vierailija
”Kertoo enemmän puhujasta, kuin kohteesta, mitkä sanat ja ajatukset valitsee julkaistavaksi.”
Kirjoitan ns. tajunnanvirtaa, joka ärsyttää tiettyä määrää lukijoista.
Selasin tänään Prismassa lehtihyllyn lehteä.
Tunnettu kirjailija sanoo terveysaiheisessa lehdessä ettei jossakin elämänsä vaiheessa saanut kirjoitettua mitään. Hän vain ajeli ratikalla ja latasi akkuaan.
Minulla ei ole mitään kirjoittamisen hinkua koskaan ollutkaan. Höpisen vain niitä näitä kaalin päitä. Suurimmaksi osaksi naureskelen itseni kustannuksella.
Helle on ottanut voimille. Olen aina ollut viileän sään ystävä.
Katsoin netistä viime sunnuntain lähetyksen Kauhavan kirkosta ja lauloin laulujen mukana.
Minkä sille voin, että synnyin körttipitäjään. Omat lapset ovat monta kertaa tuumanneet, että näytän usein hurskaalta. Minua juttu huvittaa.
Körtit osaavat naureskella asioille.
Ei maailmasta ikinä tule valmista.
Ihmiset tulevat aina olemaan ilkeitä toisilleen.
Pappi puhui täydellisyydestä.
Törmään usein tuohon sanaan.
Täytyy myöntää hyvin nöyrästi, että kyllö minä olin töydellinen. Lasten isä oli täysin oikeassa. Siksipä olen myös opiskellut kolikon toista puolta.
Oli outoa saada täystyrsmäys tällä palstalla.
Minulle jopa perustettiin oma viestiketju anna palaa toivotuksella.
Moderointi täällä on heikoissa kantimissa.
Luin Annan sivulta Juha Itkosen kolumnin.
Hän osasi hyvin kiteyttää ihmisten tunnot ilmastonmuutoksesta.
Isoäitinä minun pitää olla vakaa ja viisas.
Niin piti myös olla yh-vuosina.
Onneksi sentään saan kyynelehtiä sanan äärellä. ”Kirkon meiningeissä” tulee tuttu ja turvallinen olo.
Kirjoitan ns. tajunnanvirtaa, joka ärsyttää tiettyä määrää lukijoista.
Selasin tänään Prismassa lehtihyllyn lehteä.
Tunnettu kirjailija sanoo terveysaiheisessa lehdessä ettei jossakin elämänsä vaiheessa saanut kirjoitettua mitään. Hän vain ajeli ratikalla ja latasi akkuaan.
Minulla ei ole mitään kirjoittamisen hinkua koskaan ollutkaan. Höpisen vain niitä näitä kaalin päitä. Suurimmaksi osaksi naureskelen itseni kustannuksella.
Helle on ottanut voimille. Olen aina ollut viileän sään ystävä.
Katsoin netistä viime sunnuntain lähetyksen Kauhavan kirkosta ja lauloin laulujen mukana.
Minkä sille voin, että synnyin körttipitäjään. Omat lapset ovat monta kertaa tuumanneet, että näytän usein hurskaalta. Minua juttu huvittaa.
Körtit osaavat naureskella asioille.
Ei maailmasta ikinä tule valmista.
Ihmiset tulevat aina olemaan ilkeitä toisilleen.
Pappi puhui täydellisyydestä.
Törmään usein tuohon sanaan.
Täytyy myöntää hyvin nöyrästi, että kyllö minä olin töydellinen. Lasten isä oli täysin oikeassa. Siksipä olen myös opiskellut kolikon toista puolta.
Oli outoa saada täystyrsmäys tällä palstalla.
Minulle jopa perustettiin oma viestiketju anna palaa toivotuksella.
Moderointi täällä on heikoissa kantimissa.
Luin Annan sivulta Juha Itkosen kolumnin.
Hän osasi hyvin kiteyttää ihmisten tunnot ilmastonmuutoksesta.
Isoäitinä minun pitää olla vakaa ja viisas.
Niin piti myös olla yh-vuosina.
Onneksi sentään saan kyynelehtiä sanan äärellä. ”Kirkon meiningeissä” tulee tuttu ja turvallinen olo.