Äläpä muuta virka, naapuri talon pihamaalla isot kaivuutyöt ja raktorit kolistellee niin ettei nukkua voi ja en muuten nukkunut viimeyönäkään yhtään kuumuuden takia.Voi väsytys.
Äläpä muuta virka, naapuri talon pihamaalla isot kaivuutyöt ja raktorit kolistellee niin ettei nukkua voi ja en muuten nukkunut viimeyönäkään yhtään kuumuuden takia.Voi väsytys.
Oli juu, nihkeä yö.Äläpä muuta virka, naapuri talon pihamaalla isot kaivuutyöt ja raktorit kolistellee niin ettei nukkua voi ja en muuten nukkunut viimeyönäkään yhtään kuumuuden takia.
Mullekin on tullut sellasia unia, että johonkin kohtaan tulee joku patti/kuhmu/mikälie, mutta herätessä siinä ei olekkaan mitään muuta paitsi se särky.Oli juu, nihkeä yö.
Oon vielä alkanut nähdä tosi outoja unia. Nytkin joku itikka muka puri jalkaan ja ku heräsin, ei oo itikkaa eikä purujälkeä mutta jalkaan kyllä sattui ihan kiitettävästi vaikka olin jo hereillä.
Eipä tässä mitäön. Kävin k-raudassa ja köyhdyinMoro muitäs murut ?
Mulla oli aamulla verikokeet ja jouduin kävelemään kotiin kun tunnin olis pitänyt odottaa bussia. Nyt mussuran pizzaa uuden prisman buffassa
Mitäs tuli ostettua ?Eipä tässä mitäön. Kävin k-raudassa ja köyhdyin
Sitä sun tätä. Rakennusmateriaaleja.Mitäs tuli ostettua ?
Kotonq? Puri jo lähteö? Vai limpparia.. oot viunaa juonut.Pizza ja limpparikooma
Kotonq viimein,7.25 bussissa puri jo lähteö
Hups,ei kun kooma,väsy ,aikainen herätys ja ei ollu laseja päässä.Kotonq? Puri jo lähteö? Vai limpparia.. oot viunaa juonut.
Joo en voinut olla 2h kauempaa lapiomiehenä auringonpaisteessa. Täällä 31 astetta...Sanonpa nyt kerran vielä ennen huomista.
On ihan ketunp*rseenkuuma!
Täälläkin. Mut onneksi välillä pääsee puun varjoon.Joo en voinut olla 2h kauempaa lapiomiehenä auringonpaisteessa. Täällä 31 astetta...
Juu, pakko nostaa hattua henkilöille, jotka tekee fyysistä työtä kelillä kuin kelillä. Itse oon nössö ja olen jo sisällä ja odotan iltaan.Täälläkin. Mut onneksi välillä pääsee puun varjoon.
Fiksuahan on, jos voi, olla tekemättä nyt mitään fyysistä.Juu, pakko nostaa hattua henkilöille, jotka tekee fyysistä työtä kelillä kuin kelillä. Itse oon nössö ja olen jo sisällä ja odotan iltaan.
Piti oikein miettiä millon viimeksi olen syönyt lettuja...emmää muistaHaluaako joku lettua?
Onpa pitkä päivä.Mä olen vieläkin duunissa.:s
Mä olen vieläkin duunissa.:s