Ehkä liittyy juomiseen.Mulla tulee usein hellejakson aikana/lopulla tällanen olo, en tiedä miksi.
Menee kyllä ohi luikauksella
Ehkä liittyy juomiseen.Mulla tulee usein hellejakson aikana/lopulla tällanen olo, en tiedä miksi.
Menee kyllä ohi luikauksella
Jaa alkoholin?Ehkä liittyy juomiseen.
Ei vaan, että nestett juo liikaa/liian vähän...Jaa alkoholin?
Ehämmää edes muista koska viimeksi olisin ottanut edes seitinohuet iltapäivä kännejä
No joo, kivennäisvettä/vettä/laittikolaa saattaa kyllä mennä liikaa, täytän taas nykyään nuilla mahan, kun ei o tämmösellä säällä mikään ruoka maistu.Ei vaan, että nestett juo liikaa/liian vähän...
Mediassa aina painotetaan juomisen tärkeyttä, mutta todellisuudessa monet juovat liikaa.No joo, kivennäisvettä/vettä/laittikolaa saattaa kyllä mennä liikaa, täytän taas nykyään nuilla mahan, kun ei o tämmösellä säällä mikään ruoka maistu.
Tää ei vissiin ollutkaan hauska muiden mielestä. Oli vitsi.
Ei se näy kokonaan puhelimen ruudulta. Ainakaan mun.Tää ei vissiin ollutkaan hauska muiden mielestä. Oli vitsi.
Klikkasitko kuvaa? Sit näkyy.Ei se näy kokonaan puhelimen ruudulta. Ainakaan mun.
Jaa. En klikannut...Klikkasitko kuvaa? Sit näkyy.
Oli pettymys mutta minkä sille voi.Muistan yhden daamin joka pettyi pahasti, kun hänelle selvisi Rickyn seksuaalinen suuntautuminen
Ja minä kaksi vanhempaa rouvaa, jotka itkivät kun heille selvisi Sillanpään suuntautuminenMuistan yhden daamin joka pettyi pahasti, kun hänelle selvisi Rickyn seksuaalinen suuntautuminen
Hmm...ettei vaan olisi puhunut ranskalaisittain?Viime yönä oli kiva uni. Mulla oli mies ja oli halukas. Tumma ja kiihkeä.
Vai turunmurteella?Hmm...ettei vaan olisi puhunut ranskalaisittain?
Niin täälläkin, mutta äläpäs yritä vaihtaa aihetta...keskustellaanko hetki ranskalaisista miehistä?Aurinko pilkistää.
Suomessa ei oltu. Oltiin lontoossa. Suunnittelin jo sinne jäämistä.Hmm...ettei vaan olisi puhunut ranskalaisittain?
No se unihan olis siinä tapauksessa ollut vähintäänkin thrilleri ellei jopa kauhu sellainenVai turunmurteella?
Mä luulen että km on kiltti ja herrasmies.No se unihan olis siinä tapauksessa ollut vähintäänkin thrilleri ellei jopa kauhu sellainen
Jaa. Mä joo aattelin, että Mekko sovintounisekstaili kanssani, koska meillä oli jalkapalloaiheinen väittely eilen illallaNo se unihan olis siinä tapauksessa ollut vähintäänkin thrilleri ellei jopa kauhu sellainen
Riippuu tilanteesta.Mä luulen että km on kiltti ja herrasmies.
Kauhu?No se unihan olis siinä tapauksessa ollut vähintäänkin thrilleri ellei jopa kauhu sellainen