinne päiväunet kesät talvet vielä ainakin sen 1-2 vuoden ajan. Ja haluan et istuimet vois kääntää tarvittaessa työntäjään päin (onnistuu vaan noissa tfk rattaissa ja donkeyssa). Donkeyssa parasta olis se et ne saa muokattua vaan yhden käyttöön aina tarvittaessa mut alan kallistua siihen että se istuinosa on siinä auttamatta taaperolle liian pieni päiväunitarkoitukseen.
Äh, Tfk se ehkä olis mut hitto vie kun se 1200-1300e tuntuu niin isolta rahalta.
Vaunupohdintojen lisäksi tänne kuuluu aika rauhallista. Huomenna neuvola, mikä on tietysti ihan kiva nii pääsee kuulemaan sydänäänet. Liikkeitä ei oo taas tuntunu moneen päivään, ehkä bebe on vaihtanu asentoa niin et potkii istukkaan tai minun selkään päin. Nämä viikot ne on vähä "tylsiä" siinä mielessä kun ei tapahdu mitään, ei tunnu juuri mitään ja odotellaan vaan.
@KirJoh89 Varmasti ollu sun siskolle tosi vaikea paikka se videopuhelu. Toivottavasti hän saa asian käsiteltyä mielessään niin että pystyy lopulta iloitsemaan teidän puolesta. Ja toivottavasti hänkin saisi vielä vauvan.