Kiitos vastauksista sokerirasitukseen liittyen. Katsotaan tuleeko kehotus mennä sokerirasituskokeeseen. Pieni juttuhan se sinänsä on, mutta nyt kuin luin siitä tietoa, niin tällä hetkellä tuntuu aika kurjalta ajatukselta juoda jotain sokerilitkua tyhjään mahaan ja vielä odotella pari tuntia. Mulla huono olo pysyy edelleen paremmin loitolla jos syön päivisin jotain pientä parin tunnin välein ja aamuisin on kyllä heti herättyä saatava syötävää. Mut tosiaan pieni hinta siitä, jos jotain riskejä voi sillä estää
Näin unta että meille tulisi kolmas poika
Onko muut nähneet unia vauvaan liittyen? Koska muuten meinaatte kertoa töissä raskaudesta? Mua jännittää ihan hirveästi kertoa esimiehelle, olen aloittanut vasta viime keväänä ihan uudessa vakituisessa työssä, ja tämä tulee olemaan varmasti melkoinen yllätys. Olen pääosin etätöissä nyt ollut joten suht helppo on ollut pitää salassa tähän asti. Tuntuu että alkuvuodesta haluaisin jo kertoa, mutta en tiedä onko liian aikaista, mutta ikävää salailla ja koittaa peitellä. Mä oon pienikokoinen ja tämä näkyy kyllä jo ihan selkeästi, myös rinnat kasvaneet hurjasti jo, ja esim. äitini nyt kertoi että oli tämän rintojen kasvun kyllä jo huomannut ja ihmetellyt asiaa. Jotenkin ajattelin et ois kiva kertoa pomolle itse, ennen kuin kaikki huomaa. Onko joku jo laskenut, koska äitiysloma alkaa? Täällä tänään rv 14+4.