Sinne kuuluu hypätä. Jalat edellä toki.No uimahallien/kylpylöiden kylmävesialtaat on jotain +9 ja hyrrr, ihan tarpeeksi.
Siis oon mä avannossa käyny. Mut hidas veteen menijä muutoin olen.
Sinne kuuluu hypätä. Jalat edellä toki.No uimahallien/kylpylöiden kylmävesialtaat on jotain +9 ja hyrrr, ihan tarpeeksi.
Siis oon mä avannossa käyny. Mut hidas veteen menijä muutoin olen.
*muoks*Sinne kuuluu hypätä. Jalat edellä toki.
No tiedät kyllä mitä tarkoitin. Ei siinä kuulu aikailla*muoks*
Nehän on semmosia 1 m halkaisijaltaan olevia sammioita. Jos ei ole ulko-kylmävesiallas.
Siinähän saa sydärin jos hyppää Tai jonku pskahalavauksen...No tiedät kyllä mitä tarkoitin. Ei siinä kuulu aikailla
Ainakin ne voi saada joiden päälle vedet roiskuu hypätessäSiinähän saa sydärin jos hyppää Tai jonku pskahalavauksen...
Ainakin ne voi saada joiden päälle vedet roiskuu hypätessä
Eikä ois! Nyt on hyvä.Oispa vielä kesä!
Niin minustakinNiinpä kunpa ois! Ihanaa olla samaa mieltä.
Loch nessin hirviö, se asuu oikeasti Turuus aurajoessa ja on fisumanin lemmikkiMikä tuolta vasemmalta hyökkää lopussa, Kalamiehen vitejossa?
Niin minustakin. Mulle tuli muuten keltatauti, mutta mikäs sen mukavampaa, nyt näytän ihan Kim Jong Unin, Oltermanni-kiekon ja lämpimän kesäauringon sekotukselta ->
Sikäli, kun muisrtan, se on hiukan Rosamundan tapainen yleisperuna, punakuorinen , melko jauhoinen. Sopii lähes kaikkeen, mutta on erityisen hyvä uuni- ja muusiperuna. Näin muistelisinKellään kokemuksia Bella rosa (tjsp)potuista? Löytyi moisia pickn paystä. Jännä käydä kaupassa muuall ko kotikonnuilla.
Koira. Tässä video:Mikä tuolta vasemmalta hyökkää lopussa, Kalamiehen vitejossa?
Kutsun sitä vaimokseniLoch nessin hirviö, se asuu oikeasti Turuus aurajoessa ja on fisumanin lemmikki
Tuolla on hyvätkin puolensa. Hän on varmaankin aina kostea....Kutsun sitä vaimokseni
Vahva epäilys, että m1es laittaa sulle kuvan tulisesta kiinalaisesta...Mun on tehnyt mieli jo muutaman päivän ajan jotain tulista kiinalaista, joten tänään ajattelin tehdä sellaista kotona.
Kasvisversio chilikanasta (kana = tofu) tai sitten laitan kasvisten sekaan naudanjauhelihaa...no oli lopputulos kumpi tahansa niin jalapenoa ruokaan tulee ainakin ja riisin joukkoon muna tai kaksi
Mun on tehnyt mieli jo muutaman päivän ajan jotain tulista kiinalaista, joten tänään ajattelin tehdä sellaista kotona.
Kasvisversio chilikanasta (kana = tofu) tai sitten laitan kasvisten sekaan naudanjauhelihaa...no oli lopputulos kumpi tahansa niin jalapenoa ruokaan tulee ainakin ja riisin joukkoon muna tai kaksi
Niin, kukapa ei innostuisi tulisesta kiinalaisesta!Vahva epäilys, että m1es laittaa sulle kuvan tulisesta kiinalaisesta...
Tuosta kuvasta tulee enemmänkin mieleen hikinen kiinalainenLaitan siis Elenalle kuvan tulisesta kiinalaisesta jalkahieronnasta, joka alkaa jalkojen kylvyllä todella kuumassa vedessä. Kivaa alkulämmittelyä yhdessä, ennen kuin nautitaan... tulisesta kiinalaisesta ja munasta.
Moneen mukavaan toimintaan liittyy hikoilua...Tuosta kuvasta tulee enemmänkin mieleen hikinen kiinalainen