Mikäs siinä on loikoillessa.Huomenta,oisko kahvinkeiton aika viimein.
Yhdeksältä nousin sängystä,olin hereillä mutta loikoilin Minttu vieressä jonkin aikaa.
Kylyvin pari tusinaa tulppaania ja lauman alliumia. Suystyöt on aloitettu Algomalassakin.Jaahah, ennenvanhaan oli tapana sanoa, että Mikkelistä nauriit kuoppaan ja ämmät pirttiin.
Se meinasi sitä, että syksyn sato oli korjattu ja naisten ulkotyöt päättyneet. Miehille sentään riitti vielä kyntöhommia.
Justiinsa tänään nostin loput perunat, kun ei tuota naurista ole jokuseen aikaan enää viljelty.
Nyt saa syksy tulla. Saa tulla vaikka lunta, kunhan ei ihan tupaan ja jäitä, vaikkei ihan porstuaan asti tulisikaan.
Et kylvänyt vaan istutit. Tulppaanien kasvatus siemenistä on todella hidasta.Kylyvin pari tusinaa tulppaania ja lauman alliumia. Suystyöt on aloitettu Algomalassakin.
Tulppaanit istutettiin ,aivan oikeen, peuroja on, mutta ei keskellä kaupunkia. Joskus näkee niitä kuitenkin puistoissa. Vaökohäntäpeurathan tuotiin Suomeen Minnesotasta. Minnesota on ihan tuossa rajan takana, muuan satakilometriä etelään.Et kylvänyt vaan istutit. Tulppaanien kasvatus siemenistä on todella hidasta.
Eikö siellä ole noita valkohäntäpeuroja tulpaaneja kurittamassa?
Sinä, @Rätti Väsynyt vai tuolivuori La PalmallaEllet ole nyt kurkannut livefeediä, niin tiedoksi @m1es , että nyt purkautuu komeasti
Niin, tuho voi olla kaunista.No kaikki, mutta nyt tarkoitin tulivuorta
Sit ku sataa räntää, on ilma ku 60 v.vaimo?Ilma on kuin morsian, kolee ja kuiva, ja maisemat kuin jostakin luontodokkarista. Mikäs tässä on hommia painaessa.
Luulen, että se 60 v vaimo on fyysisesti lähempänä määritelmää kolea ja kuiva...Sit ku sataa räntää, on ilma ku 60 v.vaimo?
Riippuu miehestä.Luulen, että se 60 v vaimo on fyysisesti lähempänä määritelmää kolea ja kuiva...
Kyllä elämätapoihisi pitää saadas muutos - ei tuollainen nukkuminen ole mistään kotoisin. Sushi on kyllä muutosta oikeaan suuntaan. Seuraavaksi voisit alkaa henkisen muutoksen valmistelun, tässä aidot tsainapimut antavat ohjeita Jumalan laeista.Aivoissa on "palautetaan tallennetut tiedostot, odota tämä voi kestää hetken"...
Eli mitä mä eilen suunnittelin tänään tapahtuvaksi?
Ai nii sushin teko vihdoin viimein.
Tuo on varmaan totta.Riippuu miehestä.
Aloittais Jumalan laeista puhumisen laittamalla kunnon housut tai hameen kun esiintyvät.Kyllä elämätapoihisi pitää saadas muutos - ei tuollainen nukkuminen ole mistään kotoisin. Sushi on kyllä muutosta oikeaan suuntaan. Seuraavaksi voisit alkaa henkisen muutoksen valmistelun, tässä aidot tsainapimut antavat ohjeita Jumalan laeista.
Tää sanontahan on niitä harvoja jokapaikanhöyliä.Sit ku sataa räntää, on ilma ku 60 v.vaimo?
No täällä suunnilla olen kuullut vain sanottavan, että ilma on kuin morsian, ei yhtä kaunis mutta yhtä märkäTää sanontahan on niitä harvoja jokapaikanhöyliä.
Joskus heinäkuun helteitten tihkuaamuna olisin todennut, että ilma on kuin morsian, lämmin ja märkä. Keskitalven heleänä pakkasaamuna taas määritelmä olisi ollut ... kaunis ja kylmä. Ja niinpoispäin. Ja sitäpaitsi sen morsmaikun iästä en ole sanonut mitään.
Juu, tää on sitä rinnakkaisilmaisukieltä.No täällä suunnilla olen kuullut vain sanottavan, että ilma on kuin morsian, ei yhtä kaunis mutta yhtä märkä