@Florie Mulla on aina ollu ongelmia limiksen kasvamisessa, mut se on ollu kuitenkin siirtopäivänä 7-8,5mm ja yhden kerran peräti 10mm. Yhden kerran aiemmin on hoito jouduttu keskeyttämään kun limis oli vain 4mm. Mut näin surkeata tilanetta ei oo koskaan aeimmin ollu. Siirron piti olla alunperin heinäkuun alussa, mut se jouduttiin keskeyttämään kun oma ovis tuli kp 9, vaikka söin 3 kpl Progynovaa päivässä. Oon nyt siis lahja-alkiohoidossa ulkomailla, kun meidän 4. lahjamunasoluhoito päättyi tuloksettomana ja meille tuli miehen kanssa ero. Päätin jatkaa hoitoja yksin. Ajattelin, että lahja-alkioilla olis hyvät mahdollisuudet onnistua, mut nyt on näissäkin hoidoissa haasteita.
Moikka!
Mullakin haasteita limiksen kanssa. Kaksi kiertoa on nyt hylätty, mutta ekassa löytyi haittaavia myoomeja, jotka parkkeerannut limiksen kylkeen (yksityisellä poistettiin eli suosittelen kyllä taloudellisesti julkista, jos on yhtään enemmän aikaa) ja toisessa kertyi nestettä kohtuun ja limiskin meni pilalle. Neste kuulemma poistuu kuukautisvuodon mukana.
Kiva kuulla, että se limis on kuitenkin saattanut ottaa kasvupyrähdyksen.
Mulla ekassa yrityksessä 3 progya ja limis kp 11 5 mm ja sit laitettiin Estradol-laastari lisäksi ja kasvoi vaan 5,5:een kp16.
Nyt toisessa 4,7mm kp 11 (4 Progynovaa), mutta rakenne oli kuulemma just se kolmikerroksinen ja kasvuvaiheessa. No sit olikin sitä nestettä, ni hylättiin.
Nyt ens viikolla taas 1.ultra. mulla on ikää, mutta sanovat, että nää ei oo ikäsidonnaisia juttuja. En ollut ajatellut, että nää on mun suurimmat haasteet.
1 alkio pakkasessa ja syyskuussa konsultaatio Viron Novavitan klinikalla (ikä ja kyllä rahallinen puoli myös). Luin jostain niistä PRP-hoidoista. eli pitää niistäkin kysyä.
Mitä sulle on sanottu tosta limiksestä?mulle sanottiin, että raskauksia on alkanut 3-4 mm paksuudella myös ja rakenne on tärkein. Ja kyllä toi 1 nyt varmaan siirretään kuitenkin.