Uuniriisipuuro hautumassa aamuksi,ei tarvii aamulla muuta kun kahvit keittää.
Paljonko sulla uunissa asteita? Alkoi kiinnostaa myös tehdä sama puuro...Uuniriisipuuro hautumassa aamuksi,ei tarvii aamulla muuta kun kahvit keittää.
175 astetta ja 1.5h uunissaPaljonko sulla uunissa asteita? Alkoi kiinnostaa myös tehdä sama puuro...
Nonni, nyt on puuro uunissa. Kiitos vinkistä.175 astetta ja 1.5h uunissa
kummassakaan ei muuten oo lihaa...Paitsi että arvatkaas, tänään meinas olla parisuhderiisin ainekset kasassa:
Mun mies osti kaupasta 2 lihaleikkelettä: lauantaimakkaraa ja gotleria.
Hyiii, vaikka tykkäänki 80-luvusta nii sillon vedettiin lauantaimakkaraa ku ei paremmasta tiedetty, tulee mieleen joku Mynämäen Essolla käyvä Pertsa v.1987 joka ottaa kahvin kermalla, hikisen possumunkin ja voileivän jossa on lauantaimakkaraa...
Onko ne tarkoitettu koiran koukutukseen?Paitsi että arvatkaas, tänään meinas olla parisuhderiisin ainekset kasassa:
Hyiii, vaikka tykkäänki 80-luvusta nii sillon vedettiin lauantaimakkaraa ku ei paremmasta tiedetty, tulee mieleen joku Mynämäen Essolla käyvä Pertsa v.1987 joka ottaa kahvin kermalla, hikisen possumunkin ja voileivän jossa on lauantaimakkaraa...
Mä syön joskus lauantaimakkaraa.Paitsi että arvatkaas, tänään meinas olla parisuhderiisin ainekset kasassa:
Mustikkakiisseli!Mitähän jos pierasis mansikkakiisseliä valmiin puuron kylkeen...uunipuurot ja kiisselit mun miehen kans yösydännä ja sit ajetaan toisiamme takaa...tip tap
Virossa ostan aina paikallista lauantaimakkarapötköä lihatiskiltä. Se on muuten hyvää.Mä syön joskus lauantaimakkaraa.
Hyvä idea!Mustikkakiisseli!
Jep. Mun lempparia. Riisipuuro mustikkakiisselilläHyvä idea!
mää keitän vain kaura- ja talkkunapuuroo ja aina veteenRiisipuurossa saa olla maitoa. Muut puurot teen veteen.
Ei, mutta kyllä hyvä uunissahaudutettu ohrapuuro (joka muuten maussa hakkaa kaikenlaiset riisitehelmykset 6/0) vaatii maidon ja vielä mieluummin aidon täys sellaisen.Riisipuurossa saa olla maitoa. Muut puurot teen veteen.
Riisipuuro on mun herkkua. Tykkään melkein kaikista puuroista.Ei, mutta kyllä hyvä uunissahaudutettu ohrapuuro (joka muuten maussa hakkaa kaikenlaiset riisitehelmykset 6/0) vaatii maidon ja vielä mieluummin aidon täys sellaisen.
Mäkään en oo ikinä tajunnu miten jotkut keittää kaurapuuron maitoon.
[/QUOTE)
En mäkään. Siinä menee kaksikin hyvää ainesta ihan hukkaan.
Sitäpaitsi kaurat on parree syöttää märehtijöille ja pysytellä itse vain ruis- ja ohralinjalla.
awww :heart:Riisipuuro on mun herkkua. Tykkään muuten ruutiksesta
Pus pusawww :heart:
No joo. makuasioistahan on ihan turha vääntää. Makujahan on vain kahta sorttia, nimittäin se oma ja huono.ohrapuuro on aivan hirveetä, sitä tehtiin meillä kun olin lapsi