Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kreikkalainen jääkahvi. Tehdään vissiin oikeasti pikakahviin, mut mä oon muokannu sitä espressoon.
Eli espressoa, maitoa/kauramaitoa, jäitä,.. Jääkaappikylmänä. Pitää mielen viileenä tunnin, pari
Siis vois sen tehdä vaikka kun keittää tavallista mokkaa vai onko liian pahaa. Mut onko se samaku kaupan valmiit kylmäkahvit? Siis millä tavalla mielen viileenä? Miten mieli voi olla viilee?. Siis laitatko senkeitetyn kahvinkin jääkaappiin?.
 
Deleted member 149094
Siis vois sen tehdä vaikka kun keittää tavallista mokkaa vai onko liian pahaa. Mut onko se samaku kaupan valmiit kylmäkahvit? Siis millä tavalla mielen viileenä? Miten mieli voi olla viilee?. Siis laitatko senkeitetyn kahvinkin jääkaappiin?.
Juu. Hyvä tulee. Espresso mul on siksi, et saa sitä kahvia kanssa! Jääkaappikylmää pitää olla, ettei jääpalat sula heti!
Joo, mieli viilee, keho viilee. Tai toisin päin:) mulla ainakin alkaa kuumuus tuskastuttaa.
 
vierailija
Juu. Hyvä tulee. Espresso mul on siksi, et saa sitä kahvia kanssa! Jääkaappikylmää pitää olla, ettei jääpalat sula heti!
Joo, mieli viilee, keho viilee. Tai toisin päin mulla ainakin alkaa kuumuus tuskastuttaa.
Siis oikeestikko koet et se viilentää tunniksi pariksi. Ite en oo moista kokenut paitsi olemalla pakaste altaassa :)
 
Deleted member 149094
Nojoo joskus kahvi jäähtynyt kylmäksi eikä se niin hyvää ollu. Mut jotkut kaupan on ollu ihan hyvii. Mitäs teit ku olit tauolla?
Laittaa siihen 2osaa maitoa ja se on taas juotavaa! Ja siis hyvää. En mäkään jäähtyneestä kahvista tykkää yhtään.
Kävin pikaisella lenkillä ulkona. On pitäny alkaa käveleen vähän, ettei tartte mennä lääkäriin. Jos vaan makaa sohvalla, niin tulee kaikki vaivat. Kivut ja närästykset. Ulkoileks sä säännöllisesti?
 
Deleted member 149094
Siis oikeestikko koet et se viilentää tunniksi pariksi. Ite en oo moista kokenut paitsi olemalla pakaste altaassa
Kyllä! Oltiin kerran lomalla tommoisessa kuumassa maassa ja siellä oli frappeja. Join niitä, niin tajusinkin lomasta jotain. En tiedä, onko maidolla myös vaikutusta asiaan. Vesi ei viilennä mielestäni yhtä tehokkaasti.
 
vierailija
Laittaa siihen 2osaa maitoa ja se on taas juotavaa! Ja siis hyvää. En mäkään jäähtyneestä kahvista tykkää yhtään.
Kävin pikaisella lenkillä ulkona. On pitäny alkaa käveleen vähän, ettei tartte mennä lääkäriin. Jos vaan makaa sohvalla, niin tulee kaikki vaivat. Kivut ja närästykset. Ulkoileks sä säännöllisesti?
Aijaa eli kaadan vaan ylimääräset kahvit pois. No täytyypä huomen aamulla vaikka kokeilla sitku on ottanu pari kuumaa kuppia. Siis siitäkö oikeesti tulee närästykset kun makoilee sohvalla?. Siis sekin vaikuttaa muiden närästyksen aiheuttamisen lisäksi?. Joo oli tossa aikoi ku itekin olin sohvalla. Tuli juotuu liian usen kaljaa sillonkun tyttö ei mun luona. Mut mulla paska sohva joka tekee selkä kipui. Hommaan uuden. Mut joo tänäänkin olin monta tuntii ulkona. Mut kävellä pitäis enemmän. Millanen siellä oli keli ja kuinka monta kilsaa kävelit. Mä oon ihan hyvim jo ruskettunu.
 
Deleted member 149094
Aijaa eli kaadan vaan ylimääräset kahvit pois. No täytyypä huomen aamulla vaikka kokeilla sitku on ottanu pari kuumaa kuppia. Siis siitäkö oikeesti tulee närästykset kun makoilee sohvalla?. Siis sekin vaikuttaa muiden närästyksen aiheuttamisen lisäksi?. Joo oli tossa aikoi ku itekin olin sohvalla. Tuli juotuu liian usen kaljaa sillonkun tyttö ei mun luona. Mut mulla paska sohva joka tekee selkä kipui. Hommaan uuden. Mut joo tänäänkin olin monta tuntii ulkona. Mut kävellä pitäis enemmän. Millanen siellä oli keli ja kuinka monta kilsaa kävelit. Mä oon ihan hyvim jo ruskettunu.
En mä tiedä, mut ne sanoo, et istuminen on kuolemaksi. Niin kai siitä närästystäkin tulee! Täällä on nyt kivan viileetä. Koko päivän ollu helle. Mä en laske kilsoja enkä aikaa. Jos alan laskea, niin yritän sit mennä pidempään ja sit jää koko touhu. Mitä sä teet pihalla? Kuntoiletko vai hengailetko vaan?
 
vierailija
En mä tiedä, mut ne sanoo, et istuminen on kuolemaksi. Niin kai siitä närästystäkin tulee! Täällä on nyt kivan viileetä. Koko päivän ollu helle. Mä en laske kilsoja enkä aikaa. Jos alan laskea, niin yritän sit mennä pidempään ja sit jää koko touhu. Mitä sä teet pihalla? Kuntoiletko vai hengailetko vaan?
Siis miten istuminen on kuolemaksi. Montakohan on kuollu istualtaan?. Joo emmäkään laske kilsoi ku kävelen joskus musaa kuunnellen tai sit ilman kävelen sen verran kun tulee fiilis et nyt jaksan viellä kävellä kotiin. Nojoo monesti esim istutaan kaverien kaa kahvilla monta tuntia ja jutellaan. Pitäis hommaa pyörä ni tulis enemmän liikuttua tykkään enempi pyöräilystä kuin kävelystä? Oliko sulla siellä tavallista pyörää?. Tänään oli tosi kuuma jo aamulla iltapäivästä ku oltiin kahvilla tuuli mukavasti. Sai koko ajjan pitää kiinni pahvikupistaan. Miks sulla jää koko touhu jos lasket miksi se vaikuttaa?
 

Yhteistyössä