Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sit kun just oot saanu hilattua sinne kylmään veteen ittes napaa myöten, pikkuhiljaa, ja aattelet että tää loppuosahan sujuu hyvin, niin sit omat muksut (jotka on lillunu vedessä jo puoli tuntia) tulee räiskimään mun päälle vettä piloillaan.

Tekis mieli silloin huutaa niin että järvi/meri raikaa "mä teen teidät perinnöttömiksi!!"
 
Mun on tehnyt mieli jo muutaman päivän ajan jotain tulista kiinalaista, joten tänään ajattelin tehdä sellaista kotona.
Kasvisversio chilikanasta (kana = tofu) tai sitten laitan kasvisten sekaan naudanjauhelihaa...no oli lopputulos kumpi tahansa niin jalapenoa ruokaan tulee ainakin ja riisin joukkoon muna tai kaksi:p
 
Mun on tehnyt mieli jo muutaman päivän ajan jotain tulista kiinalaista, joten tänään ajattelin tehdä sellaista kotona.
Kasvisversio chilikanasta (kana = tofu) tai sitten laitan kasvisten sekaan naudanjauhelihaa...no oli lopputulos kumpi tahansa niin jalapenoa ruokaan tulee ainakin ja riisin joukkoon muna tai kaksi:p
Vahva epäilys, että m1es laittaa sulle kuvan tulisesta kiinalaisesta...
 
Mun on tehnyt mieli jo muutaman päivän ajan jotain tulista kiinalaista, joten tänään ajattelin tehdä sellaista kotona.
Kasvisversio chilikanasta (kana = tofu) tai sitten laitan kasvisten sekaan naudanjauhelihaa...no oli lopputulos kumpi tahansa niin jalapenoa ruokaan tulee ainakin ja riisin joukkoon muna tai kaksi:p
Vahva epäilys, että m1es laittaa sulle kuvan tulisesta kiinalaisesta...
Niin, kukapa ei innostuisi tulisesta kiinalaisesta!

Laitan siis Elenalle kuvan tulisesta kiinalaisesta jalkahieronnasta, joka alkaa jalkojen kylvyllä todella kuumassa vedessä. Kivaa alkulämmittelyä yhdessä, ennen kuin nautitaan... tulisesta kiinalaisesta ja munasta.
 

Yhteistyössä