Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä tänään kaupassa luin vähän väärin opasteen. Katoin että siinä lukee suihinotto.
Tiiäks siinä jossain, ku mennään hömhöm, siis laaksolahdesta kehäkolmosen suuntaan. Siin on joku Auroran? sairaala tai kappeli tai oppilaistos tai joku suhtkoht pian sen "Pekan pikapanon" jälkeen.

Siis oikeastihan siinä lukee pikapaino, mutta...
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Vaatteet kastuvat jos kierii. Paitsi tietty jos on nakuna!

Mut sit punkit...
Tässä meidän mäjellä on sen verran noita murkkuja (siis muurahaisia, selvyyden vuoksi), ettei punkeista ole haittaa. ja muurahaishappohan on ikivanha lääke kaikenkarvaisia kolotuksia vastaan.
Ennenvanhaan sitä saatiin vihtomalla saunassa nokkosvihdalla. Pankaas kokeillen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tässä meidän mäjellä on sen verran noita murkkuja (siis muurahaisia, selvyyden vuoksi), ettei punkeista ole haittaa. ja muurahaishappohan on ikivanha lääke kaikenkarvaisia kolotuksia vastaan.
Ennenvanhaan sitä saatiin vihtomalla saunassa nokkosvihdalla. Pankaas kokeillen.
Meidän Volvon ilmastointirööreissä taitaa olla muurahaishappoa. Siis hajusta päätellen.
Ei pitäisi keuhkoja ainakaan kolottaa!

Mut nokkosvihtaa olen tavallaan osin kokeillut. Ku penskana mummon kanssa tehtiin usein
"seitsemän" oksan vihta. Mukana oli aina nokkosta ja katajaa koivun ja vastaan tulleiden lehtipuiden lisäksi.
 
Meidän Volvon ilmastointirööreissä taitaa olla muurahaishappoa. Siis hajusta päätellen.
Ei pitäisi keuhkoja ainakaan kolottaa!

Mut nokkosvihtaa olen tavallaan osin kokeillut. Ku penskana mummon kanssa tehtiin usein
"seitsemän" oksan vihta. Mukana oli aina nokkosta ja katajaa koivun ja vastaan tulleiden lehtipuiden lisäksi.
Kun seuraavan kerran tuollaista sekavihtaa teet, ota mukaan myös juolukka ja suopursu.
 
Brittien Huvila@Huussissa eli Puutarhan pelastajissa näkyy iso ero suomalaiseen: kasveista puhutaan jatkuvasti.
H&H:ssa isketään tanssilava-terassi ja palju ja se on siinä.

Mutta on brittitalot rumia ulkoapäin! Ne on vielä rumempia kun käy siellä paikan päällä.
Miust ei oo. Mä oon yöpynyt sellaisessa talossa 2 viikkoa. Piha oli kamalassa kunnossa kun ei ollut hoidettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä