Hienoa! Milloin siirto?Huh, limakalvo 8mm ja kolmikerroksinen.
No nyt soittivat klinikalta, maanantaina siirto. Toivottavasti alkio selviää sulatuksesta!Hienoa! Milloin siirto?
Ja tämä oli siis Tupsulilta@Katti75 ihanaa, onnea!!!! Nyt tarrasukkia matkaan <3 Todella vahva viiva sulla ja oireettomuus varmasti nyt hyvä, kohdussa tasaiset olosuhteet! Itsellä oli vuodot riesana jo tuossa vaiheessa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja maaliskuussa saatte kuopuksen
Joo, imeytyy ja sotkee, siitä on varmaan suurin osa sitä täyteainetta. Musta inhottavinta onkin se, että pitää käyttää viikkotolkulla siteitä jos onnistuu tulemaan raskaaksi. Sitten taas pelkään, että sen takia tulee hiiva ja bakteerivaginoosi ja mitä lie... Olen kotona käyttänyt kestositeitä ja ollut välillä ilmankin jos edellisestä lääkkeestä on jo pidempi aika.Sain tänään eilisen (pp10) verikokeiden tulokset: hCG 214 eli ihan sopiva, progesteroni oli 28 eli matalanpuoleinen. Nyt aloitettiin suun kautta otettujen Terolutien rinnalle Cyclogest-emätinpuikot aamuin illoin. Mun oma lääkäri on edelleen lomalla, ja oon itse ollut aktiivinen tässä keltarauhasasiassa, en ole varma oisko sitä kukaan ehdottanut tarkistettavaksi ellen olisi itse pyytänyt (koska tästä aiheesta on oman lääkärin kanssa aiemmin keskusteltu). Toivottavasti lääkityksen lisäys nyt auttaa, ettei jää siitä kiinni! Reilun viikon päästä tulee uudet verikokeet (sekä hCG että progesteroni).
Koska mun klinikka käyttää ensisijaisena keltarauhastukena Terolutia suun kautta, oon viimeksi käyttänyt emätinpuikkoja melkein 5 vuotta sitten. Käyhän teillä muillakin niin että sitä möhnää valuu pikkuhousuihin? Työnsin sen puikon niin syvälle kuin suinkin sain, mutta sotkeehan se housut silti. Eipä kai se puikkomassa muualle voisikaan mennä kuin tulla ulos. Mutta kaipa se lääke silti siitä imeytyy.
Kuusipäiväinen blasto, testipäivä kahden viikon kuluttua. Näkyishän se plussa aikaisemminkin, mutta odotan suosiolla niin on sitten ainakin selvä tulos. Viimeksi tosin rinnat kipeytyi aika nopeasti (mulla ei ikinä ole mitään tuntemuksia missän kierron vaiheessa), joten ellei tällä viikolla mitään tunnu, niin oletan että on nega, vaikka tietysti raskaudet ja oireet on erilaisia.Nyt peukut pystyssä että tarraa kiinni! Oliko minkä ikäinen, milloin testipäivä?