Tällä kertaa jätän sanomatta, mitä tuo annos tuo mieleen....Haluaako joku lettua?
Annan kuitenkin vihjeen valmistusaineista.
Tällä kertaa jätän sanomatta, mitä tuo annos tuo mieleen....Haluaako joku lettua?
Mä mietin että eikö kukaan huomaa. Laitoin taikinaan mustikoita.Tällä kertaa jätän sanomatta, mitä tuo annos tuo mieleen....
Annan kuitenkin vihjeen valmistusaineista.
Puhelimen ruudulta katsottuna näytti tapetulta lepakolta...Mä mietin että eikö kukaan huomaa. Laitoin taikinaan mustikoita.
Mä just tulin töistä.Mä olen vieläkin duunissa.:s
Minulle taas tulee sellaisia unia, että herätessä näkyy peitossa jokin patti/kuhmu. Onneksi ei kuitenkaan särkyä esiinny, hieman painetta ehkä...Mullekin on tullut sellasia unia, että johonkin kohtaan tulee joku patti/kuhmu/mikälie, mutta herätessä siinä ei olekkaan mitään muuta paitsi se särky.
Sullakin tylsää?Böö!
On todella tylsääSullakin tylsää?
Mulla on nihkeä olo. Ja päätä juilii just niinko ukonilmalla usein. Ni ja on örsyttävä "välivaihe"fiilis ku loma meni mut kesää ois jäljellä ja kaikki on jotenkin kesken.On todella tylsää
Eikä oikein mikään huvita..
Mulla kanssa koskee päähän...tänne lupailivat sadetta, mutta eivät ukkosta.Mulla on nihkeä olo. Ja päätä juilii just niinko ukonilmalla usein. Ni ja on örsyttävä "välivaihe"fiilis ku loma meni mut kesää ois jäljellä ja kaikki on jotenkin kesken.
Tänne luvattu ukkosta mutta luulen että kiertää tämän alueen.Mulla kanssa koskee päähän...tänne lupailivat sadetta, mutta eivät ukkosta.
eivät puhuneet pashaa, mullaki jäi nurmikonleikkuu pahimoiltaan kesken sateen takiaMulla kanssa koskee päähän...tänne lupailivat sadetta, mutta eivät ukkosta.
Missäs mikään nurmikko enää mitään leikkausta kaipaa? Täälläpäin on kaikki nurtsit palaneet karrelle jo pari viikkoa sitten.eivät puhuneet pashaa, mullaki jäi nurmikonleikkuu pahimoiltaan kesken sateen takia