Tämän pikku videon katsot mielelläsi. Asetelma ei kuitenkaan taida olla valtakanavien arvomaailman mukainen?Mäkin yritän Harria. Mut se ei koskaan tuu telkkariin.
Tämän pikku videon katsot mielelläsi. Asetelma ei kuitenkaan taida olla valtakanavien arvomaailman mukainen?Mäkin yritän Harria. Mut se ei koskaan tuu telkkariin.
Jos on mehtää niin sehän on kun olisi rahaa pankissa.Mutta kun saan mettän myytyä niin kierin rahassa ees hetken. Tosin täytyy tehdä remppaa sillä rahalla sitten...
Kiukkuiset kahveet sulla.
Tylsä loma.Kiukkuiset kahveet sulla.
No niin mullaki
Väsyttävä loma. Ei saa nukuttua, ja päivisin työleiri tuolla pihalla.Tylsä loma.
pihahommat on vapaaehtoisia, jonsei hotsita niin antaa rehottaa ku entisen tytön pimpinkarvatVäsyttävä loma. Ei saa nukuttua, ja päivisin työleiri tuolla pihalla.
Juu mutta ku tuo piha näyttää auringossa kärähtäneenä joltain vanhan ukon pyllykarvoilta.pihahommat on vapaaehtoisia, jonsei hotsita niin antaa rehottaa ku entisen tytön pimpinkarvat
Olispa oma piha. Mä istun kerrostalossa päivästä toiseen.Väsyttävä loma. Ei saa nukuttua, ja päivisin työleiri tuolla pihalla.
Loma on yliarvostettua. Voitais mun puolesta lopettaa kaikki lomat ja pyhät ja siirtyä 4 päiväiseen työviikkoonTylsä loma.
Ei toimi ainakaan raskaan työntekijöillä.Loma on yliarvostettua. Voitais mun puolesta lopettaa kaikki lomat ja pyhät ja siirtyä 4 päiväiseen työviikkoon
No juu, olet oikeassa. Työtehokkuus laskisi liikaa, jos ois 4 päiväinen työviikko.Ei toimi ainakaan raskaan työntekijöillä.
Ois ihana. Maksaisin sulle, ja illalla saunaa ja punkkua tuolla hyvinkitketyssä puutarhassa joka näyttäis sun käsissä Huvilalta ja vähän huussi-pihaltakin.Mitä jos ekko tuun sinne viikoksi? Teen pihatyöt mitä selkä kestää. Voin siivota huushollin.
Tasa-arvon vuoksi sullekin tarttis hommata meksikolainen puutarhuri nimeltä JesusMut sit mun mies alkais kysellä "kuka on tuo uhkea puutarhuri jonka rehevälle povelle reikäisen puutarhaletkun pisarat vihmovat?"
Mun pojalla on kaikki Itämetsän lehvat deeveedeellä, pitäis pyytää lainaan ne niin saisi kerrankin katsella tosimiestä hommissa
Heräsin jo 5.30
Korkeampi aita niin eivät näeJuu mutta ku tuo piha näyttää auringossa kärähtäneenä joltain vanhan ukon pyllykarvoilta.
Mä vietän tämän päivän niin, että vastaan kaikille meemeillä tai gifeillä.