Haaveena vauva 2022

Naiset, mitä näätte tässä vai näättekö mitään? Nyt menossa dpo 9. Miehen kanssa nähdään, mutta itse jotenkin skeptinen kun en oo varma onko vain painauma.. :/

Ylempi testiajalla salaman kanssa, toinen testiajan jälkeen salamalla ja viimeinen kuivana ilman salamaa.
Keskimmäisessä näkyy vaaleanpunainen viiva, kahdesta muusta en erota. Varmaan vielä niin haalea että vaikea saada kuvattua. Pidetään peukkuja! :love:
 
@Meemuli Mun puhelimella keskimmäisessä kuvassa näkyy selvästi vaaleanpunainen toinen viiva. Jännää! Toivottavasti viiva vahvistuu!

Onko kenenkään miehellä lääkitystä suolistosairauteen? Onko vaikuttanut siittiöiden määrään. Mun miehen lääkitys voi vähentää siittiöitä, mutta sen pitäisi ilmeisesti olla ohimenevää. Yritän nyt olla tästä huolestumatta liikaa. Esikoista yrittäessä hänellä ei vielä ollut lääkitystä.
 
Kysyin tätä samaa aikanaan klinikalta. Klo 18 jälkeen alkanut vuoto merkataan seuraavalle päivälle kp1. Eli juuri niin, ettö huomenna kp 1
Kiitos!
Eli mulle siis huomiselle kp1/28.
Kyllä voi ihmistä turhauttaa palata aina uuteen kiertoon. :(

Kierrot ollu kierukan poiston jälkeen sekaisin ensin 36,24,26 ja nyt 26.
Ennen ollut aina toi 28 niin sen takia oon aina merkannut noin...
 
@Meemuli Mun puhelimella keskimmäisessä kuvassa näkyy selvästi vaaleanpunainen toinen viiva. Jännää! Toivottavasti viiva vahvistuu!

Onko kenenkään miehellä lääkitystä suolistosairauteen? Onko vaikuttanut siittiöiden määrään. Mun miehen lääkitys voi vähentää siittiöitä, mutta sen pitäisi ilmeisesti olla ohimenevää. Yritän nyt olla tästä huolestumatta liikaa. Esikoista yrittäessä hänellä ei vielä ollut lääkitystä.
Minun miehelläni on. Hänen lääkeensä tuoteselosteissa lukee haittavaikutuksena hyvin harvinainen 1/10 000 ihmisestä, olisi palautuva siittiötuotannon heikentyminen. Eli ei ihan hirveän todennäköistä.
 
vierailija
Kp 20/28 (dpo 7-8) tänään ja aivan jäätävä alamahakipu sekä maha sekasin. Yleensä päivää aiemmin ennen monsuuneja alkanut mahakipu ja vatsan sekavuus. Eilen ärsytti aivan kaikki, mikään ei miellyttäny eikä huvittanu.
 
Moi kaikille! Mäkin nyt rohkaistuin tänne kirjottelemaan vaikka vasta odottelen vauvahommien aloitusta mutta kuume pauhaa aika kovana! Täytetään miehen kanssa molemmat 31 tänä vuonna ja nyt sovittiin, että syyskuussa loppuu pillereiden popsiminen ja yritys alkakoon :cool:jännittää ihan hulluna et mitä tästä tulee.

Mulla oli ennen pillereitä ihan ok menkat, kierto 29-33 päivää ja pari kertaa vuodessa pitempi, 34-39 päivää pitkä kierto. Eli luultavasti ajoittain tullut ovuloimaton kierto, mutta gynen mukaan normaalia ja vuosi sitten tarkastuksessa kaikki näyttänyt ookoolta. Onko muilla kokemuksia tällaisesta ajoittain epäsäännöllisestä kierrosta? Pelottaa vähän et meneekö kierron tasaantumisessa ikuisuus sit kun pillerit jää pois... mutta sen näkee sitten! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kuumeilijoille! ✨
 
vierailija
Kaipailisin kokeneempien ovistestaajien apua!
Tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä One Step-ovisliuskat. Aiemmin olen oviksen bongannut suunnilleen oireiden perusteella.

1.5. tein testin ja se oli täysin negatiivinen
3.5. testissä olikin kaksi viivaa, mielestäni olivat yhtä vahvat keskenään.
Tänään 4.5. testi oli taas negatiivinen.

Jäi tosiaan yksi päivä testaamatta, eli voisiko tästä päätellä, että ovulaatio olisi ollut 2.-3.5. Vai miten noita oikeastaan pitäisi tulkita? Talletteluja oli 2. ja 4.5. eli ehkä ihan hyvät mahikset voisi olla?
 
@Meemuli Mun puhelimella keskimmäisessä kuvassa näkyy selvästi vaaleanpunainen toinen viiva. Jännää! Toivottavasti viiva vahvistuu!

Onko kenenkään miehellä lääkitystä suolistosairauteen? Onko vaikuttanut siittiöiden määrään. Mun miehen lääkitys voi vähentää siittiöitä, mutta sen pitäisi ilmeisesti olla ohimenevää. Yritän nyt olla tästä huolestumatta liikaa. Esikoista yrittäessä hänellä ei vielä ollut lääkitystä.
Mun miehellä.
Lääkkeet "meidän" tilanteessa aiheuttanee kadon mutta palautuu lääkkeiden lopetuksen jälkeen. Miehellä yritetään jättää vuoden vaihteessa tai alkuvuidesta lääkkeet tauolle mikäli tilanne sallii.

Mikä muilla suunnitelma @Apustaja ja @Keksi82 ?
Mitkä lääkkeet teidän miehillä on? Voi laittaa myös yksityisesti, jos ei halua julkisesti avata toisen asioita. Ja ymmärrän myös mikäli näitä asioita ei halua jakaa. Meille niin uutta ja ihmeellistä.

Pidämme kädet ristissä, että tilanne palautuu mikäli häikkää tulee!
Meillä tosiaan lapsettomuutta jo hoidetaan ja tämä tuli jo olemassa olevien vaivojen päälle.. Ei ois kaivannut mitään.

Onko jommalla kummalla käynyt testauttamassa lääkityksen kanssa tavaran laatua? Oliko vaikutusta?

Jos laitatte yv, niin huikkailkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kaipailisin kokeneempien ovistestaajien apua!
Tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä One Step-ovisliuskat. Aiemmin olen oviksen bongannut suunnilleen oireiden perusteella.

1.5. tein testin ja se oli täysin negatiivinen
3.5. testissä olikin kaksi viivaa, mielestäni olivat yhtä vahvat keskenään.
Tänään 4.5. testi oli taas negatiivinen.

Jäi tosiaan yksi päivä testaamatta, eli voisiko tästä päätellä, että ovulaatio olisi ollut 2.-3.5. Vai miten noita oikeastaan pitäisi tulkita? Talletteluja oli 2. ja 4.5. eli ehkä ihan hyvät mahikset voisi olla?
Onestep liuskoilla saan useita päiviä jonkun laista viivaa, kunnes alkaa nopeasti tummenemaan. Plussa ei ole koskaan mitenkään räikyvä plussa, mutta olen oppinut tunnistamaan sen digitestin avulla.

Mikä kierron päivä menossa ja kuinka pitkä kierto yleensä? Testi voi näyttää melkein plussalta, sitten taas haalentua, mutta lähteä nopeasti tummenemaan. Kun testiin tulee plussa, siitä seuraavana päivänä keskimäärin ovulaatio. Ohjeessa lukee jokin tuntimäärä, minkä ajan sisällä ovulaatio plussasta yleensä tapahtuu.
 
Kaipailisin kokeneempien ovistestaajien apua!
Tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä One Step-ovisliuskat. Aiemmin olen oviksen bongannut suunnilleen oireiden perusteella.

1.5. tein testin ja se oli täysin negatiivinen
3.5. testissä olikin kaksi viivaa, mielestäni olivat yhtä vahvat keskenään.
Tänään 4.5. testi oli taas negatiivinen.

Jäi tosiaan yksi päivä testaamatta, eli voisiko tästä päätellä, että ovulaatio olisi ollut 2.-3.5. Vai miten noita oikeastaan pitäisi tulkita? Talletteluja oli 2. ja 4.5. eli ehkä ihan hyvät mahikset voisi olla?
Mun tulkinta olisi että testien perusteella ovis olisi ollut 4.5., jolloin teillä olisi myös ollut juuri parhaat ajoitukset. Ovulaatiohan tapahtuu useimmiten seuraavana päivänä testiplussasta eli siitä lh-piikistä ja sullahan se oli 3.5. Periaatteessa olisi voinut olla myös silloin 2.5. ovisplussa kun et testannut, mutta harvemmin mulla ainakaan täysin negatiivisesta selkeeksi plussaksi yhdessä päivässä pompsahtaa. Ei kun piinailemaan!:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Taisin elätellä toivoa liian aikaisin.. Nyt illalla tehty, niin en oikeastaan nää yhtään mitään.. Tais olla siis tuo päivällä tehty viivanpaikka..

Mä kyllä näin niissä aiemmissa haamua ja olisko hyvä tehdä uus testi huomenna samaan aikaan kun se tän päivän haamu ja vähintään samalla pidätyksellä? En nyt menis heittää kirvestä kaivoon iltatestin perusteella vielä.(y)
 
Mun miehellä.
Lääkkeet "meidän" tilanteessa aiheuttanee kadon mutta palautuu lääkkeiden lopetuksen jälkeen. Miehellä yritetään jättää vuoden vaihteessa tai alkuvuidesta lääkkeet tauolle mikäli tilanne sallii.

Mikä muilla suunnitelma @Apustaja ja @Keksi82 ?
Mitkä lääkkeet teidän miehillä on? Voi laittaa myös yksityisesti, jos ei halua julkisesti avata toisen asioita. Ja ymmärrän myös mikäli näitä asioita ei halua jakaa. Meille niin uutta ja ihmeellistä.

Pidämme kädet ristissä, että tilanne palautuu mikäli häikkää tulee!
Meillä tosiaan lapsettomuutta jo hoidetaan ja tämä tuli jo olemassa olevien vaivojen päälle.. Ei ois kaivannut mitään.

Onko jommalla kummalla käynyt testauttamassa lääkityksen kanssa tavaran laatua? Oliko vaikutusta?

Jos laitatte yv, niin huikkailkaa!
Hänellä on lääkitys ollut jo vuosia.
Asacol, ja kyseessä lääkitys joka jatkuu loppu elämän. Ei mahdollista tauotukseen.

Meillä on kerran raskauduttu tässä yrityksen aikana 4kk aloituksen jälkeen (samalla itselläni oli hormonikierukan poisto joten uskon sen enemmänkin vaikuttaneen aloituksessa kuin sittiöiden.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Irtokehys
Omaa napaa: Tänään kp16, CB ovistesti vielä negatiivinen, mutta limat puolestaan alkaa olla lähes "oppikirjamaiset". Flo ennustaa ovista huomiselle ja oma kalenteri perjantaille. Kutkuttavaa aikaa tämäkin. Meil on hyvin toiminut tämä joka toinen päivä tallettelu. Piinapäiviä odotellessa.

Onnea plussanneille ja Tervetuloa mukaan uusille! Tsemppiä meille kaikille omiin kiertomme vaiheisiin! :giggle:
 
Kaipailisin kokeneempien ovistestaajien apua!
Tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä One Step-ovisliuskat. Aiemmin olen oviksen bongannut suunnilleen oireiden perusteella.

1.5. tein testin ja se oli täysin negatiivinen
3.5. testissä olikin kaksi viivaa, mielestäni olivat yhtä vahvat keskenään.
Tänään 4.5. testi oli taas negatiivinen.

Jäi tosiaan yksi päivä testaamatta, eli voisiko tästä päätellä, että ovulaatio olisi ollut 2.-3.5. Vai miten noita oikeastaan pitäisi tulkita? Talletteluja oli 2. ja 4.5. eli ehkä ihan hyvät mahikset voisi olla?
mä teen ite alkuun testin kerran päivässä ja sit testin lähtiessä tummuun teen kahdesti ja sinäpäivänä kun epäilen plussan tulevan testaan jopa kolmesti kun mulla voi mennä huippu ohi ihan vaan sillä että käyn vessassa kerran jollon en testaa.... mut hyvin oon oppinu ennakoimaan päivän millon ovis on :)
 

Ei tartte miettiä onko ovis+. Toi testihän kirkuu sitä. Oon saanu vahvoja viivoja enneki, mut en ikin tämmöstä!
Ei eilen ollu tuntemuksia et ois irronnut, niin siks tein vielä tänään testin, vaikka gybe sanoi et enää ei tarvitse testata. Ja hyvä et ei oo irronnut vielä, ku ei eilen pystytty tallettaa.
Vau, mahtava plussa! Hyvin toimii siis letrot (y) :love:
Sit vielä se toinen plussa parin viikon päästä :X3:
 

Yhteistyössä