Ei kai siellä tuntitolkulla olla. Minusta ei ole vaikea riisua uimapuku.On muuten todella ärsyttävää repiä sitä kokouikkaria alas ja ylös kun pitää päästä vessaan välillä. Se vesi on vaan niin kylmää
Ei kai siellä tuntitolkulla olla. Minusta ei ole vaikea riisua uimapuku.On muuten todella ärsyttävää repiä sitä kokouikkaria alas ja ylös kun pitää päästä vessaan välillä. Se vesi on vaan niin kylmää
Tä? Uimahallissa päästetään ihan puvun läpi pisut altaaseen!On muuten todella ärsyttävää repiä sitä kokouikkaria alas ja ylös kun pitää päästä vessaan välillä. Se vesi on vaan niin kylmää
Kiva kun kerroit. Ensi kerralla teen niin.Tä? Uimahallissa päästetään ihan puvun läpi pisut altaaseen!
Älä viitsi.Tä? Uimahallissa päästetään ihan puvun läpi pisut altaaseen!
en antaisi. Bikinit ovat minusta naisille, ei lapsille. Jotain juttuja pitää jättää aikuisuuteenkin, mitä
jännää on olla aikuinen jos kaikki sallitaan lapselle...
Kerran kun hyppäsin ykkösetä kakkoseen, uikkarit tipahtivat nilkkoihin.Mun 13v tyttö käyttää uimatoppia ja bikini alaosaa, hyvin pysyy päällä hyppiessä, suosittelen.
Itse olen muutamasti etsiskellyt normaalia bikini yläosaani kun olen hypännyt vitosesta tai kympistä. Kolmosesta hypätessä pysyi päällä.
Sinähän varsinainen fakiiri oletKerran kun hyppäsin ykkösetä kakkoseen, uikkarit tipahtivat nilkkoihin.
Olen samaa mieltä. Bikinithän on uimahallissa uidessa ja hyppiessä epäkäytännöllisetkin. No jotkut sporttibikinit tietysti varmaan pysyy päällä, sellaiset urheilukaupasta ostetut. Mutta minä sanoisin että uimahalliin kokouimapuku ja sillä hyvä.Bikinit kuuluu uimarannalle. Oli aikuinen tai lapsi. Uimahalliin sopii uimapuku.
No 13-v on jo 7-luokkalainen ja teini nii mitä sitte?en antaisi. Bikinit ovat minusta naisille, ei lapsille. Jotain juttuja pitää jättää aikuisuuteenkin, mitä
jännää on olla aikuinen jos kaikki sallitaan lapselle...