Mulla ennen tuota sektioarpiraskaushommaa oli tosi niukat lyhyet kuukautiset, ovis tuli aina ajallaan ja kierto säännöllinen. Kaksi kertaa ainakin raskaus alkoi ja tiukasti olivat kiinni, vaikka epäonnisesti päättyivätkin.Pika stressikyssä. Tarkoittaako niukat lyhyet kuukautiset, että ei ole mahista raskautua tässä kierrossa? Eilen runsaana alkanut, tuntuu näivettyvän keskenkaiken. Voiko limis silti lähteä kasvuun ja ovis tulla ajallaan?
Se riippuu juuri tuosta, että ehtiikö limakalvo paksuuntua. Mulla ollut inssi-kierroissa pari kertaa tosi lyhyet ja aika niukat menkat, mutta ultrassa näkynyt, että limakalvo kuitenkin ihan oikeen paksunen! Eli hyvin voi limakalvo kasvaa ja voit ovuloida.Pika stressikyssä. Tarkoittaako niukat lyhyet kuukautiset, että ei ole mahista raskautua tässä kierrossa? Eilen runsaana alkanut, tuntuu näivettyvän keskenkaiken. Voiko limis silti lähteä kasvuun ja ovis tulla ajallaan?
Kommentoin välissä tähän sektioarpiraskauteenMulla ennen tuota sektioarpiraskaushommaa oli tosi niukat lyhyet kuukautiset, ovis tuli aina ajallaan ja kierto säännöllinen. Kaksi kertaa ainakin raskaus alkoi ja tiukasti olivat kiinni, vaikka epäonnisesti päättyivätkin.
Kohtun kuntoa on ilmeisesti hankala tutkia muuten kuin esim. Leikkauksen yhteydessä. Silloin viimeisimmän sektion jälkeen (kolmas sektio minulle) sanottiin kohdun olevan tosi hyvässä kunnossa. Viime keväänä mulla oli tuulimunaraskaus jonka yhteydessä todettiin sektioarven kohdalla semmoinen.. olikohan se nimeltään istmoseele. Eli kohdussa sektioarven kohdalla on semmoinen pieni tasku. Tämä voi tietääkseni vaikuttaa raskautumiseen, koska sinne voi jäädä esim. kuukautisverta jemmaan ja se luo epäedulliset olosuhteet kohtuun. Tästä oli hyvä blogiteksti jonka luin, yritän linkittää sen tänne. Siinä oli joku käynyt korjauttamassa kohdun juuri tämän saman vaivan vuoksi.Kommentoin välissä tähän sektioarpiraskauteen
Kiitos @Töppönen_ aiemmasta infosta sektioarpiraskauteen liittyen. Mulla on sektioiden jälkeen kaksi keskenmenoa (n.10v sitten). Pelkään sektioarpien vaikuttavan kiinnittymiseen. Onko sulla tutkittu kohtua?
(Luin sun vastauksen silloin aiemmin, mutten nyt löytänyt sitä palauttaakseni mieleeni, pahoittelut!)
Älä luovuta. Ensikierrossa taas uusi into päälle puolenvälin jälkeen. Kyllä se vielä!Tais nuo rfsu.n omat hailurat viivat olla viivanpaikkoja, apteqin testi tyhjää täynnä.. Noh ei auta kun taas pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä ja oottelemaan menkkoja.. tekis mieli jo luovuttaa..
Kiitos kattavasta vastauksesta!Kohtun kuntoa on ilmeisesti hankala tutkia muuten kuin esim. Leikkauksen yhteydessä. Silloin viimeisimmän sektion jälkeen (kolmas sektio minulle) sanottiin kohdun olevan tosi hyvässä kunnossa. Viime keväänä mulla oli tuulimunaraskaus jonka yhteydessä todettiin sektioarven kohdalla semmoinen.. olikohan se nimeltään istmoseele. Eli kohdussa sektioarven kohdalla on semmoinen pieni tasku. Tämä voi tietääkseni vaikuttaa raskautumiseen, koska sinne voi jäädä esim. kuukautisverta jemmaan ja se luo epäedulliset olosuhteet kohtuun. Tästä oli hyvä blogiteksti jonka luin, yritän linkittää sen tänne. Siinä oli joku käynyt korjauttamassa kohdun juuri tämän saman vaivan vuoksi.
Ja sitten toisaalta voi käydä niinkuin minulle kävi, että raskaus kiinnittyikin juuri sinne taskuun.
Tietääkseni kuitenkaan siihen itse kiinnittymiseen sektio ei vaikuta, jos on leikattu tuolta alhaalta vaakaviillolla. Se ei oo yleensä se kohta minne ne raskaudet kiinnittyy.
Oon näistä rfsu testeistä lukenut nyt monesta paikasta et antaa hirveitä viivanpaikkoja ja vääriä haamuja. Monet reklamoineet näitäTais nuo rfsu.n omat hailurat viivat olla viivanpaikkoja, apteqin testi tyhjää täynnä.. Noh ei auta kun taas pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä ja oottelemaan menkkoja.. tekis mieli jo luovuttaa..
Oon nyt miettinyt tätä kanssa, ja toisaalta, kun aloittaa testaamaan jo aikasessa vaiheessa, olisi kyllä tosi kiva nähdä se miten epötoivoisen himmeä viiva lähtisi vahvistumaan.En jaksa nähdä sitä yhtä viivaa kertaakaan enää
Niin tottaOon nyt miettinyt tätä kanssa, ja toisaalta, kun aloittaa testaamaan jo aikasessa vaiheessa, olisi kyllä tosi kiva nähdä se miten epötoivoisen himmeä viiva lähtisi vahvistumaan.
Puolensa ja puolensa. Taidan aloittaa itse dpo9
Heippa ! Mä rupesin tässä eilen illalla ihmetteleen et mun emättimen pohja on ihan ylettämättömissä, kun laitoin lugesteronin.. täällä (vai oliko toi aikasempi ketju) oli joskus puhetta että se nousee jossain kohtaa kiertoo.. mikähän tää kohta oli ? Mulla siis kohdun suu on enemmän emättimen seinällä kun pohjalla.. Anteeks jos tuli liian tarkkaa tietoo