huoh... tyttärellä 13v. koulun kanssa uintia! Antaisitteko käyttää tällaisia bikineitä?

  • Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti
LLM
[QUOTE="vieras";25375016]Nämä joilla täällä nutturat tiukalla taitavat olla jostakin pikkukaupungeista tai maalta. Aika vanhanaikaisia mielipiteitä.[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä heidän kanssa ja olen helsingistä.
 
"Kifa"
Ihan ok asu rannalle mutta tosiaan koulun uinnissa uidaan aikaa, hypitään jne. ja tuollainen asu on siellä kyllä ihan mahdoton. Kävisin ostamassa tytön kanssa paremmin soveltuvan uima-asun tai vaikka vaan uuden yläosan tuohon. Ja tosiaan siitä peseytymisestä muistuttaisin, ällöttää kun meidänkin lähi-uimahallissa teinit käyvät saunassa ja suihkussakin riisumatta sitä uikkaria ollenkaan, tosi hygieenistä...
 
ennen
Ennen ei edes SAANUT käyttää bikineitä uidessa!
Uimapuku uidessa ja bikinit auringon ottoa varten,ja pätree mullakin en ymmärrä itsensä tyrkyttäjiä bikineissä,kohta taas huudetaan että pedofiilit kyttää!! no kai ne kyttää jos on jo 13v!! tytöillä tommosia,monessakin uimahallissa voi kuka tahansa tulla kattelemaan uimareita,en ikinä antaisi omien tyttärien pukeutua bikineihin uidessa.
Kattokaas hieman mitä' päällen laittelevat!
 
plöh
[QUOTE="vieras";25374489] ja kroolikin häiriintyy jos joutuu välillä nykimään pöksyjä ylemmäs :D[/QUOTE]

Ihan näin miehenä voin kyllä sanoa, että ei se "alaosa" putoa jos vain on oikean kokoinen.
Minä ainakin olen ikäni käyttänyt uimahousuja, eivätkä ole ikinä pudonneet. Vai pitäisikö minunkin alkaa käyttää uimapukua, ettei vain putoa alaosa?
 
"Sirkkeli"
Ajattelen kans, että uimapuku tai urheilumalliset bikinit on uimahallia varten hankittava. Ja pikkupikkubikineitä ei mieluusti minnekään. Mutta, mun tytär ei ajattele niin. Joten hällä on ne pikkupikkubikinit myös uimahallissa. Juu... auktoriteettia on, mutta miten väkisin puet 13-vuotiasta, kun et ole itse edes paikalla :D
 
yöks
Inhoan kaikkia sporttimallisia uimapukuja, olkoon vaikka uimista varten. Miksei tavallinen lapsi/teini voi käyttää ihan normaaleja bikineitä siinä missä muutkin. Yhtälailla ne siellä rantaleikeissä tipahtavat jos ovat tippuakseen, uimahallissa nyt ei edes niin rajusti leikitä. En tajua näitä tiukkapipoja jotka on bikineitä vastaan.
 
"Sirkkeli"
No, mä oon tiukkapipo joissain asioissa, ja hyvinnii vanhanaikainen. Mutta johtuu varmaan iästäni, olen jo nelikymppinen. Mutta yritän kovasti olla ajan hermoilla...
 
yöks
[QUOTE="Sirkkeli";27829792]No, mä oon tiukkapipo joissain asioissa, ja hyvinnii vanhanaikainen. Mutta johtuu varmaan iästäni, olen jo nelikymppinen. Mutta yritän kovasti olla ajan hermoilla...[/QUOTE]

Niin olen minäkin, nimittäin nelikymppinen enkä ollenkaan ymmärrä tuollaista tiukkapipoilua. Päinvastoin, on ihanaa että nykyään on kivan näköisiä ja monipuolisia uikkareita ja bikineitä tytöille. Ja on muuten tosi mukavaa olla vaatetusasioissa samalla aaltopituudella oman tyttären kanssa :) Vielä tulee se päivä kun hän lainailee äitinsä hepeneitä :D Siihen malliin jo kuolailee vaatekaappiani.
 
"Sirkkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja yöks;27829800:
Niin olen minäkin, nimittäin nelikymppinen enkä ollenkaan ymmärrä tuollaista tiukkapipoilua. Päinvastoin, on ihanaa että nykyään on kivan näköisiä ja monipuolisia uikkareita ja bikineitä tytöille. Ja on muuten tosi mukavaa olla vaatetusasioissa samalla aaltopituudella oman tyttären kanssa :) Vielä tulee se päivä kun hän lainailee äitinsä hepeneitä :D Siihen malliin jo kuolailee vaatekaappiani.
No tota... meillä ikävä kyllä on liian sama maku vaatteissa, ja ollaan saman kokoisia oltu jo muutaman vuoden :D Olen menettänyt useamman takin, laukun, hupparin, topin jne. ihan uutukaisena jo väärään kaappiin :D
 
"riinu"
Ei mulla ainakaan bikinejä vastaan mitään ois, mutta noi kyllä näyttää silltä et valahtavat alas heti kun veteen hyppää. Jos ei suostu koko uikkaria pitämään, voisko ostaa sellaset spotti biksut?
 
"Vieras"
Oikeasti kokouikkari on hyväkroppaisia varten. Eihän bikinit edes korosta muotoja tai naisellisuutta vaan antaa auringon polttaa enemmän, se niissä on juju. Hyvät kokouikkarit ovat hotimmat kun se tajuaa.
 
Muotitietoinen
Jo tyttäresi laittaa kokouikkarin, hänelle todennäköisesti nauretaan!! BIkinit on nyt muotia, KAIKILLA teineillä on biksut koulun liikkatunnilla, vain uintia harrastavilla on kokopuku!!
 
dfdf
[QUOTE="heh";25377662]Niin mä vähän ajattelinkin että tässä tapauksessa taitaa maalaiset olla niitä joilla pipot ei oo turhan tiukalla. Ei kato tarvii niin nipottaa ja ihmiset saa pukeutua kuten tykkää ;) Uikaa te stadilaiset vaikka kumipuvussa, ei se mua haittaa.[/QUOTE]

Somalitytöt täällä uivat jossain kumipuvun tyyppisissä umpiopuvuissa. Siihenkö pitää siis kaikkien muidenkin pyrkiä?
 
Jos välttämättä haluaisi laittaa, antaisin laittaa. Saattaisin kyllä varoittaa mahdollisesta huonosta päälläpysymisestä, mutta itsepähän sitten huomaa jos niin on. (Minusta kunnolla uidessa paras asu on uimapuku, sporttiset bikinitkin ehkä menisi mutta en sellaisia itselle halua uimista varten, meren rannalla loikoilu sitten erikseen).
 
täh
[QUOTE="vieras";25374846]Oletteko koskaan kokeilleet noita oikeasti uidessa? Nuo venähtävät usein kastuessaan ja etenkin yläosa on usein ihan muualla kuin oikealla paikallaan. Sen jälkeen ainakin pysyy niiden poikien mielessä :LOL:

Meillä on ainakin ihan oikea sporttimallinen uima-uimapuku uintia varten.[/QUOTE]

täh?
iihan tavallinen uima-asu meillä ja ei ole venähtänyt. kun ei niitä muotojakaan pahemmin ole vielä niin mihin helkuttiin venähtäisi jos on sopiva koko eikä liian iso?
 
täh
siis venähtää mihin?
ja mitä sitten? mitä sillä 13veellä on niin arvokasta? mit ä ei ole vastakkaisella sukupuolella?

ihmetouhua opettaa tytöt häpeämään itseään ja vartaloaan jo pienenä.
 

Yhteistyössä