Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä tänään huolella omin kulttuureja mutta olen myös mo_nikulttuurinen. :sneaky:

Iltapalapöydässä on
-riisipuuroa tsainojen kasvattamista riiseistä
-kiisseliä suomalaisista marjoista
-suomalaista valkosipulipatonkia mutta jonka idea on Ranskasta
-chiliä jonka alkuperä on varmaan E-Amerikasta mut mä kotoutin ne siemenet omaan kukkaruukkuun kasvamaan

*sovittelee teippejä naamaansa ja pöyhii hiuksiinsa vaikka suomalaisen kananp*rsetukan, niin monikylddyyri-look on iltapalalle valmis*
 
Viimeksi muokattu:
Säkö se oot se hämärä linkkimies isolla pualella? :eek:
en mutta oon silti kulttuurillisesti ominu tämän typerän tavan
Mä tänään huolella omin kulttuureja mutta olen myös mo_nikulttuurinen. :sneaky:

Iltapalapöydässä on
-riisipuuroa tsainojen kasvattamista riiseistä
-kiisseliä suomalaisista marjoista
-suomalaista valkosipulipatonkia mutta jonka idea on Ranskasta
-chiliä jonka alkuperä on varmaan E-Amerikasta mut mä kotoutin ne siemenet omaan kukkaruukkuun kasvamaan

*sovittelee teippejä naamaansa ja pöyhii hiuksiinsa vaikka suomalaisen kananp*rsetukan, niin monikylddyyri-look on iltapalalle valmis*
meillä oli kirjolohta eli monikulttuurisesti omittua ameriikalaista sateenkaarirautua
 
Mä tänään huolella omin kulttuureja mutta olen myös mo_nikulttuurinen. :sneaky:

Iltapalapöydässä on
-riisipuuroa tsainojen kasvattamista riiseistä
-kiisseliä suomalaisista marjoista
-suomalaista valkosipulipatonkia mutta jonka idea on Ranskasta
-chiliä jonka alkuperä on varmaan E-Amerikasta mut mä kotoutin ne siemenet omaan kukkaruukkuun kasvamaan

*sovittelee teippejä naamaansa ja pöyhii hiuksiinsa vaikka suomalaisen kananp*rsetukan, niin monikylddyyri-look on iltapalalle valmis*
Puuroriisi voi kyllä olla peräisin euroopasta tai jenkeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Iltaa, ei meinaa keritä palstailla kun on kytätty pojan kanssa kiakkoa.❤

Seuraavaks käyään kyttäämässä ihan hallissa JOS ei ole omia pelejä *plärää kiivaana kalenteria*!!!!
Soitan huomenna kaverille että josko aitio olis vapaa ni ei tartte jonotella. Tunnelma on tosin parempi rahvaspaikoilla, mutta kun on korona ja kaikki niin ollaan mielummin eristyksissä.

Ja tuntia myöhemmin…
…no ei lapset halunneet aitioon joten rahvaskatsomo be aware - team. kovaääniset tulloo - ja korvat paukkuu!


Täällä on syöty iltapalaks kotimaisia karjalanpiirakoita kotimaisella voilla ja kotimaisella munalla. Oli siinä kotimaisen munavoin päällä muutama kotimainen pyllyheinäkin koristeena. Juotu on kotimaista täysmaitoa kotimaisista laseista.
Kohta kääriydyn kotimaisiin lakanoihin ja peittoihin näkemäön kotimaisia unia.❤

Apropoo! Poika on alkanut juoda kahvia! Onko vähän outoa, mutta ihanaa, kun aamuisin tullaan kyselemään että joko äiti on keittäny kahvit. Luonnollisesti kotimaiset kahvit kotimaisista kupeista.❤
Ja välillä kun poika herää aiemmin niin huutelee maman kahville.❤
Hitsi mun pojasta on tullu jo iso!:cry:

edit. Juo kahvinsa mustana kotimaiseen tapaan kuten äitinsäkin!!!!!:sneaky:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Elena777
Huomenet juu.

Ja voi kaunista saarta ja sen banaaniplantaaseja.
Päivitin videolinkin tuonne La Palma-ketjualoitukseeni.

Nuo banaaniviljelmät ovat yllättävän pieniä, eivät siis varsinaisia plantaaseja. Paikan päällä syötynä rehellistä lähiruokaa.
Pari päivää sitten oli 25% menetetty mutta tilanne tietysti heikkenee purkauksen edetessä.

Tänään laava saavutti meren ja rikkihappohöyryt leviävät alueelle.

 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Päivitin videolinkin tuonne La Palma-ketjualoitukseeni.

Nuo banaaniviljelmät ovat yllättävän pieniä, eivät siis varsinaisia plantaaseja. Paikan päällä syötynä rehellistä lähiruokaa.
Pari päivää sitten oli 25% menetetty mutta tilanne tietysti heikkenee purkauksen edetessä.

Tänään laava saavutti meren ja rikkihappohöyryt leviävät alueelle.

No juu, tiedän mä niiden koon. Just passelin kokoisia.
 

Yhteistyössä