Juu ja mä en jaksanut enää väitellä.Jaa. Mä joo aattelin, että Mekko sovintounisekstaili kanssani, koska meillä oli jalkapalloaiheinen väittely eilen illalla
Juu ja mä en jaksanut enää väitellä.Jaa. Mä joo aattelin, että Mekko sovintounisekstaili kanssani, koska meillä oli jalkapalloaiheinen väittely eilen illalla
Vähän täytyy väitellä välillä. Pistää veren kiertämäänJuu ja mä en jaksanut enää väitellä.
Niin mutta mä puhuinkin siitä murteesta ja meinasin thrillerillä lähinnä sitä jokeaMä luulen että km on kiltti ja herrasmies.
Jep, no mieti jotain Varissuon nakkirillijonoa pe iltanaKauhu?
AiNiin mutta mä puhuinkin siitä murteesta ja meinasin thrillerillä lähinnä sitä jokea
Ei taida Varissuolla olla nakkigrillejä. Kebuloita kylläkin.Jep, no mieti jotain Varissuon nakkirillijonoa pe iltana
No siinä on ainakin kilttimiehiäOijoi
Minä kävin jo äänestämässä. Saa nähdä, mitä ehdokas antaa kiitoJahans. Täytyy avata vaalikone, etsiä ehdokas ja dallata äänestyspaikalle
Odotat kiitosseksiä?Minä kävin jo äänestämässä. Saa nähdä, mitä ehdokas antaa kiitoksseksi...
Onko joku tuttu daami (vai jopa vaimo) ehdolla?Minä kävin jo äänestämässä. Saa nähdä, mitä ehdokas antaa kiitoksseksi...
Odotat kiitosseksiä?
Onko joku tuttu daami (vai jopa vaimo) ehdolla?
Mitä?! Jahtaa persheitä savossa?! Jo on ajat elettävänäPerSe-projekti kuvaa savolaisten paljaita takapuolia – hanke sai 22 000 euroa apurahaa
Kirjailija Samuli Arkko ja valokuvaaja Jenny Albrecht haluavat julistaa takamusten pyhyyttä.www.is.fi
Korkee aika ainakin, jos et ole vielä sihauttanut!*tilt*
Joko saa istua ja sihauttaa?
Saat, olet ansainnut sen.*tilt*
Joko saa istua ja sihauttaa?
Ois kyllä magee, jos itekkin pystyis juomaan iltakaffet ja nukkuun viel. Nyt kelpaisi kyllä joku jääfrappe! (Siis frappeen taitaa tulla oletuksena jäitä..eli tuplajää!!)Keitänpä iltakahvit.
Mikä on frappe?Ois kyllä magee, jos itekkin pystyis juomaan iltakaffet ja nukkuun viel. Nyt kelpaisi kyllä joku jääfrappe! (Siis frappeen taitaa tulla oletuksena jäitä..eli tuplajää!!)
Mikä on frappe?
Kreikkalainen jääkahvi. Tehdään vissiin oikeasti pikakahviin, mut mä oon muokannu sitä espressoon.Mikä on frappe?