hyviä mutta aika kalliitaNämä https://kuusamonkala.fi/kuusamon-kalalastu/
Kelpoja! Ehkä hieman mausteisia. Pottujen kanssa ei ehkä paras mutta voisi kuvitella wokissa tai vaikka kalatacoissaolevan ihan paikallaan. Ni eikä oo piikinpiikkiä, sopinee nirppakurkkuisimmillekin.
hyviä mutta aika kalliita
Tuoretta thai wok kasviksia. Makea chilisoossi ja kanapalat paistettu mausteissa. Paprikajauhe, merisuola, mustapippuri ja curry. Oli hyvää.Kanaa ja vihanneksia hapanimelässä kastikkeessa? Vai chilisoossissa?
Ai s.tana tolle hammaslääkärille.Silmälääkärissä käyty, ihan perustarkastus...liittyi ikääntymiseen.
Ovat kuulema ''hyvän näköiset ja terävä katseiset''.
Ensi kuussa hammaslääkäri
Onnekseni mulla on todella hyvä hampilekuri, emmä tunne mitään kun porataan ja hoitaa puolta nopeemmin kuin muut paikallisetAi s.tana tolle hammaslääkärille.
ja siis kerran joutui poraamaan, koska paikka halkes ja siinä hampaassa oli sopivassa kohtaa pieni reikä, eli ei mulla mitkään Uuno hampaat ooOnnekseni mulla on todella hyvä hampilekuri, emmä tunne mitään kun porataan ja hoitaa puolta nopeemmin kuin muut paikalliset
ja siis kerran joutui poraamaan, koska paikka halkes ja siinä hampaassa oli sopivassa kohtaa pieni reikä, eli ei mulla mitkään Uuno hampaat oo
Joo ei se kyllä kivaa ole, mulla nousee niskavillat siinä vaiheessa pystyyn kun tulee huoneeseen kutsu ja siinä vaiheessa alkaa vapina kun istun siihen tuoliin.Mä ottaisin mieluusti vaikka tripla-Uuno (siis ei hampaita lain) version jottei tarvitsisi hammaslääkäriin.
oli vissiin aika kylmä kun kävelit vastaanotolle?Tissilääkärissä käyty, ihan perustarkastus...liittyi ikääntymiseen.
Ovat kuulema ''hyvän näköiset ja terävä katseiset''.
Ensi kuussa hammaslääkäri
Joo ei se kyllä kivaa ole, mulla nousee muna siinä vaiheessa pystyyn kun hammaslääkäri tulee huoneeseen ja siinä vaiheessa alkaa armoton vatkaus kun istun siihen tuoliin.
Aijaa. Mä kävin viimeksi tarkastuksessa yli 10v sitten. Mun lekuri sanoi, että tuu 5v päästä uudestaan, koska sulla ei tähänkään mennessä ole ollut reiän reikää. No nyt on vähän venähtänyt. Varasin just tarkastuksen ja sain sen marraskuulle. Yks reikä kyllä löytyy muttei vaivaa ainakaan vielä....Joo ei se kyllä kivaa ole, mulla nousee niskavillat siinä vaiheessa pystyyn kun tulee huoneeseen kutsu ja siinä vaiheessa alkaa vapina kun istun siihen tuoliin.
Pian sinulla mieli muuttuu, hetki sitten puhuit munien vatkaamisesta ja nyt siirryit ilmoihin.On ihanan viileä ilma.
Miten niin mieli muuttuu? Kyl se muna vielki kelpaa.Pian sinulla mieli muuttuu, hetki sitten puhuit munien vatkaamisesta ja nyt siirryit ilmoihin.
Aijaa. Yks reikä kyllä löytyy muttei vaivaa ainakaan vielä....katotaan sitten vanhempana kuinka sen kanssa käy.
Täällä ihanan lämminOn ihanan viileä ilma.
Ahaa, puheen aihe vain muuttui. Jummarran.Miten niin mieli muuttuu? Kyl se muna vielki kelpaa.
entäs kerma? menisikö se vielä kyytipoikana kaupan päälle jälkiruuaksi.Ahaa, puheen aihe vain muuttui. Jummarran.