Kp13 ja ei hymynaamaa. Minulla on aina tullut hymynaana kp12 tai 13 joten toivo menetetty tältä kierrolta. Ei selvästi ole toimivaa ovulaatiota tulossa.
Minulla itkuisuus aina PMS oireIllasta iski itkuisuus ja alakulo. En tiiä onko se lupaavaa raskauden kannalta vai huono merkki. Tietenkin ajattelen että huono joten itkettäå vielä enemmän
Onko sinulla mitään ovulaatioon viittaavia oireita?Kp13 ja ei hymynaamaa. Minulla on aina tullut hymynaana kp12 tai 13 joten toivo menetetty tältä kierrolta. Ei selvästi ole toimivaa ovulaatiota tulossa.
Mulla ei ovisoireita juurikaan ole koskaan. Ei edes plussakierrossa! Silloin oli töysin kuiva ovis. Enkä tunne sellaisia kipuja tms joista oviksen voisi päätellä. Limaisuudet yms ajoittuvat aina eri aikaan kun ovikset oikeasti on. Joten vastaus kysymykseen, ei. Ei mitään oireita :/Onko sinulla mitään ovulaatioon viittaavia oireita?
Oikeastaan, minulla iski suuri halukkuus ja limaisuus kp7-8. Silloin en vielä testannut. Toivottavasti ei ollut silloin, mutta toisaalta, ei ne ole koskaan olleet "silloin" kun luulisi oireista. Meillä nimittöin talletteluja oli vain kp5 ja kp9 miehen yövuorojen vuoksi. Muuten joka pvä... Kp5 loppui menkat. HuohOnko sinulla mitään ovulaatioon viittaavia oireita?
Sulla on vasta niin vähän aikaa kkm että kroppa voi hyvinkin sekoilla vielä, ovulaation ajankohta voi muuttua hetkellisesti tai esim. Tulla jatkossa myöhemmin.Kp13 ja ei hymynaamaa. Minulla on aina tullut hymynaana kp12 tai 13 joten toivo menetetty tältä kierrolta. Ei selvästi ole toimivaa ovulaatiota tulossa.
Mä en oikein tiedä mikä on oire mistäkin, kun ei menkkakiertoja montaa ole ollut kierukan takia... Saattaa olla tai sitten saatan olla vaan ollut ihan tosi väsynyt. Mieli oli maassa kun mietin että miksei miltään tunnu vielä, mutta sitten mietin tarkemmin ja ei vielä kai aiemminkaan ole tuntunut. Eilen kuitenkin vasta dpo 11. Ihan pöljää hötkyillä tälleen. Edellisessä raskaudessa ei ollut kyllä mitään paitsi arat rinnat mutta nekin vasta kun menkat oli myöhässä ja plussatesti. Pahoinvointi alkoi vasta 3 viikkoa plussasta.Minulla itkuisuus aina PMS oire
KylläLaitanko sunt piinalistalle @Keksi82