Niska ku sialla, yhtä paksu ku p*skainen!Kotona, mutta masu kipeenä ja iso väsy...
Liittyyks toi sika ja sen niska siihen morsian-keissiin?Juu, tää on sitä rinnakkaisilmaisukieltä.
ihan kuin täälläpäin joskus hyvinkin yleisesti käytetty "niska kuin sialla, ei niin paksu, mutta niin paskainen." Tätä käytettiin yleensä henkilöstä joka kehuskeli (useinmiten turhaan) voimillaan.
Mikä mahtaa olla linjasi?Aloittais Jumalan laeista puhumisen laittamalla kunnon housut tai hameen kun esiintyvät.
Ei liity mihinkään sellaiseen, oli vain esimerkki näistä käänteisvertauksista.Liittyyks toi sika ja sen niska siihen morsian-keissiin?
Sori, mut sun lolita-roiskeläppäihanne ei saa tukea, jos katsoo mitä tahansa Israelin kieppeillä seinämaalausta antiikin aikoina, tai kristillistä maalausta 300 jKr-1900 jKr.Mikä mahtaa olla linjasi?
"Kun maailmanloppu tulee, naiset muuttuvat miehiksi" vai "housuihin pukeutuva nainen on ryssän morsian, punakaartikainen".
Minulle on eläkkeellä jo oleva sukulaisnainen kertonut, että hänen koulussaan oli 60-luvun lopussa uskovainen naisopettaja, joka totesi tytöille, ettei housuissa ole kouluun tulemista. Minimekko kelpasi, housut eivät.
Syynä ilmeisesti 5. Mooseksen kirja 22.5
"Nainen ei saa pitää yllään mitään miehen asuun kuuluvaa, eikä mies saa pukeutua naisen vaatteisiin. Jokainen, joka niin tekee, on iljetys Herralle, teidän Jumalallenne."
Kelpaa kouluun 1969
Siveetöntä!
Siis mitä juttua sä muhun kokkeilit?Niska ku sialla, yhtä paksu ku p*skainen!
Sori, oli pakko kokeilla johonkuhun noita DG:n sananlaskuja.
Ei ku mä makustelin noita hienoja sanontoja, ja sä sopivasti osuit paikalle.Siis mitä juttua sä muhun kokkeilit?
Ja mulla ei ole mikään sikaniska
Varo vaan, seuraavaksi tuo on sinun ja ukkosi sängyn alla tekemässä menestysnauhoitusta TikTokiin näin lauantai-iltana...*Miten mä oon tuon teinin kasvattanu noin kieroon *
Patistin muksut nukkumaan. Tuo teini meni kuopuksen huoneeseen ja piiloutui sängyn alle, ja kun kuopus tuli huoneeseen ja istahti sängylle, niin teini tarrasi sängyn alta sen jalasta kiinni.
Otin teinin kirjaimellisesti niska-perseotteeseen ja työnsin sen nauravana huoneesta ulos.
Jep on siro niska mitä voi niksauttaa. Tosin äippä neuvoi, että kattoo ei sais...Siis mitä juttua sä muhun kokkeilit?
Ja mulla ei ole mikään sikaniska
Tuskin olet niitä kieroon kasvattanut Ihan normi menoa. Pojat on poikia*Miten mä oon tuon teinin kasvattanu noin kieroon *
Patistin muksut nukkumaan. Tuo teini meni kuopuksen huoneeseen ja piiloutui sängyn alle, ja kun kuopus tuli huoneeseen ja istahti sängylle, niin teini tarrasi sängyn alta sen jalasta kiinni.
Otin teinin kirjaimellisesti niska-perseotteeseen ja työnsin sen nauravana huoneesta ulos.
Kuulostaa ihan joltain tsykopatilta kun haluat niskat niksauttaa*Häviää pieruna saharaan*Jep on siro niska mitä voi niksauttaa. Tosin äippä neuvoi, että kattoo ei sais...
No ei vaan oon perwo ja viljelen mustaa huumoria. Viittasin siis tähän:Kuulostaa ihan joltain tsykopatilta kun haluat niskat niksauttaa*Häviää pieruna saharaan*
Olet Maria Tolppasen linjoilla?Ennen vanhaan housuja pidettiin miesten ja poikien vaatteina. Mutta ei se liity raamattuun.
Nykyään ei kannata pukeutua kovin paljastavasti. Jotkut tyypit luulevat että se on lupaus seksistä tai naista pidetään "huonona".
Rafaelin enkuliNo ei vaan oon perwo ja viljelen mustaa huumoria. Viittasin siis tähän:
Huorat kuiskivat porttikongeistaan,
Ujo poika ei sinne katsokkaan.
Ne sirosti niskojaan niksauttaa,
Äiti neuvoi että tuijottaa ei saa.
Juu tiiän, olin harvinaisen härski taas tälläkin kertaa...
En, ei tuo mun mielipide ole. Kerroin miten hulluksi on asiat mennyt.Olet Maria Tolppasen linjoilla?
Maria Tolppasen mukaan ”tytöille on hyvä kertoa, miten luonto toimii” – Sdp irtisanoutuu ex-kansanedustajansa puheista
Vaasan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Maria Tolppanen ohjeisti Ilkka-Pohjalaisessa vanhempia kertomaan lapsilleen, minkälainen pukeutuminen voi antaa väärän viestin vastakkaiselle sukupuolelle. Sdp:n varapuheenjohtaja Matias Mäkynen ampuu Tolppasen puheet alas.www.is.fi
Olihan seaamu, juu. Yöllä pikku pakkanen, aamukajastus lupaili aurinkoista päivää ja tuuli puhalteli keltaisia lehtiä hiljalleen alas puista.Ihana aamu. Aurinko pilkistää, ruska, ja kahvia.
(Tuo 3.ei ollu luonnontapahtuma kuten 2 ekaa, mut kuuluu ihanaan aamuun)
"Pulahdin". Oliko se pulahdus?Maissa taas. Ei kolota mitään kohtaa ku pulahdin koka iltapäivä kolmesti mereen.
Voi elämää! Viikonloput tosin voisivat olla seitsenpäiväisiä...
Jäiseen? Jotain kymmenasteista. Mut joo, sinne pitää pulahtaa heti tai tulee vilu."Pulahdin". Oliko se pulahdus?
Mulla jäiseen mereen meno kestäis 30 min.
Ensin varpaat 2 min., sit polveen asti 5 min.ja huutoa, sit napaan asti 15 min.ja ulvon, sit kainaloiden kohdalla arvon että kastaudunko kaulaa myöten vai en ja rääyn kuin sikaa tapettais.
No uimahallien/kylpylöiden kylmävesialtaat on jotain +9 ja hyrrr, ihan tarpeeksi.Jäiseen? Jotain kymmenasteista. Mut joo, sinne pitää pulahtaa heti tai tulee vilu.